Telecom News - שיחה אנושית עם מחשב או סמארטפון: העתיד כבר כאן בכנס ייחודי

שיחה אנושית עם מחשב או סמארטפון: העתיד כבר כאן בכנס ייחודי

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> שיחה אנושית עם מחשב או סמארטפון: העתיד כבר כאן בכנס ייחודי
שיחה אנושית עם מחשב או סמארטפון: העתיד כבר כאן בכנס ייחודי
מאת: מערכת Telecom News, 4.9.15, 12:00ד"ר נאווה שקד
 
ארגון AVIOS ישראל חוגג 10 שנים לפעילותו באירוע, שייערך ב-8.9.15 במכון טכנולוגי חולון. ההרשמה פתוחה למומחים, ליזמים, לסטארטאפים ולמנהלים המתעניינים בעולם ה-Speech וההתפתחויות החדשות של התחום לכיוון ה- Personal Assistance וה-
  .Multi-Channel

AVIOS ישראל הוא שלוחה של בסיס האם הנמצא בארה"ב (בחוף המערבי) ויש שלו שלוחות פעילות ברחבי ארה"ב ובישראל. ארגון) AVIOS ר"ת: Applied Voice Input Output Society ) הוקם לפני כ-30 שנה במטרה להוות גוף המאגד בתוכו גופים המתעניינים בתחום טכנולוגיות עיבוד שפה, ומבקש להעביר את הידע לכמה שיותר גורמים, הן בהיבט האקדמי והן היבט העסקי.

הגופים החברים בארגון הם מגוונים, החל מחברות טכנולוגיות, גופים אקדמיים ומחקריים וכלה בלקוחות קצה המעוניינים להטמיע את היישומים בצורה הנכונה ביותר בשירותים, שהם מספקים. מדובר במלכ"ר המורכב בעיקר מחוקרים באקדמיה המתמחים בתחומים המשיקים לתחום ה-NLP (ר"ת: Natural Language Processing), אנשי תעשיה, יזמים ולקוחות קטנים כגדולים.
 
כחברה במועצת המנהלים העולמית של הארגון האמריקאי, החליטה ד"ר נאווה שקד (בתמונה), ב-2005 להקים את הסניף המקומי בישראל. היו אלו שנות פריחה של התחום בישראל. חברות ישראליות חדשות קמו ולעומת זאת היו כאלו, שנרכשו  ע"י חברות גלובליות ונוצר באזז של עניין רב בתחום.
 
ד"ר נאווה שקד: "השלוחה בארץ הוקמה במטרת לקרב לבבות לתחום, להסיר פחדים ולשבור מחיצות. ב-7 המפגשים השנתיים, שנערכו מאז, אנו חושפים את קהל המשתתפים מהתעשייה ומהאקדמיה לחזית הטכנולוגיה ע"י הבאת מובילי דעה מחו"ל ומתן סדנאות ייחודיות של מומחים עולמיים.
 
עם השנים, בשל איכותו והודות למפגש הייחודי בין האקדמיה לתעשייה, הפך הכנס לאירוע עלייה לרגל גם לחברות בינלאומיות, שכמוהו כמעט ואין במקומות אחרים בעולם".

"מי שהיה בכנסים שלנו יודע, שאנו משתדלים לעשות את היום הזה מיוחד, עם הרבה אינפורמצייה, עם אורחים מחו"ל המביאים את הבשורה וגם לוקחים מפה את ההכרות עם השוק.
 
אנו מנסים ומצליחים ליצור מפגש בין הלקוחות השונים, שרובם כבר נמצאים בתהליך זה או אחר של בחינה, הקמה ואף תפעול והרחבה של מערכות Speech כאלו ואחרות. ובעיקר אנו רוצים, שתיהנו מהיום המקצועי הזה".

הכנס השנה מציין 10 שנים לפעילות האירגון בארץ וייתקיים ב-8.9.15 במכון טכנולוגי חולון.

תקציר האירוע – כאן. ההרשמה – כאן.
 
במפגש השנה ישתתפו בכירים בתעשייה ומומחים בינלאומיים בתחום עיבוד שפה. את האירוע יכבדו בנוכחותם: ד"ר שרה בסון, אחראית על כל נושא הנגישות בגוגל העולמית, ד"ר אוטה וויטר, מקבוצת המחקר של ג'נרל מוטורס ושי ניסים, מנהל המחקר והפיתוח בחברת ההזנק Vivotext ומנכ"ל Kinedio.
 
ההרצאות בכנס תעסוקנה, בין השאר, בטכנולוגיות עיבוד דיבור ושפה, ממשקי אדם-מכונה, וטכנולוגיות אינטראקציה בתחום הנגישות, כפי שהן נחקרות בגופים המובילים בעולם.
 
ד"ר נאווה שקד: "HIT (מכון טכנולוגי חולון) הציעה לתת בית לכנס השנה, וכחברת סגל בפקולטה להנדסה, זה אירוע חשוב מבחינתי, שמקדם גם את הראייה המולטידיסיפלינארית של המכון וחזון של עבודה משותפת של מהנדסים מהאסכולות השונות, הנדסה מדעי המחשב, טכנולוגיות משלימות, תעשייה וניהול ובעיקר עיצוב תעשייתי".

בנוסף ד"ר נאווה שקד מעדכנת: "אנו פתחנו סדרה של קורסים, שמאפשרים לנו להציע ידע וניסיון בנושאים כגון: תוכנות לעיצוב, מיחשוב לביש, עיבוד שפות טבעיות ובניית כלים להתמודדות עם ביג דאטה, שמיועדים לפקולטות השונות באופן רוחבי ומאפשרים הכרות של התחומים הללו גם לסטודנטים, שזה לא תחום התמחותם.

אנו מאמינים, שהחשיבה הרוחבית הזו, היא שתביא את היצירתיות למקומות גבוהים מצד אחד ותאפשר פיתוחים הנדסיים של הדור הבא, כמו שאנחנו רואים בחברות הזנק רבות בישראל. זה החזון שלנו ואנו פועלים במרץ להגשמתו". 
HIT HOLON



 
 
Bookmark and Share