Telecom News - שירות OTT חדש מ-Verizon לצעירים בארה"ב (Go90) עם תפיסת עולם חדשה

שירות OTT חדש מ-Verizon לצעירים בארה"ב (Go90) עם תפיסת עולם חדשה

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> שירות OTT חדש מ-Verizon לצעירים בארה"ב (Go90) עם תפיסת עולם חדשה
חברת התקשורת הענקית ורייזון (Verizon) מתחילה בשירות טלוויזיה חדש על הפס הרחב בסלולר וב-WiFi בשם Go90 (מסמל את סיבוב מסך הסמארטפון ב-90 מעלות לצפייה בטלוויזיה), שירות המיועד לשכבות הגיל הצעירות בתפיסות עולם חדשות לגמרי.
מאת: מערכת Telecom News, 12.9.15, 23:20Go90

חברת התקשורת הענקית ורייזון מארה"ב (חברת בזק עם "שירות מרובע"), שיש לה מעל ל-103 מיליון לקוחות סלולר, לא מפסיקה להפתיע.

ורייזון הייתה חברת התקשורת הראשונה בצפון אמריקה:
* להכריז על כניסה ל-SDN כבר השנה (2015) ׁ(מה זה SDN? - כאן),  
* לספק עד 10 ג'יגה סל"ש בפס רחב ללקוחותיה בבתים ובעסקים בטכנולוגייההחדישה: NG-PON2 כבר השנה (2015),
* להכריז שתיכנס לדור חמישי - 5G עד סוף 2016, ותספק שירות מסחרי מלא בדור חמישי ב-2017. 
* להכריז שתיכנס לטכנולוגיית LTE-U (שילוב של LTE ו-WiFi בתחום ה-5 ג'יגהרץ) עד סוף 2015.

כעת, ורייזון מכריזה על שירות חדש לגמרי בשם Go90, שיחל לפעול בסוף ספטמבר 2015, שירות לתחום ה-OTT, שבשלב ראשון יפעל רק על הפס הרחב הסלולרי.

לורייזון יש מזה שנים שירותי טלוויזיה על הפס הרחב שלה הנקרא FiOS. אולם, ההחלטה שלה לספק מענה לדור הצעיר (ההגדרה של "דור צעיר" בוורייזון: עד גיל 30). לדברי ורייזון, היא מצאה, שהדור הצעיר לא צופה בשירותי הטלוויזיה המסורתיים ואת רוב זמנו מבלה עם הסמארטפון. 

ורייזון הכינה שירות חדש לגמרי ושלחה מעל ל-5 מיליון SMS עם הודעות ומיילים ללקוחות הצעירים ביותר, שזיהתה מכלל 103מיליון לקוחותיה (דוגמה לפנייה: בתצלום למעלה), והזמינה אותם להצטרף להשקת הבטא הענקית, של 5 מיליון צעירים, שיתנסו עם שירות Go90, שייפתח לכל הלקוחות הצעירים תוך 3 חודשים.

החידושים בשירות Go90:

א. השירות ניתן לגמרי בחינם ויישאר בחינם. מקורות ההכנסה של ורייזון כדי לכסות את העלויות של השירות: 1) הגדלת נפח הגלישה של הלקוחות (ורייזון צופה, שהלקוחות יגדילו את נפח הגלישה שלהם בכ-5 דולרים לחודש בממוצע וחלק יגדילו את נפח הגלישה ב-10 דולרים לחודש). 2) הכנסות מפרסומות וחסויות.

ב. שירותי הטלוויזיה לא יהיו בכלל דומים למה שיש היום בטלוויזיה המסורתית: כל השידורים בכל הערוצים (יש כבר עשרות ערוצים, שהוכנו לשירות הזה), יהיו בשיטה של סרטוני וידיאו בסגנון של יוטיוב. דהיינו: סרטונים בני 4 עד 10 דקות לכל היותר. אין שום שידור רציף של יותר מ-10 דקות וידיאו.

ג. כל מערכת הפרסום תהיה חכמה ומבוססת על המיקום של המשתמש (LBS=Location Based Services) ועל הרגלי הצפייה והשימוש בשירותי הטלוויזיה על הסמארטפון של כל משתמש.

ד. ב-2016 עם המעבר ל-5G, השירות יורחב לערוצים עם שידור רצוף (כמו בטלוויזה המסורתית). כך, שהשירות יהיה מתאים לכל הגילאים ולא רק לצעירים, וכן ייעשה חיבור לטלוויזיות הביתיות באמצעות דונגל או ממיר (או ישירות לטלוויזיות חכמות). 

ה.התוכן המשודר יהיה אינטראקטיבי עם פרסונליזציה, עם יכולות של שיתוף והמלצות צפייה. 

רוב היכולות החדשות מקורן ברכישה של AOL ע"י ורייזון.

הסיכויים לראות דבר כזה בישראל בשנה הקרובה הם כמובן אפס. 
 
OTT
  



 
 
Bookmark and Share