Telecom News - איציק בן אליעזר מנכ"ל חברת 018-אקספון פורש מתפקידו בתום 5 שנים

איציק בן אליעזר מנכ"ל חברת 018-אקספון פורש מתפקידו בתום 5 שנים

דף הבית >> מינויים >> איציק בן אליעזר מנכ"ל חברת 018-אקספון פורש מתפקידו בתום 5 שנים
מנכ"ל חברת -018 אקספון, איציק בן אליעזר, הודיע על רצונו לפרוש מתפקידו בתום כהונה בת חמש שנים, שבהן הוביל בן אליעזר את החברה בשוק התקשורת הישראלי. את מקומו של בן אליעזר ימלא מעתה יעקב נדבורני, מנכ״ל הקבוצה, שמאגדת יחד את הפעילות בתחום הנייח (באמצעות -018 אקספון) והפעילות הסלולרית, שבהקמה, בהמשך לזכייה בתדרים במכרז של משרד
התקשורת לרישיון מפעיל סלולר ב-4G.

מאת: מערכת Telecom News, 9.9.15, 13:00
איציק בן אליעזר

איציק בן אליעזר (בתמונה), המנכ"ל הפורש של 018 אקספון: "אני מסיים כהונה בת 5 שנים בתחושת סיפוק עצומה, ולאחר שרשמנו הישגים גדולים. בזכות צוות ניהולי חכם וגמיש ועובדים מקצועיים הצלחנו להצעיד את החברה מהיותה שחקן משנה, שפועל רק בנישה מצומצמת, לחברה מצליחה, משפיעה וחשובה בשוק התקשורת בישראל.

 החלטתי, שבתום תקופה זו, הגיע הזמן לפנות לאתגרים חדשים. אני מודה לחזי בצלאל, בעל השליטה בחברה, על התמיכה הבלתי מסוייגת והאמון הרב, שנתן בי, ובטוח, שהתשתית, שאני משאיר, תוביל את החברה לעולמות החדשים, שאליהם היא נכנסת עתה".

חזי בצלאל, (בתמונה משמאל)
חזי בצלאל: "איציק השכיל ליצוק לחברה תכנים חדשים ומאתגרים וכוח אדם מהשורה הראשונה. תרומתו לאורך השנים תסייע לנו להמשיך ולהתפתח ולכבוש עוד נתחי שוק בשוק התקשורת הישראלי. אני מודה לאיציק על פעילותו רבת השנים, ובטוח, שהתשתית, שבנה, תסייע לנו להפוך לשחקן מוביל בתחום".

איציק בן אליעזר ימשיך עם פרישתו להשתלב בעסקים הנרחבים של בעל השליטה איש העסקים חזי בצלאל.
לוגו 018 אקספון



 
 
Bookmark and Share