Telecom News - הסטארטאפ CNATURE זכה בתחרות לטכנולוגיה בחינוך וייצג את ישראל

הסטארטאפ CNATURE זכה בתחרות לטכנולוגיה בחינוך וייצג את ישראל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ CNATURE זכה בתחרות לטכנולוגיה בחינוך וייצג את ישראל
הסטארטאפ CNATURE זכה בתחרות לטכנולוגיה בחינוך וייצג את ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 9.9.15, 23:45לוגו CNATURE
 
CNATURE - אפליקציה ישראלית לזיהוי בעלי חיים וצומח היא הזוכה בשלב הגמר הישראלי, ותייצג את ישראל בתחרות הבינ"ל לטכנולוגיה בחינוך Global EdTech Startup Awards של חממת החדשנות .MindCET
 
MindCET, חממת החדשנות ב-EdTech מבית מטח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית) הכריזה היום על זכייתה של חברת CNATURE בתחרות הסטארטאפים העולמית לחברות בתחומי הטכנולוגיה החינוכית - Global EdTech Startup Awards, בגמר, שהתקיים השבוע בתל אביב.
 
חברת CNATURE, בוגרת מאיץ הסטארטאפים של חממת החדשנות MindCET מבית מטח, היא מגדיר אלקטרוני, שמהווה ארכיון בעלי החיים והצומח הדיגיטלי הרחב ביותר הקיים כיום בשוק, ומאפשר למשתמשים לזהות באופן מיידי צמחים ובעלי חיים באמצעות צילומם, על בסיס חוכמת המונים. פעולת הזיהוי נעשית באמצעות ממשק דינמי של שאלות ותשובות ומיפוי מיני החי והצומח באזור הימצאותו של המשתמש בזמן אמת, תוך התייעצות אוטומטית עם קהל המשתמשים באפליקציה. האפליקציה צפויה להיות מושקת בישראל בשבועות הקרובים.
 
לפרטים נוספים ולהורדת האפליקציה מהפנייה מאתר הסטארטאפ : אתר CNature 
עדכון: האפליקציה בחינם הוסרה

 
CNATURE גברה על 8 סטארטאפים ישראלם, שהעפילו לשלב הגמר, והתמודדו על האפשרות לייצג את ישראל בתחרות העולמית, שתתקיים בנובמבר 2015. למעלה מ-300 חברות מרחבי העולם הגישו מועמדות לתחרות הבינלאומית. הזוכה בתחרות הגלובלית תקבל גישה ישירה למאיצי סטארטאפים וגופים מרחבי העולם, בהם מאיצי סטארטאפים בניו יורק, לונדון, ברצלונה, פונה (הודו) ובוגוטה (קולומביה).
 
הסטארטאפים הישראלים, שהשתתפו בשלב הגמר:
  1. Robit – מפתח פלטפורמה ללימוד תכנות המאפשרת גם לתכנת רובוט.
  2. NaraView – משחק "מרוץ ויקיפדיה" המאתגר את המשתתפים למצוא קישורים בין מושגים.
  3. CNATURE – אפליקציה לזיהוי צמחים ובעלי חיים.
  4. Quizner – פלטפורמה ללימוד שפות.
  5. Hubitus – מרחב עבודה וירטואלי לכותבים, מעצבים, מתכנתים ויוצרים אחרים.
  6. I-Skool – אפליקציה לעידוד למידה אקטיבית מחוץ לכיתה.
  7. VideoDubber – פלטפורמה לדיבוב אוטומטי של וידאו.
  8. Simplisico – מורה פרטי וירטואלי למתמטיקה.
  9. Mindefy – פלטפורמת למידה ניידת מבוססת משחקיות.
 
צוות השופטים בחר את הפרויקט הזוכה עפ"י קריטריונים כגון התייחסות לבעיה משמעותית הקיימת בשוק, רכיב פדגוגי מהותי, חוויית המשתמש, פוטנציאל גידול ומודל עסקי.
 
צוות השופטים בשלב הגמר הישראלי כלל את: זיקה אב-צוק, מנהלת בכירה לפיתוח עסקי, סיסקו ישראל, פרופ' עדי שטרן, נשיא בפועל האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל, איל אשד – יזם EdTech, מייסד ומנכ”ל SpeakingPal, ד”ר ניר מיכאלי, לשעבר ראש המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, גל פישר, ראש תחום החינוך, יד הנדיב, סינתיה בוהנובסקה – מנהלת חטיבת ה-E-Learning במו”ל הלטבי Zvaigzne ABC Publishers.
 
