Telecom News - Travelersbox מתקין בנתב"ג עמדת המרת כסף זר שנשאר לכסף און ליין

Travelersbox מתקין בנתב"ג עמדת המרת כסף זר שנשאר לכסף און ליין

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> Travelersbox מתקין בנתב"ג עמדת המרת כסף זר שנשאר לכסף און ליין
הסטארטאפ הישראלי Travelersbox מתקין בנתב"ג עמדת המרת כסף זר שנשאר  מהטיול לכסף  און ליין
מאת: מערכת Telecom News, 6.9.15, 21:31עמדת הפקדה

מה עושים עם כסף מקומי, שנשאר מהטיול בחו"ל? לסטארטאפ ישראלי יש פתרון: במקום לזרוק למגירה מפקידים כסף פיזי לכסף און ליין בחשבונות כמו PayPal, Google Play, Skype, Starbucks.
 
אחרי שהתקין עמדות הפקדה, שממירות כסף זר מקומי לכסף מקוון, בטורקיה, איטליה, דרום אפריקה ובפיליפינים, נערך הסטארטאפ הישראלי Travelersbox להתקנה המשמעותית ביותר מבחינתו: התקנה בנתב"ג ב-9.9.15.
 
הסטארטאפ Travelersbox (עידן דשא, תומר זוסמן ודרור בלומנטל), שגייס עד כה השקעה של כ-5 מיליון דולרים מיובל טל, זוהר גילון, אהוד לוי, חגי טל, iAngels, Global Blue וקרן פיטנגו, נמצא כעת בעיצומו של A Round. המכונה בנתב"ג תמוקם באולם הכבודה.
 
החברה מספקת מענה לבעיה מאוד שכיחה ומוכרת המאפיינת את כל מי שאי פעם טס לחו"ל: כסף מקומי, שנשאר מהביקור מוצא בד"כ את עצמו נזרק למגירה ונשכח. בכל נסיעה נוספת נצבר עוד כסף מקומי לא מנוצל וכך לאט נאסף סכום כסף לא מבוטל ולא מנוצל.
 
מכונת ההפקדה של Travelersbox מאפשרת ביצוע הפקדה והמרה של כסף פיזי זר לידי כסף און ליין בחשבונות כמו: PayPal, Google Play, Skype, Starbucks ועוד. מדובר בטכנולוגיה עתירת ידע ובתהליך פיננסי מורכב וחכם.
 
השוק הבינ"ל, שבו פועלת ,TravelersBox הוא עצום. מדובר ב-3 מיליארד נוסעים העוברים בשדות תעופה ברחבי העולם, בכל שנה. מנתונים נצברים במערכות TravelersBox ניתן כבר לציין, שממוצע הכסף, שנשאר בידי הנוסעים, עומד על סך של 18 דולרים.

עדכון 21.1.16: הסטארטאפ הודיע על השלמת סבב גיוס A בהיקף של 10 מיליון דולרים. את הגיוס הובילה קרן Arbor הסינגפורית ועם השלמת סיבוב זה, מסתכם גיוס ההון של החברה ב-15.5 מיליון דולרים. בסבב זה השתתפו המשקיעים הקודמים של החברה – קרן פיטנגו, קרן IPE, קרן פרג, iAngels, חברת Global Blue, וכן האנג'לים יובל טל, זוהר גילון, ינאי אורון, רועי גבריאל, מוטי ריבלין והראל קודש. הגיוס מגיע לאחר שהחברה חתמה ב-10.12.15 על הסכם שיתוף פעולה עם שדה התעופה הבינלאומי Pearson בטורונטו קנדה להתקנה של 10 מכונות חדשות בשדה התעופה. בשדה התעופה Pearson עברו ב-2014 למעלה מ-38 מיליון נוסעים.

עדכון 29.9.16: במסיבת עיתונאים, שקיימה אמש TravelersBox בהונג קונג, הכריזה החברה על השקת מכונות חדשות בשדה התעופה המרכזי ביפן, נאריטה, יחד עם 6  שדות תעופה נוספים ברחבי אסיה עד סוף 2016. כ-40 מכונות להמרת מטבעות זרים לכסף דיגיטלי תצטרפנה למכונות הקיימות בפיליפינים, שזוכות להצלחה רבה.
 
במקביל להתרחבות הגאוגרפית באסיה, השיקה החברה מגוון מוצרים ושירותים המותאמים לשוק האסייתי, שיוצעו במכונות של החברה ברחבי העולם. הענקית הסינית Baidu, שמציעה ארנק דיגיטלי Baidu Wallet ובו מגוון מוצרים ושירותים, תוצע כחלק ממכלול השירותים של המכונות של החברה כדי להרחיב את הפעילות מול שוק התיירות הסיני.
 
travelersbox
 
 



 
 
Bookmark and Share