Telecom News - מקסצ'יינג' - אפליקציה בחינם של מחשבון המרת מט"ח וקבלת הצעות מחיר

מקסצ'יינג' - אפליקציה בחינם של מחשבון המרת מט"ח וקבלת הצעות מחיר

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצרכנות >> מקסצ'יינג' - אפליקציה בחינם של מחשבון המרת מט"ח וקבלת הצעות מחיר
מאת: מערכת Telecom News
18/09/15,  00:14
מטרת / הייעוד של התוכנה: שימוש במחשבון מט"ח וקבלת שערי מכירה נמוכים בהמרת כספים: מחשבון המרת מטבע משוכלל הנותן מענה מהיר לצרכים הקיימים בשוק המט"ח והמרות המטבע.
שם התוכנה: מקסצ'יינג' - תתרגל לקבל יותר. MaxChange - Get More.
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לאנדרואיד, לשערי המרה שונים בין מטבעות, נותנת אפשרות של קבלת הצעת מחיר און ליין מצ'יינג'ים באזור הגיאוגרפי של המשתמש (מבוסס GPS) להמרת מט"ח שברשותו לבחירה בין הצעות כדי לקבל שערי מכירה נמוכים.

אופן השימוש למשתמשי האפליקציה:
המשתמש נכנס לאפליקציה לוחץ על לחצן "קבל הצעת מחיר", בוחר 2 סוגי מטבע (מטבע מקור ומטבע יעד), שברצונו להמיר ומקבל תוך דקות ספורות הצעות מחיר מצ'יינג'ים הנמצאים באזור הגאוגרפי שלו. המטרה היא לקבל את יחס ההמרה המיטבי ללקוח לאחר "תחרות" בין החלפנים.
הלקוח מקבל את ההצעות ישירות אל הסמארטפון שלו, מחליט לאיזה צ'יינג' ללכת ולוחץ על לחצן אישור. ואז הוא יכול לחייג או לנווט לצ'יינג', שנבחר לסגירת עיסקה.
האפליקציה מכילה גם גרפים של מגמות שערי המטבעות השונים בטווחי זמן שונים.

שירות "קבלת הצעת מחיר" פעיל כרגע רק בישראל. בהמשך יפעל השירות באזורים נוספים בעולם.
 

  ‫מקסצ'יינג' - תתרגל לקבל יותר‬‎   - מסך


 

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share