Telecom News - פתרון DR as a Service לעסקים: האם הגישה החדשה מומלצת לעסקים?

פתרון DR as a Service לעסקים: האם הגישה החדשה מומלצת לעסקים?

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> פתרון DR as a Service לעסקים: האם הגישה החדשה מומלצת לעסקים?
פתרון DR as a Service לעסקים: האם הגישה החדשה מומלצת לעסקים וארגונים?
 מאת: מיכאל פנחס, 8.9.15, 18:25מיכאל פנחס
 
תחום ה-DR - Disaster Recovery תופס מקום חשוב בהוצאות העסק, כהוצאה נוספת מעבר לגיבוי. מה משמעותן של שיטות חדשות דוגמת DR as a Service לעסקים וארגונים בישראל?
 
עסקים וארגונים רבים בישראל נדרשים לשדרג את רמת השרידות והעמידות של המערכות שלהם, בין בגלל החמרת הרגולציה בישראל בתחום הגיבוי והשרידות (במיוחד לאחר פרסום כללים חדשים להיערכות לחירום ע"י משרד התקשורת, הממונה על הבנקים, המפקח על הביטוח ושוק ההון ועוד), ובין כדרישה של הלקוחות והשותפים בשרשרת הערך סביב העסק. זאת, בנוסף לדרישות ההולכות וגוברות לדרישה עמידה בתקנים, שמחמירים כל הזמן.
 
בזק בינלאומי בשת"פ עם חברת Singular (בפתרון המכונה בשם Double-Take) יצאה בהצעה חדשה לעסקים וארגונים בישראל בשם DR as a Service.
 
מדובר ברמה גבוהה בהרבה מכל פתרון גיבוי מוכר, שהיה עד כה בשוק. המדובר ברפליקציה (העתקה) בזמן אמת מהאתר העסקי ל-Data Center של בזק בינ"ל, מכל תשתית של Storage או שרתים וירטואליים בודדים בכל מקום, בפתרון כולל DR וגיבוי, ללא צורך בציוד או התקנים מיוחדים ובתשלום במודל ה-SaaS.
 
הפתרון הזה מתקדם יותר מכל פתרון קיים אחר בשוק דוגמת Veem, Ctera, גיבוי במערכות ענן דוגמת Azure, או גיבוי Storage בכלים, שספק ה-Storage נותן ללקוחותיו.
 
המערכת מספקת יכולת שחזור וחזרה לעבודה תקינה של כמה שניות, עם שיהוי נמוך ביותר (כי הגיבוי הןא בארץ ולא בשרתי ענן בעולם), עםSLA  הכי גבוה שאפשרי. השירות הוא של גיבוי של המידע בזמן אמת. כך, לא הולך שום מידע לאיבוד גם בנפילה מוחלטת של כל המערכות. בכל הפתרונות המתחרים, יש איבוד מידע של בין דקות לשעות.
 
הפתרון מתאים לכל הסביבות הפיזיות ולכל מערכות התוכנה הקיימות בעסקים, מכל סוג, עם הטמעה פשוטה ומהירה.
 
מכאן, שבניתוח צרכי העסק, במסגרת ניתוח רמת השרידות והמוכנות של העסק להתאוששות מאסון (מכל סוג), ובהתחשב ברמת הסיכונים, שמנהלי העסק מוכנים לקחת על עצמם, בחינה של הפתרון של בזק בינלאומי עם Singular היא בהחלט מהלך מומלץ ורצוי.

מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, סםפטמבר 2015.
מחבר המדריך לחיסכון בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים
התאוששות  מאסון



 
 
Bookmark and Share