Telecom News - מקום שני בארה"ב בקצב צמיחה בתחום הסייבר ל-CloudLock מישראל

מקום שני בארה"ב בקצב צמיחה בתחום הסייבר ל-CloudLock מישראל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מקום שני בארה"ב בקצב צמיחה בתחום הסייבר ל-CloudLock מישראל
מקום שני בארה"ב בקצב צמיחה בתחום הסייבר ל-CloudLock מישראל לאבטחת מידע
מאת: מערכת Telecom News, 10.9.15, 18:21גיל צימרמן

דירוג יוקרתי זה מטעם המגזין Inc.com, עקב קצב גידול במכירות של 3,557% ב-3 השנים האחרונות מצטרף לזכיות ופרסים, שהסטארטאפ CloudLock גורף על מצוינות טכנולוגית, מקום עבודה מועדף וביצועים עסקיים וכלכליים.

הסטארטאפ CloudLock, ספק של פתרונות סייברסקיוריטי לסביבות מבוססות ענן, דורג במקום השני מבין החברות הפרטיות בעלות קצב הצמיחה הגבוה ביותר בארה"ב בתחום אבטחת המידע, כך על פי סקר, שנערך ע"י המגזין Inc.com.

כמו כן, חברת ההזנק CloudLock דורגה במקום ה-93 מבין כלל החברות הצומחות ביותר בשוק האמריקאי ושלישית מבין החברות הנמצאות במדינת מסצ'וסטס.

חברת CLoudLock השיגה קצב גידול מכירות של 3,557% ב-3 השנים האחרונות.

דירוג זה, שנקרא Inc 5000., משקף בצורה הטובה ביותר את המדד הכלכלי החשוב ביותר – היזמות הפרטית בארה"ב. בין החברות, שדורגו בעבר בסקר זה, נמנות Pandora, Dell  ו-Linkedin.

דירוג זה מצטרף לשורה ארוכה של זכיות, שגרפה CloudLock בחודשים האחרונים הכוללים את:
  • פרס על מצוינות טכנולוגית מטעם רשת המדיה הגלובלית TMC והמגזין שלה Cloud Computing Magazine
  • פרס המקום הטוב ביותר לעבוד בו מטעם המגזין The Boston Business Journal 
  • פרס ראשון כמוצר השנה מטעם Best in Biz Awards 2015 International והפרס השני בתחרות 2015 Best in Biz Awards הבינלאומית, פורום עצמאי גלובלי של עיתונאים ואנליסטים בתחום הטכנולוגיה.
  • פרס "יזם השנה" במדינת ניו-אינגלנד בארה"ב מטעם EY ל-2015 למייסד-שותף ומנכ"ל CloudLock, גיל צימרמן (בתמונה).
  
CloudLock, שהוקמה ב-2011 ע"י 3 יזמים ישראלים -גיל צימרמן, רון זלקינד וצחי שפסה, מספקת לארגונים מעטפת אבטחת מידע ליישומים מבוססי ענן, שכוללים את ServiceNow, Google Apps, Salesforce.com, Azure O365, AWS, Force.com, Dropbox.  בניגוד למערכות הגנה קיימות בשוק, מערכת CloudLock מציעה לארגונים פתרון בתצורת API, מבוסס ענן (Cloud-Native), שאינו משפיע על משאבי ה-IT או על חווית המשתמש הסופי. המערכת מנטרת ועוקבת אחר פעילות הרשת והתנהגות המשתמשים ומתריעה על איומים פוטנציאליים בזמן אמת לפני חדירתם למשאבי הארגון.

החברה הצליחה תוך 4 שנים להציג קצב גידול מרשים וכיום היא משרתת למעלה מ-700 לקוחות גלובליים ו-6 מיליון משתמשים. עד כה, גייסה החברה 40 מיליון דולרים מקרנות דוגמת בסמר ונצ'רס, סידר ו-Accent Ventures Partners.

גיל צימרמן: "המטרה של CloudLock היא לשנות את פני מציאות הסייברסקיוריטי בסביבות מבוססות ענן ולהפוך את האבטחה לגורם, שיאפשר לחברות לאמץ ענן ולא למנוע מהן לעשות זאת. עם ההשקה האחרונה שלנו, שמספקת מעטפת הגנה על כל פלטפורמת ענן, לא רק אפליקציות ענן ציבורי אלא גם כל פיתוחי האפליקציות הביתיות של חברות על תשתיות ענן, קצב הצמיחה של החברה הולך וגדל. הענן צובר תאוצה בשוק וכך גם CloudLock".
 

סייבר



 
 
Bookmark and Share