Telecom News - עיריית רעננה היא הרשות הראשונה להצטרף לאפליקציית הדיווחים TripLights

עיריית רעננה היא הרשות הראשונה להצטרף לאפליקציית הדיווחים TripLights

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם של גופים ציבוריים >> עיריית רעננה היא הרשות הראשונה להצטרף לאפליקציית הדיווחים TripLights
עיריית רעננה היא הרשות הראשונה להצטרף לאפליקציית הדיווחים TripLights
מאת: מערכת Telecom News, 16.9.15, 12:31אפליקציה בחינם
 
אפליקציית הדיווחים הישראלית טריפלייטס מאפשרת לכל משתמש להתעדכן באירועים בסביבתו המיידית או בכל אזור אחר ולדווח על אירועים או מפגעים, להגיב ולשתף. עיריית אילת הלכה בעקבות עיריית רעננה.
 
אפליקציית טריפלייטס -  TripLights היא פרי פיתוח ישראלי. האפליקציה מאפשרת לכל משתמש לראות דיווחים על המתרחש בסביבתו המיידית, לקבל דיווחים על אירועים שונים באזור ובמקביל גם לדווח על המתרחש סביבו בין אם מדובר במפגע סביבתי, תאונה, גובה הגלים בים וכל נושא, שחשוב לאחרים לדעת.

האפליקציה נפתחת במפה וע"י רפרוף על המסך ניתן גם להגיע לאזורים במדינות שונות ולהתרשם ממגוון האירועים באותם אזורים, מה שמאפשר להתעדכן לא רק בנעשה בסביבה המיידית של המשתמש אלא גם לבחון אירועים וחדשות דינמיים ביעדים שונים בעולם בהם כמובן יעדי תיירות. 

טריפלייטס כבר מופעלת בגרמניה, באוסטריה ובספרד בהן עשרות בתי מלון ורשתות תיירות משתמשים במערכת ומדווחים למשתמשים על אירועים באזורי התיירות שבסביבתם, במטרה  לתת שירות לאורחי בתי המלון אך גם כדי לייצור חשיפה שיווקית לעצמם. 

עיריית רעננה היא הראשונה בארץ לזהות את הפוטנציאל לתת שירות חדש לתושבים, שיאפשר דיווח מיידי על האירועים וההתרחשויות השונות בסביבת מגוריהם. האפליקציה היא אינטראקטיבית ומאפשרת לפנות בשאלות לגבי האירועים השונים, לשתף ולחוות דעה.

אחרי שעיריית רעננה הרימה את הכפפה והייתה הראשונה להצטרף, מצטרפים בימים אלה עוד ארגונים, בתי מלון ועיריות נוספות בהם עיריית אילת, שכבר מדווחת על האירועים באזור המוניציפלי שלה.  
 
ארז גל, היזם מאחורי האפליקציה: "האפליקציה פופולרית כי היא משלבת בין מספר צרכים, שלא נענים ע"י הרשתות החברתיות. זה לא מוצר, שבא להחליף אפליקציה קיימת, אלא להשלים אותה עם מידע דינמי בעזרת המשתמשים. ברגע שעוד עיריות, אנשים וגופים יצטרפו, יהיה לטובת המשתמשים מאגר שלם של חדשות ואירועים באזור שלהם, עירוניים ומסחריים, בחינם ובזמינות גבוהה. הם יוכלו לחלוק אותם, להעיר עליהם, לדבר עליהם ולקדם אותם. הפוטנציאל גדול ואנו מאוד מתרגשים להתחיל עם כאלה שותפים לצידנו".

ארז גל הוא איש היטק ותיק, שמילא בעברו תפקידי ניהול בכירים בחברות כמו סאפיינס ונייס-אקטימייז. 

הורדה בחינם של האפליקציה לאנדרואיד – כאן.
הורדה בחינם של האפליקציה לאייפון – כאן.

מסך TripLights

 



 
 
Bookmark and Share