Telecom News - עמדה: אופיר אקוניס, קרבן נוסף לכאוס שמשאיר אחריו גלעד ארדן בכל מקום

עמדה: אופיר אקוניס, קרבן נוסף לכאוס שמשאיר אחריו גלעד ארדן בכל מקום

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> עמדה: אופיר אקוניס, קרבן נוסף לכאוס שמשאיר אחריו גלעד ארדן בכל מקום
התפטרותו של השר אופיר אקוניס מתפקיד הממונה על רשות השידור היא דוגמה נוספת מה קורה למי שמנסה להתעסק בנושאים, שטופלו ע"י גלעד ארדן, או מנסה לשתף עימו פעולה. גל הירש יהיה הקרבן הבא, שלא הבין עם מה (ומי) הוא עוסק. 
מאת: אבי וייס, 6.9.15, 08:30אופיר אקוניס

השר אופיר אקוניס, (בתמונה), שקיבל לאחרונה את התפקיד של שר המדע, הטכנולוגיה והחלל (במקומו של דני דנון, שהלך להיות שגרירנו באו"ם), כבר הספיק לבצע שני שינויים מאוד חשובים: להוריד את המילה "חלל" משם המשרד שקיבל, ולהתפטר מהתפקיד של הממונה על רשות השידור והממונה על הרשות השנייה.

בשני המקרים ניכר, שפשוט אין לו שום כישורים להבין לעומק את התחומים בהם הוא עסק ועוסק. הקדנציה הקצרה של אופיר אקוניס בממשלה הנוכחית התחילה ברגל שמאל, כשקיבל מנתניהו את התפקיד של "שר בלי תיק תקשורת" ב-14.5.15. דהיינו: בנימין נתניהו החליט להמשיך ולהחזיק בתיק התקשורת חזק בידיו וזרק כמה פירורים לאופיר אקוניס, בינהם התפקיד של הממונה על רשות השידור.

אולם, לתקן את הכאוס שהשאיר אחריו השר גלעד ארדן במה שנקרא "רשות השידור", זו משימה, שהייתה גדולה למידותיו של אופיר אקוניס. לא חשובה כרגע הסיבה להתפטרותו (ויכוח על סעיף "סתימת פיות" בחוק רשות השידור), כי בכל מקרה הוא היה מתפטר. המשימה הזו (הצלת רשות השידור) הייתה והינה גדולה ב-10 מספרים ממידות הנעליים של אופיר אקוניס.

כשלא מבצעים שום תהליכים של "הפקת לקחים" וביטול פיברוקים (פרי המצאותיו ותחמוניו של גלעד ארדן, בכל תחום בו עסק מהיום, שהגיח לחיים הציבוריים שלנו), אזי אין כל סיכוי לתקן את הטעויות ולהציל את התחומים, שנהרסו ע"י גלעד ארדן. סיפור חדש בתחום האנטנות, ייחשף ויטופל באתר זה בקרוב, בדיון נפרד. נושא נוסף עומד ממש לפני הכרעה והוא: החיפוי של גלעד ארדן על עבריינים ועבירות, כנחשף כאן

להערכתי, כפי שניתחתי בהרחבה כאן, הקרבן הבא של תעלולי גלעד ארדן (בתמונה למטה), יהיה גל הירש, שלא הבין עם מה ועם מי יש לו עסק. קצת חבל עליו. זה לא הסוף. יהיו עוד קרבנות. 
 
גלעד ארדן



 
 
Bookmark and Share