נדב בוכר, מייסד-שותף CNATURE: " CNATUREנולדה לאחר שנתקלנו בעצמנו בקושי גדול לזהות את מגוון החי והצומח שסביבנו והבנו, שיש מקום לאפליקציה, שתאפשר לגלות את הטבע בצורה נגישה, מהנה ומלמדת. לאחר למעלה משנה של עבודה, CNATURE מהווה כיום את המגדיר האלקטרוני המקיף ביותר של המגוון הביולוגי בישראל, עם כיסוי של אלפי מינים, ובהמשך אנו נטמיע בה תכונות קהילתיות נוספות עבור קהילת חובבי הטבע בישראל. הזכייה בתחרות מחזקת אותנו ואת האמון שלנו במוצר שפיתחנו ואנו מודים מאוד לצוות השופטים על הבחירה בנו. בימים אלה אנו עובדים על השקת המוצר בשוק הישראלי ובהמשך נפנה גם לשווקים בינלאומיים".
 
גילה בן- הר, מנכ"לית המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח): "התרגשתי מאוד להעניק את הפרס ל- CNATURE, שמפתחיו הם בוגרי חממת החדשנות שלנו, MindCET. במשך שהותם בתוכנית ההאצה יצא לי לראות את נדב, אלון, יקיר וצוקי במסדרונות מטח ולעקוב מקרוב אחר ההשקעה והרצינות בהם ניהלו את הפרויקט, שהוכיח את עצמו מול צוות השופטים בגמר התחרות הישראלית. אנו גאים מאוד ב-CNATURE ומאחלים להם הצלחה רבה בתחרות הבינלאומית ובהמשך פיתוח האפליקציה".
 
אודות התחרות
תחרות ה-Global EdTech Startup Awards, נוסדה ב-2014 במטרה לאתר את הסטארטאפים החדשניים ביותר בעולם בתחום הטכנולוגיה החינוכית. התחרות מתקיימת בשיתוף פעולה עם מאיצי סטארטאפים וגופים מרחבי העולם, בהם ה-Open Education Challenge מהאיחוד האירופי, רשת מאיצי הסטארטאפים של ענקית התקשורת טלפוניקה (Wayra), EdTech Incubator מלונדון, Inncubated מקולומביה, EDGE מניו יורק, ענקית ההוצאה לאור Cengage וקרן ההון סיכון היפאנית Viling Venture Partners.
 
השנה כוללת התחרות גם ערוצים נוספים במטרה לחשוף את השתלבותם הנוכחית והעתידית בעולם הטכנולוגיה בחינוך: האינטרנט של הדברים בתחום החינוך (IoT in Education), תנועת ה"מייקרס" בחינוך (Making Education) ויצירת סביבה בטוחה לתלמידים ברשת (Safety Net).
 
בשנתה הראשונה של התחרות זכה במקום הראשון הסטאר אפ האמריקאי BrightBytes, שפיתח מוצר אנליטיקה והערכה לתחום החינוך. הזוכה בגמר הישראלי ונציגת ישראל לגמר העולמי היתה Lingua.ly, שפיתחה תוסף לדפדפן ואפליקציות ללימוד שפות.

עדכון 9.10.15: האפליקציה של CNATURE זמינה בחינם לאנדרואיד. עדכון: האפליקציה בחלינם הוסרה 

הערה: האפליקציה נועדה למטייל, ומשמשת לזיהוי והכרה של צמחים וחיות בר בלבד. כלומר, צמחי תרבות ונוי וחיות מבוייתות לא נמצאים באפליקציה.

שותפים במיזם: 
:אתר צמח השדה, אייל ברטוב - צלם טבע בינלאומי, מט"ח - תכנית ההאצה מיינדסט,  אסף בן דוד - מומחה לעקבות וסימני חיים וצלמים רבים אשר תרמו מתמונותיהם ומנסיונם המקצועי.


שירותים הזמינים באפליקציה: צילום תמונה בשדה והגדרתה באמצעות מספר שאלות פשוטות, מגדיר מקיף של בעלי החיים של ישראל (עופות, יונקים וזוחלים) עם אלפי תמונות של אייל ברטובמגדיר מקיף של צמחי הבר בישראל בשיתוף עם אתר צמח השדה, מה בסביבה – הצגת החי והצומח בסביבתך ע"י חיתוך מיקום אוטומטי, הגן שלי – עמוד פרופיל אישי לשמירת תמונות ושיתופן, מה בתמונה? – משחק זיהוי תמונות של בעלי חיים וצומח.

ראשונים לדווח: עדכון 6.11.15: האפליקציה של CNATURE זמינה כעת לאייפון בחינם. עדכון: האפליקציה בחינם הוסרה
 

שירותים, שיהיו זמינים בקרוב: שיתוף ידע - סיוע של קהילת המשתמשים בזיהוי תמונות שצולמו בזמן אמת, הוספת תחומים נוספים למגדיר: עקבות וסימני חיים, פרוקי רגליים, דו-חיים, פטריות ועוד. מפת תצפיות - אפשרות לראות תצפיות של משתמשים אחרים על גבי מפה.

מסך CNATURE



 
הפרזנטציה של CNATURE
 
 



 
 
Bookmark and Share