Telecom News - בין פרסי פורד בהאקתון SYNC AppLink בת"א – פורד פיאסטה 2015

בין פרסי פורד בהאקתון SYNC AppLink בת"א – פורד פיאסטה 2015

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> בין פרסי פורד בהאקתון SYNC AppLink בת"א – פורד פיאסטה 2015
בין פרסי  פורד בהאקתון אתגר המפתחים SYNC AppLink בת"א – פורד פיאסטה 2015
מאת: מערכת Telecom News, 2.9.15, 15:11פיתוח לרכב
 
קריאה לכל היזמים ומפתחי האפליקציות: רוצים לזכות בפורד פיאסטה חדשה? פורד מביאה את אתגר המפתחים  AppLink SYNC לתל אביב ב-11-12 באוקטובר עם פרסים של 340,000 ₪. הרישום בעיצומו.
 
תל אביב תארח ב-11-12 באוקטובר 2015 את אתגר המפתחים Ford SYNC AppLink  הראשון מסוגו, שעורכת פורד באזור. ההאקתון בן 24 השעות יאפשר לצוותי פיתוח אפליקציות לעבוד יחד עם צוותי המהנדסים והמומחים העסקיים של פורד כדי להפוך את הרעיונות שלהם למציאות בין לילה.
 
פורד חשפה היום, שסך הפרסים הכולל מסתכם ב-340,000 ש"ח והוא כולל פורד פיאסטה חדשה, שירותי יעוץ וליווי של חברת היעוץ וויזר-מזרס, ערכות  SYNC Development TDK, כרטיסים ל-Web Summit 2015 ועוד.
 
SYNC היא מערכת הקישוריות ברכב החדשנית ועטורת הפרסים של פורד, שמאפשרת לנהגים לערוך שיחות טלפון, לשלוט במערכת השמע ולבצע פעולות אחרות בעזרת פקודות קוליות וללא שימוש בידיים. AppLink היא טכנולוגיית תוכנה עבור SYNC, שמעניקה לנהגים אפשרות שליטה קולית באפליקציות סלולריות ומסייעת להם להשאיר את הידיים על ההגה ואת העיניים על הכביש.
  
תוכנית המפתחים של פורד עורכת האקתונים בכל רחבי העולם, לרבות בסין, אוסטרליה, ברזיל וארה״ב. זהו האירוע הראשון מסוגו הנערך בישראל. האקתונים קודמים הובילו לפיתוח ולהטמעה של אפליקציות דוגמת ROXIMITY, שמזהה הנחות והתראות המבוססות על מיקומו של הרכב; ו-FuelSignal, שמסוגלת להשגיח על כמות הדלק ולהמליץ לנהג על תחנות דלק קרובות, כולל כאלו המציעות הנחות והטבות.
 
פורד מחפשת יזמים, צוותים ומפתחים עצמאיים, שיתמודדו במסגרת אתגר המפתחים SYNC AppLink. המשתתפים ישתמשו בממשק תכנות האפליקציות (API) של AppLink, על מנת ליצור אפליקציית הדגמה לצורך הערכה במהלך השלב האחרון. המפתחים יכולים להשתמש ב-API כדי ליצור אפליקציות ופונקציות התומכות ב-SYNC AppLink. פורד גם מחפשת יזמים עם רעיונות בתחום, שרוצים לקחת את רעיונותיהם הלאה. המשתתפים יקבלו הזדמנות להסביר לפורד מדוע האפליקציה שלהם מועילה לנהגים, ופורד תבחר מספר מנצחים ותחלק מבחר פרסים.
 
פרטים והרשמה – כאן.

עדכון 12.10.15:  אפליקציית Wake Me App של שי משעלי ופאבל קמינסקי זכתה בהאקתון בו השתתפו כ-150 מפתחים. היא מנטרת את מצב עירנות הנהג ומפיקה התרעות בהתאם כשהוא הולך להירדם (צלצולים חזקים, הגברת הרדיו, משלוח SMS או שיחה לאנשי קשר).


במקום שני זכתה אפליקציית Red Alert, שמזהירה נהגים מפני איום בטחוני. 

במקום שלישי זכתה אפליקציית Karpoolz לנסיעות משותפות לניהול פעולות חברתיות של ילדים לאחר הלימודים ע"י הוריהם.



 
 
Bookmark and Share