Telecom News - מינויים חדשים בפרטנר: יובל קינן ולירן דן מצטרפים להנהלת הקבוצה

מינויים חדשים בפרטנר: יובל קינן ולירן דן מצטרפים להנהלת הקבוצה

דף הבית >> מינויים >> מינויים חדשים בפרטנר: יובל קינן ולירן דן מצטרפים להנהלת הקבוצה
יובל קינן ימונה למשנה למנכ"ל פרטנר ולירן דן לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי. יובל קינן יהיה אחראי על מגוון רחב של פעילויות בתחומים העסקיים והטכנולוגיים ויצטרף לקבוצה בעוד מספר חודשים (בתום תקופת הצינון). לירן דן יעסוק באסטרטגיה ופיתוח עסקי ותחת אחריותו תהיינה גם פעילות הדיגיטל, פעילות הטלוויזיה, תקשורת ואחריות תאגידית ודוברות החברה. לירן ייכנס לתפקידו באוקטובר 2015.יובל קינן

מאת: מערכת Telecom News , 9/9/15, 10:00
 
איציק בנבנישתי, מנכ"ל הקבוצה בירך את יובל קינן (בתמונה משמאל) ולירן דן (בתמונה בהמשך הכתבה) על הצטרפותם לשדרה הניהולית הבכירה של החברה: "שני המינויים החדשים מהווים חיזוק משמעותי לפעילות הקבוצה בעידן של שוק רווי ותחרותי ויתרמו להתמודדות של החברה עם האתגרים הניצבים בפניה עם כניסתה לתחומי פעילות נוספים.
 
יובל קינן מביא עמו ניסיון רב בעולם התקשורת הקווית, בטלפוניה, במערכות המידע ובעולמות העסקיים בתחומי התקשורת. אני משוכנע, שהיכולות המוכחות של יובל למנף את הטכנולוגיות החדשניות לטובת הצרכים העסקיים של החברה, תוך חשיבה מחוץ לקופסה, תסייע לפרטנר להמשיך ולהוביל את שוק התקשורת.  
 
לירן דן הוא בעל ניסיון מוכח בבנייה והובלה מוצלחת של תהליכים אסטרטגיים. יש לו ידע בתחומי הדיגיטל, הטלוויזיה והפיתוח העסקי. אני סמוך ובטוח, שהיצירתיות, יכולת הובלת תהליכים טכנולוגיים ועסקיים מורכבים וחשיבה מקורית פורצת דרך, תהוונה פלטפורמה מצוינת להצלחה בתפקידם החדש".
 
יובל קינן כיהן בבזק כסמנכ"ל טכנולוגיות ורשת והיה אמון על תחומי ההנדסה, רשתות התקשורת וה-IT בחברה. קינן הוביל בבזק תהליכים טכנולוגיים בסדרי גודל עצומים, ביניהם, את הקמת רשת ה-NGN, פרויקט פרישת הסיבים של בזק המכונה Fiber NGN, וכל זאת תוך פיתוח ממשקי שירות חדשניים ושיפור התהליכים העסקיים בחברה.

קינן מביא אתו לתפקיד ניסיון עסקי וטכנולוגי של 14 שנים והוא בעל היכרות מעמיקה של תחום הטלקום. קודם לכן, כיהן יובל קינן במשך 6 שנים כסמנכ"ל טכנולוגיות מידע, הנדסה ומערכות מידע בבזק בינלאומי. יובל יצטרף לקבוצת פרטנר בעוד מספר חודשים ולאחר תקופת צינון.
 
לירן דן (בתמונה משלירן דןמאל) מצטרף לפרטנר לאחר שכיהן כראש מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה בשנים 2012-2015. קודם לכן, כיהן בחברת החדשות של ערוץ 2 בשורת תפקידים בכירים. בתפקידו האחרון בערוץ כיהן כסמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית והקים את הדסק הדיגיטלי של חדשות ערוץ 2.

בפברואר 2009 נבחר לירן דן לאיש השיווק של החודש מטעם איגוד השיווק הישראלי על הקמפיין להחדרת חדשות 2 למדיה הדיגיטלית. 
 
לירן הוא בעל תואר שני במנהל עסקים למנהלים (Executive MBA) בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, ותואר ראשון במדעי המדינה והיסטוריה באוניברסיטת בר-אילן.
קבוצת פרטנר



 
 
Bookmark and Share