Telecom News - מונו יו"רים חדשים לאיגוד התעשיות המתקדמות IATI: ארז צור ויקי ינאי

מונו יו"רים חדשים לאיגוד התעשיות המתקדמות IATI: ארז צור ויקי ינאי

דף הבית >> מינויים >> מונו יו"רים חדשים לאיגוד התעשיות המתקדמות IATI: ארז צור ויקי ינאי
מונו יו"רים חדשים לאיגוד התעשיות המתקדמות  IATI: ארז צור ויקי ינאי
מאת: מערכת Telecom News, 6.9.15, 14:59קרין מאיר רובינשטיין
 
IATI הוא ארגון גג של תעשיות ההייטק ומדעי החיים בארץ הכולל כ-600 גופים, בהם מרכזי מחקר ופיתוח של חב' רב לאומיות בארץ, קרנות הון סיכון, חב' מסחור של האוניברסיטאות ובתי חולים, חממות ומאיצים, חב' עתירות ידע, מוסדות אקדמיים, עיריות ורשויות מקומיות.
 
תעשיית החדשנות של ישראל בחרה השבוע יו"רים חדשים ודירקטוריון חדש:
 
ארז צור, מנכ"ל EMC  (הייטק) ויקי ינאי נשיא פלוריסטם (מדעי החיים) ישמשו כיו"רים של האיגוד, לצידה של המנכ"לית קרין מאיר רובינשטין. השניים יחליפו את יואב שלוש וד"ר בני זאבי,  שסיימו קדנציה בת 3 שנים.
 
לצד היו"רים נבחר לתעשייה דירקטוריון חדש הכולל 30 אנשי מפתח מכל הסקטורים של התעשייה, בהם  תומר בר זאב מאיירון סורס, רפי מרגליות מhp software, יורם יעקובי ממיקרוסופט, יהל זילכה מקרן מגמה, אהרון מנקובסקי מקרן פיטנגו, שלמה נמרודי מחברת המסחור רמות, גווידו פרדו-רוקואס מפיליפס מדיקל, ענת כהן דייג מקומפיוג'ן, דיוויד מלק סגן מביוליין ונציגי המגזר החרדי רחלי גנות מרייצ'יפ ואיציק פריד מ- Takwin.
 
ארז צור הוא מנכ"ל EMC ישראל. עד עתה בוא כיהן כחבר מועצת המנהלים ויו"ר משותף של פורום החברות הבינלאומיות ב-IATI. בתפקידו הקודם הוא כיהן כמנכ"ל קיידנס דיזיין סיסטמס. ארז צור הוא בעל תואר ראשון בתקשורת מחשבים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות ניהול סיכונים מאוניברסיטת הריוט וואט.
 
יקי ינאי מכהן כנשיא ומנהל פעילות ראשי בחברת הביוטכנולוגיה פלוריסטם לייצור תרופות מבוססות תאי שליה. בשנים 2006-2014 הוא שימש כסמנכ"ל הכספים ומשנה למנכ"ל בחברה. לפני שהצטרף לפלוריסטם הוא היה סמנכ"ל הכספים של אלביט מערכות ראיה בע"מ .ינאי הקים את פורום חברות מדעי החיים וכיהן כיו"ר הפורום טרם הצטרפותו לכהן כדירקטור ב- IATI  ב-3 שנים האחרונות. ינאי בעל תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות ובעל תעודת רואה חשבון מורשה בישראל.
 
קרין מאיר רובינשטין, (בתמונה למעלה), מנכ"ל IATI: "אני מודה ליואב שלוש וד"ר בני זאבי על תרומתם לקידום תעשיית ההיי טק ומדעי החיים בישראל. אנו נמצאים בתקופה משמעותית לתעשיות עתירות הידע של ישראל. לצד הפריחה בהשקעות ובהנפקות של חברות ישראליות וכניסתן של חברות ענק בינלאומיות לישראל, יש עדיין עבודה רבה לעשות בנוגע לקידום החינוך הטכנולוגי כדי ליצור עתודת כח אדם בתעשייה, שילוב אוכלוסיות של חרדים, ערבים ונשים בתעסוקה בענף והמשך יצירה מאסיבית של הזדמנויות עסקיות לתעשייה וליזמות הישראלית.
שני היו"רים הנכנסים מביאים עמם מומחיות והיכרות עמוקה עם התחומים אותם הם מייצגים ונכונות אמיתית לפעול למען עתידו של הענף".
 
שר הכלכלה ח"כ אריה מכלוף דרעי נפגש עם הנהלת האיגוד ושמע ממנה על האתגרים הניצבים והזדמנויות הגדולות העומדים  בפני הענף.

בתמונה: קרין מאיר רובינשטיין, יקי ינאי, אריה דרעי וארז צור.

IATI
 
 



 
 
Bookmark and Share