Telecom News - מפגש יזמים, סטארטאפיסטים, משקיעים ואנשי עסקים במסגרת כנס DLD בת"א

מפגש יזמים, סטארטאפיסטים, משקיעים ואנשי עסקים במסגרת כנס DLD בת"א

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מפגש יזמים, סטארטאפיסטים, משקיעים ואנשי עסקים במסגרת כנס DLD בת"א
מפגש יזמים, סטארטאפיסטים, משקיעים ואנשי עסקים במסגרת כנס DLD  בת"א
מאת: חיים חביב, 1.9.15, 19:02סטארטאפ

בכנס תהיינה עמדות מפגש מטעם המדען הראשי, שתתמקדנה בייעוץ ליזמים מתחילים, ייעוץ בנושא תכנית החממות הטכנולוגיות, ייעוץ לחברות מתחילות וייעוץ בנושא שת"פ אסיה פסיפיק ושת"פ עם תאגידים בינ"ל. הרישום בעיצומו.

כנס DLD תל אביב יתקיים במתחם התחנה בת"א ב-9.9.15, בין השעות 9:30-12:30. בכנס זה ייחשף הכישרון הטכנולוגי הישראלי בפני משקיעים ואנג'לים מהארץ והעולם. צפויה השתתפות של כ-4,000 איש בהם נציגי חברות רב לאומיות כגון אינטל, גוגל, מיקרוסופט, ג'נרל מוטורס, אמדוקס, ופייסבוק, שלוחות של מדינות בתחומי הטכנולוגיה כגון ארה"ב, בריטניה, יפן והונג קונג וכן יזמים, סטארטאפיסטים, אנשי עסקים והייטק, מנהלים בכירים ומשקיעים.

במסגרת הכנס יקיים המדען הראשי מפגשי ייעוץ אישיים לחברות ויזמים צעירים להיכרות עם הסיוע, מגוון הכלים והתמיכה, שמציעה לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה ליזמים ולסטארטאפים בראשית דרכם.

בכנס תופעלנה עמדות מפגש בנושא תכניות המדען הראשי ע"פ נושאי הפעילות בהם יוכלו יזמים / בעלי חברות / מבקרי הכנס להיפגש ולהתוודע לנציגי התכניות השונות.

ברשימת הנושאים להם הוקדשו עמדות מפגש, שתתמקדנה בצרכי קהל המבקרים: 

ייעוץ ליזמים מתחילים - תכנית "תנופה", תכנית ליזמים, ממציאים וסטארטאפים בשלב Pre-Seed, שולחן תמיכה ליזמים כולל ייעוץ על הפוטנציאל הטכנולוגי ומסחרי של פרויקט, הגשת בקשה לפטנט, בניית אב טיפוס, וניסוח תכנית עסקית.
ייעוץ בנושא תכנית החממות הטכנולוגיות - הצגת תכנית החממות הטכנולוגית של המדען הראשי, שתומכת בתפעול השוטף של סטארטאפים לקראת מסחור וחדירה לשוק. התכנית מספקת תמיכה כספית מלאה לתקופה של 2-3 שנים. 
ייעוץ לחברות מתחילות.
ייעוץ בנושא שת"פ אסיה פסיפיק – יוצג שיתוף הפעולה עם תכניות המו"פ התעשייתי עם מדינות אסיה פסיפיק לקדם שיתוף פעולה בין חברות ישראליות וחברות זרות בכלכלה העולמית של סין, יפן, הודו ואוסטרליה.
ייעוץ בנושא שת"פ עם תאגידים רב לאומיים - בשולחנות אלו יהיה ניתן לשוחח עם מגוון אנשי המקצוע של המדען הראשי ולקבל מידע עדכני על האפשרויות העומדות בפניהם.

אבי חסון, המדען הראשי במשרד הכלכלה: "כנס ה-DLD הוא אחד מכנסי היזמות הצעירה החשובים בעולם ואנו שמחים לקחת בו חלק. זאת, במסגרת אירוע, שמטרתו היא לסייע לחברות להכיר את התמיכה, שהמדינה יכולה להעניק להן.

האירוע, שאנו מקיימים במסגרת כנס ה-DLD, הוא הזדמנות ליזמים ולחברות הטכנולוגיה הישראליות להגיע ולשמוע על תכניות התמיכה של המדען ולקבל ייעוץ משלב הרעיון ועד המחקר והפיתוח. לשכת המדען, מפעילה מנגנון תמיכה ייחודי ומשתלם המציע יתרונות בולטים וייחודיים:
  • מודל מימון בטוח ומשתלם,
  • שיתופי פעולה ייחודיים בין תעשייה לאקדמיה,
  • שיתופי פעולה בין חברות ישראליות לבין חברות מובילות בעולם,
  • תמיכה במו"פ גנרי ארוך טווח לפיתוח ידע ותשתיות טכנולוגיות למוצרים חדשניים,
  • תמיכה ביזמים מתחילים וחברות צעירות,
  • תמיכה בהתאמת מוצרים לשווקים מתפתחים בהודו, סין וברזיל,
  • תמיכה בענפי התעשייה המסורתית,
  • תמיכה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים בתחום הבריאות העולמית עבור מדינות מתפתחות".
הרשמה לכנס - כאן

כנס



 
 
Bookmark and Share