Telecom News - הסטארטאפים איירון סורס וסופרסוניק מישראל הודיעו על מיזוגם

הסטארטאפים איירון סורס וסופרסוניק מישראל הודיעו על מיזוגם

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפים איירון סורס וסופרסוניק מישראל הודיעו על מיזוגם
הסטארטאפים איירון סורס וסופרסוניק מישראל הודיעו על מיזוגם
מאת: מערכת Telecom News, 10.9.15, 19:15מיזוג
 
הם יהפכו לחברה העצמאית הגדולה ביותר בעולם בתחום המובייל, שמספקת פלטפורמת הפצה ומוניטיזציה למובייל  עם מיליארד משתמשים כל חודש והכנסות בהיקף של 450 מיליון דולרים בשנת 2015.
 
איירון סורס להפצת אפליקציות, שנוסדה ב-2010 בת"א, מעסיקה 550 עובדים ב-4 יבשות, מגיעה ל-450 מיליון משתמשים ייחודיים כל חודש ומאפשרת 6 מיליון התקנות ממוקדות כל יום, וסופרסוניק לפלטפורמת מוניטיזציה לאפליקציות מובייל, שנוסדה ב-2009, מעסיקה 250 עובדים, בעלת משרדים בת"א, בארה"ב ובסין ומגיעה לרבע מיליון התקנות כל יום בקרב 550 מיליון משתמשים בחודש, הודיעו היום על חתימה על הסכם מיזוג של חברות הההזנק, ההנהלה ושירותי הפלטפורמה. ההסכם יאפשר להציע מוצר ברמה עולמית ובקנה מידה מסיבי, שיעניק למפתחים ולמפרסמים את הפתרון השלם ביותר הקיים בתעשייה, end-to-end, למערכות מוניטיזציה ושיווק במובייל.
 
 הכוח המניע של המיזוג מבוסס על הבנה הדדית של האקוסיסטם של המובייל ועל האתגרים הקיימים בכל הנוגע להפצה ומוניטיזציה. מיזוג הפלטפורמות יאפשר למפתחים להשיג את מטרות המוניטיזציה ואף מעבר להן, בעזרת SDK מרכזי יחיד. החברות במשותף מגיעות ליותר ממיליארד משתמשים מדי חודש, והמפרסמים יוכלו למנף מגוון גלובלי של מקורות להשגת משתמשים וליהנות ממקסימום משתמשים באיכות הגבוהה.
 
 לאחר המיזוג החברה המשותפת תעסיק 800 עובדים, 550 עובדי חברת אירון סורס אליהם יצטרפו 250 עובדי סופרסוניק. כ-600 מכלל עובדים החברה ימשיכו לעבוד במשרדי החברה בישראל, שמהווים את המרכז הגדול של החברה ואחראים על מרבית הפיתוח והמוצר.
 
משרדי החברה בעולם- סן פרנסיסקו, ניו יורק ובייג'ינג בלונדון, מוסקבה והודו- מהווים את החזית העסקית של החברה ומנהלים את התקשורת עם הלקוחות ועם השוק המקומי. איירון סורס צפויה להמשיך להתרחב באופן אורגני ובאופן לא אורגני, החברה  תמשיך לחפש לרכוש חברות נוספות וכן לגייס עובדים בישראל.
 
היחסים עם הלקוחות תופסים מקום מרכזי ב-2 החברות והם ימשיכו להתקדם. השותפים הקיימים של 2 החברות ימשיכו לעבוד באותם צוותים, שיוכלו להציע כעת סט פתרונות כולל.
 
תומר בר זאב, מנכ"ל איירון סורס: "קיימת חוסר עקביות בתעשיית המובייל, שאנו עומדים לפתור עם מיזוג זה, נושאים כגון מעקב מסך צולב, מיקוד ודיווח. ביחד תהפוכנה החברות שלנו לפלטפורמה הפופולרית של המפרסמים ומפתחי האפליקציות. אנו מאמינים, שהשילוב של העוצמה והעומק הטכנולוגי של סופרסוניק עם הנתונים, הגודל והטכנולוגיה של איירון סורס, ימקם אותנו כחברה העצמאית המובילה בשוק במתן פתרונות ניתוח הנתונים, ההפצה ומוניטיזציה של אפליקציות מובייל. ביחד עם סופרסוניק, אנו מרחיבים את שוק הלקוחות שלנו באופן משמעותי והופכים לאחד השחקנים הגדולים ביותר בתעשיית השיווק למובייל".
 
גיל שוהם, מנכ"ל סופרסוניק: "בשעה שהעסקים שלנו משלימים זה את זה באופן מושלם, הכוח המניע האמיתי מאחורי העסקה הזה היה החזון המשותף שלנו. כיום, מפתחים ומפרסמים למובייל נאלצים לעבוד עם מספר שותפים כדי להשיג את מטרותיהם. המוצר המשותף, שאנו מציעים, יעניק כעת למפתחים את הפלטפורמה העצמאית והמלאה ביותר שקיימת. באמצעות שילוב הכוחות שלנו, נוכל להביא יותר ערך מוסף ללקוחותינו ולהאיץ את ההשקעה בטכנולוגיה שלנו".
 
IronSource Logo



 
 
Bookmark and Share