Telecom News - ראש ה-CIA לשעבר גנרל דיוויד פטראוס ישקיע ב-Windward הישראלית

ראש ה-CIA לשעבר גנרל דיוויד פטראוס ישקיע ב-Windward הישראלית

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> ראש ה-CIA לשעבר גנרל דיוויד פטראוס ישקיע ב-Windward הישראלית
ראש ה-CIA לשעבר גנרל  דיוויד פטראוס ישקיע ב-Windward הישראלית
מאת: חיים חביב, 10.9.15, 01:51עמי דניאל ומתן פלד

סטארטאפ הדאטה והאניליטיקס מציין 5 שנים לפעילותו. הוא בנה את מאגר המידע הגדול בהיסטוריה לניטור וניתוח כלי שיט ופעילות ימית על פני כדור הארץ.

חברת Windward, ספקית המידע הגדולה בעולם לנתוני תנועת כלי שייט בעולם, ופורצת דרך בעולם הניטור, ניתוח ופתרון בעיות רבות הקשורות לתחום התעבורה הימית, חשפה אמש את הצטרפותם של 2 משקיעים אסטרטגיים לחברה: גנרל (בדימוס) דיוויד פטראוס, ראש ה- CIA לשעבר, ודן סינור, מחבר רב המכר "אומת הסטראטאפ".

דיוויד פטראוס מצטרף למומחה ישראלי לענייני ביטחון, רא"ל (במיל'), הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, שהצטרף לוועדה המייעצת של החברה לפני מספר חודשים. פטראוס, גנרל בדימוס (ארבעה כוכבים, כיהן כראש ה-CIA וקודם לכן פיקד על הפיקוד המרכזי של ארה"ב, כמפקד הכוח הרב-לאומי בעיראק וכמפקד כוחות נאט"ו והכוחות האמריקאים באפגניסטן. זו היא השקעתו הראשונה בישראל.

דן סינור, עיתונאי, פובליציסט, פרשן ויועץ פוליטי וסופר אמריקאי הוא מחברו של רב המכר ה- "Start-Up Nation: The story of Israel's Economic Miracle", שתורגם לעברית.

במהלך השנים ביססה Windward את מעמדה כחברה מובילה בתחום המודיעין הימי והיא משרתת לקוחות ביטחוניים ומודיעיניים רבים ברחבי העולם. החברה ממנפת את נתוני הניתוח הייחודיים וכמו כן את הצלחתה בתחום הלקוחות הממשלתיים, כדי לנצל את ההזדמנות העצומה בעולם הימי, שהוא בעצם השוק האנאלוגי האחרון.
 
פטראוס: "כשראיתי לראשונה לפני כמה חודשים את מערכת המודיעין של "Windward" בפעולה, התרשמתי מרמת התובנות והמידע, שהיא מספקת על ספינות והמטענים שעליהן בכל העולם. בעולם הצבאי והמודיעיני, היכולת לזהות פעילות חשודה בלב ים, בזמן אמת וללא מודיעין מוקדם, היא מצרך נדיר, שלא יסולא בפז. בעולם הפיננסי, יש צורך בלתי נדלה לנראות בזמן אמת על דאטה ואנליטיקס ימי, כדי להבין את המציאות של זרימת סחורות בעולם, שיש להן השפעה עצומה על הכלכלה העולמית".
 
עמי דניאל, מנכ"ל Windward ואחד ממייסדיה (המייסד השנ י הוא מתן פלד, שניהם בתמונה למעלה): "יש לנו את הכבוד לצרף את הגנרל דיוויד פטראוס ואת מר דן סינור לקבוצת המשקיעים שלנו לרגל ציון 5 שנות פעילות החברה . גנרל פטראוס נמנה על אחד מאנשי הביטחון והמודיעין הידועים והמנוסים בעולם וכמו כן כחבר ב-KKR, מביא נקודת מבט וכישורים ייחודיים, שמהווים מכפיל כוח בחברה. דן סינור פרץ דרך בניסיונו המוצלח להסביר לעולם את ייחודה של חדשנות ישראלית. הוא טבע את המונח ,Startup Nation שכיום הוא מובן מאליו ואין בלתו לתיאור המערכת האקו-טכנולוגית המוצלחת של ישראל.  אני גאה עד אין קץ בהצטרפותם של דיוויד ודן, שחוברים אלינו למסע המופלא הזה תוך שאנחנו מצפים להתרחבות לתוך השוק האמריקאי".


ניטור
Winward Logo



 
 
Bookmark and Share