Telecom News - חברת דואר ישראל מציגה ניצוץ ראשון של יציאה מהמשבר

חברת דואר ישראל מציגה ניצוץ ראשון של יציאה מהמשבר

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> חברת דואר ישראל מציגה ניצוץ ראשון של יציאה מהמשבר
חברת דואר ישראל מציגה ניצוץ ראשון של יציאה מהמשבר
מאת: חיים חביב, 6.9.15, 22:10דואר

הרווח התפעולי של חברת דואר ישראל גדל במחצית הראשונה של 2015 מ- 8  מיליון ₪ ל -39 מיליון ₪ (ללא רישום הוצאות בגין פרישת עובדים).

דירקטוריון חברת דואר ישראל אישר את הדו"חות הכספיים לרבעון השני של 2015. הכנסות החברה במחצית הראשונה של השנה עומדות על 920 מיליון ₪ לעומת 897 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי לתקופה זו עומד על 39 מיליון ₪ לעומת 8 מיליון ₪ בתקופה המקבילה. זאת, כמובן, ללא רישום ההוצאות בגין פרישת העובדים בשנה זו, שממומנות ע"י המדינה בהתאם לתכנית ההבראה, שנחתמה השנה ומתפרסת על פני 4 שנים. בצירוף הוצאות אלו, שאינן תזרימיות, החברה הפסידה סך של 447 מיליון ₪.

עפ"י נתוני הדו"ח, פחתה עלות המכירות בשיעור 4% ועומדת על 830 מיליון ₪, לעומת 866 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. עוד עולה מהדו"ח, שהגידולים המשמעותיים בהכנסות החברה הם בקבלת דואר מחו"ל (7.8%) ומשירותי בנק הדואר (3.8%). הכנסות החברה ממשלוח דואר גדלו בשיעור של 4%, בעיקר עקב עדכון התעריפים האחרון בפברואר 2015.

חזי צאיג, יו"ר דירקטוריון חברת דואר ישראל: "התוצאות העסקיות של החברה ברבעון זה משקפות את תחילת יישום תכנית ההבראה של החברה, שנחתמה לפני מספר חודשים. שיתוף הפעולה בין הנהלת החברה וארגון העובדים, תוך סיוע של משרדי האוצר והתקשורת וההסתדרות, מראים ניצוץ ראשוני של יציאה מהמשבר הכספי אליו נקלעה החברה בשנים האחרונות. שיפור המצב הכספי יאפשר את השינוי המיוחל בשירות ודירקטוריון החברה מפקח על תכנית שיפור השירות."

דני גולדשטיין, מנכ"ל חברת דואר ישראל: "הצלחנו במחצית הראשונה של השנה להגדיל את הכנסות החברה, לצמצם בהוצאות ולהביא לשיפור ברווחיותה. במקביל למגמת שיפור האיתנות הכספית אנו נחושים לשפר את השירות, שניתן ללקוחותינו, ואני משוכנע, שהפעולות הננקטות בימים אלה, תבאנה לשיפור משמעותי כבר בקרוב".



 
 
Bookmark and Share