Telecom News - מסטרקארד Start Path השיקה תוכנית מאיץ גלובלי גם עבור ישראלים

מסטרקארד Start Path השיקה תוכנית מאיץ גלובלי גם עבור ישראלים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> מסטרקארד Start Path השיקה תוכנית מאיץ גלובלי גם עבור ישראלים
מסטרקארד Start Path השיקה את תוכנית המאיץ הגלובלי גם עבור סטארטאפים מישראל
 מאת: מערכת Telecom News, 3.9.15, 16:29מאיץ סטארטאפים
 
ניתן להירשם למאיץ ולשתף פעולה בבנייתו של המסחר העתידי עם החברה רב לאומית ושותפיה. התכנית פתוחה לכל הסטארטאפים, שאינם פועלים מארה"ב.
 
בסביבה העסקית הצפופה והתחרותית של היום, סטארטאפים ברחבי העולם מחפשים הזדמנויות גלובליות וכניסה לשווקים נוספים. כדי לענות על צורך זה, הודיעה מסטרקארד ​​על השקת Start Path Global - תכנית שיתופית וייחודית של 6 חודשים לסטארטאפים מכל העולם שאינם פועלים מצפון אמריקה.

קהילת הסטרטאפים בישראל נחשבת לאטרקטיבית ביותר עבור מסטרקארד ולכן משלחת מטעם החברה, בראשותו של קירק דונהיו, מנהל Start Path במסטרקארד, תשתתף בכנס החדשנות השנתי של .DLD במהלכו תהיה הזדמנות לחברות וסטרטאפים לפגוש את בכירי מסטרקארד, ללמוד על תוכנית  Start Path ולהירשם בביתן של החברה.

התוכנית בנויה על המאיץ המוצלח, שקיים באירופה כבר שנה וחצי, ומספקת תמיכה, שותפות או השקעה ליותר מ-40 סטאראטפים המפתחים את הדור הבא של פתרונות מסחר. בין החברות ניתן לציין את הסטארטאפים הישראלים Storee ו-Sling.

Start Path Global תוכננה בצורה כזו, שהסטארטאפ תמיד נמצא בעדיפות ראשונה. כפועל יוצא מכך, אין צורך בשינוי מיקום החברה, לא נלקח הון עצמי לצורך ההשקעה, התוכנית מאפשרת גישה מיידית ליותר מ-60 מומחי מסטרקארד, פותחת דלתות לביצועי פיילוט עם מסטרקארד ולקוחות של מסטרקארד ובעלות מלאה על כל קניין רוחני (IP) שפותח.

סטפן וויפר, העומד בראשות Start Path העולמית של מסטרקארד:  התכנית מחברת בתבונה את השותפים הנכונים עם הסטארטאפים ויחד מאפשרת לבנות עתיד מסחרי משותף. עכשיו, עם ההתרחבות הגלובלית של התוכנית נוכל למקד מגוון רחב יותר של סטארטאפים ולעזור להם להגיע להצלחה".

מסטרקארד Start Path תגייס כיתה חדשה של סטארטאפים בכל רבעון ותפעיל תכנית ווירטואלית בת 6 חודשים.

ניתן להירשם לתוכנית באתר: www.startpath.com עד ל-12.9.15. התכנית פתוחה לכל הסטארטאפים, שאינם פועלים מארה"ב ושעומדים בקריטריונים הבאים:

פתרונות מסחר בזמן אמת,
צוות קיים ובעל ניסיון,
מיקוד הטכנולוגיה לשוק הקמעונאיים והפיננסים,
יתרון מוכח על המתחרים,
בעל הון ראשוני או סבב ראשוני של השקעה.  

עד 18 סטארטאפ ים מבטיחים יוזמנו להציג את הפתרון המסחרי שלהם לצוות של מסטרקארד ב-27 וה-28 באוקטובר 2015 בלונדון. לאחר מכן, רשימה סופית של 6 עד 8 סטארטאפים תיבחר לכיתה הגלובלית הקרובה שתחל בתחילת נובמבר 2015.

עדכון 20.9.15, 13:55: תחרות החדשנות של מסטרקארד בשיתוף עם האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות IATI)), יצאה לדרך בפעם הרביעית. מיזמים הפועלים בתחומי תשלומים אלקטרוניים ושירותים הפיננסיים יכולים לזכות ב-25,000 דולרים ולהתמודד באקסלרטור הגלובלי Start Path של מסטרקארד. התחרות הושקה בידי קירק דונהיו בכנסDLD  .
 
בנוסף לפרס הכספי ישתתף המיזם הזוכה במחזור הרביעי של האקסלרטור של סיטי. כמו כן, הוא יוכל להתמודד בתוכנית המאיצים Start Path.  שלושת המקומות הראשונים בתחרות יצטרפו ל-IATI ללא תשלום למשך שנה. 

עד כה, זוכת התחרות ב-2012, KitLocate, שנוסדה רק שנה קודם לכן ובזמן בחירתה העסיקה 4 עובדים בלבד, נמכרה ב-2013 לחברת יאנדקס הרוסית. בין הזוכות הנוספות ניתן למנות גם את החברות CallVU ו-Pricesence.
 
המועד האחרון להגשת מועמדות הוא 15.11.15, ולאחר מועד זה יבחרו 10 מיזמים, שיעלו לשלב הגמר, שייערך ב-30.11.15. העולים לגמר והזוכים בו, ייבחרו בידי ועדה, שתורכב מאנשי מקצוע ב-IATI, חברות מסטרקארד וסיטי ובכירים מענף ההייטק.
 
לפרטים נוספים ודרכי רישום לתחרות, נא לפנות ל-iris@iati.co.il 
סטארטאפים



 
 
Bookmark and Share