Telecom News - חברת IBM וחברת טבע תשתפנה פעולה בפיתוח פתרונות e-Health

חברת IBM וחברת טבע תשתפנה פעולה בפיתוח פתרונות e-Health

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> חברת IBM וחברת טבע תשתפנה פעולה בפיתוח פתרונות e-Health
חברת IBM וחברת טבע תשתפנה פעולה בפיתוח פתרונות e-Health
מאת: חיים חביב, 11.9.15, 22:50e-Health

טבע בחרה בענן של IBM-Watson Health כפלטפורמת הטכנולוגיה המועדפת במטרה לפתח פתרונות, שיסייעו למיליוני בני אדם ברחבי העולם, שסובלים ממחלות כרוניות מורכבות.

חטיבת Watson Health של יבמ וחברת טבע הכריזו אתמול על שת"פ אסטרטגי. חברת הענק הישראלית טבע, מיצרניות הפרמצבטיקה הגדולות בעולם, נבחרה להיות שותפה מהותית ראשונה בתחום מדעי החיים לפלטפורמת הענן של Watson Health. מטרת השותפות למסחר פתרונות מוכחים להפצה ברחבי העולם תוך שימוש ביכולות פלטפורמת הענן של IBM Watson.

במסגרת שותפות ייחודית זו, תהפוך טבע לחברת התרופות הגלובלית הראשונה, שתעשה שימוש בפלטפורמת הענן של Watson Health כדי לקדם השפעה חיובית על מטופלים וספקי בריאות ברחבי העולם.

טבע בחרה בענן של IBM-Watson Health כפלטפורמת הטכנולוגיה המועדפת במטרה לפתח פתרונות, שיסייעו למיליוני בני אדם ברחבי העולם, שסובלים ממחלות כרוניות מורכבות (כגון אסתמה, כאב, מיגרנה ומחלות ניווניות).

בנוסף, צוות מחקר משותף לטבע ול-IBM יסתייע ב-Big Data ובטכנולוגיית "מכשירים לומדים" ליצירת מודלים עבור המחלות ופתרונות טיפוליים מתקדמים.

גיא הדרי, סמנכ"ל בכיר ומנהל מערכות מידע בחברת טבע: "טבע בוחנת באופן פעיל את האבולוציה של תחום ה-e-health עם מיקוד חזק במימוש צרכים חדשים וללא מענה. פלטפורמת הענן של IBM Watson Health תספק תשתית חזקה, שעל גביה נוכל לממש חזון זה.
באמצעות בנייה על גבי פלטפורמת הענן של Watson Health, אנו מאמינים, שטבע תתמקם בעמדה ייחודית להצבת המידע והתובנות הטובים ביותר בידי רופאים, צוותים טיפוליים ומטופלים, ותעצים את האופטימיזציה של הטיפול ביחידים ובאוכלוסיות בכל ספקטרום מחלות כרוניות וחריפות. Watson טומנת בחובה את ההבטחה לספק לטבע תובנות טובות יותר, משוב בזמן אמת וחלופות לשיקול דעת הקלינאים, שישפרו את בריאות המטופל".
 
 



 
 
Bookmark and Share