Telecom News - מחקר: אתרי האינטרנט נעשים איטיים

מחקר: אתרי האינטרנט נעשים איטיים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> מחקר: אתרי האינטרנט נעשים איטיים
מחקר: אתרי האינטרנט נעשים איטיים
מאת: מערכת Telecom News, 21.9.15, 11:02אינטרנט
 
רבים מהגולשים נוטשים את האתר אליו הגיעו, עוד לפני שהדף סיים את טעינתו, וזה נתון קריטי להצלחה העסקית ולנפוצות של אתר מסחר מקוון. זמן טעינה אידיאלי של עמוד אינטרנט צריך להיות פחות מ-3 שניות, אחרת מרבית הגולשים ינטשו אותו.
 
מחקר של חברת רדוור (Radware) הישראלית, שמתמחה בטכנולוגיות הגנת סייבר והאצת ביצועי רשת, מצא, שחוויית הגלישה לאתרי האינטרנט הולכת ונעשית איטית. ממצאי המחקר מראים, שהזמן הממוצע לטעינה של אתר אינטרנט עומד על 5.5 שניות, זמן טעינה ארוך ב-12% יותר מאשר בבדיקה דומה, שהתבצעה בקיץ 2013. זאת, כאשר זמן הטעינה האידיאלי של עמוד אינטרנט צריך להיות פחות מ-3 שניות, אחרת מרבית הגולשים ינטשו אותו.

עוד מצא המחקר, שאחת הסיבות המרכזיות להאטת קצב טעינת האתרים נמצאת בגידול הניכר בכמויות התכנים ומורכבותם. דף אינטרנט ממוצע מכיל היום 1945 קילו בייט מידע, ו-169 אובייקטים להורדה, דוגמת תמונות, 70% יותר מידע ואובייקטים ביחס לבדיקה דומה בקיץ 2013.

ממצאים נוספים במחקר מראים, שחל קיטון של 20% במספר האתרים, שמצליחים לספק חוויית גלישה אופטימלית עם זמני טעינה הקצרים מ-3 שניות. זאת, בעוד שחלה עלייה של 50% במספר האתרים, שסיפקו חוויית גלישה גרועה עם זמני טעינה הארוכים מ-10 שניות.

עוד סיבה לזמני הטעינה הארוכים של דפי אינטרנט נעוצה בעובדה, שבעוד שתמונות כבדות או אנימציות מורכבות מהוות בממוצע 50% עד 60% מתוכן דף אינטרנט, הרי ששני שלישים מהאתרים קיבלו ציון "נכשל" בתחום של אימוץ טכנולוגיות לכיווץ תמונות, דבר שיכול היה להאיץ את מהירות טעינת האתר.

המחקר של רדוור התבצע על 100 אתרי המסחר המקוון הנפוצים בשוק האמריקאי ובמהירות גלישה אחידה.

ירון אזרואל, מנהל שיווק מוצרי האצת אינטרנט ברדוור: "הטרנד הטכנולוגי הוא, שהגולשים מקבלים מדי שנה יותר רוחב פס, ובכול זאת קיים הרושם, שהאתרים הולכים ונעשים איטיים. איך זה יכול להיות? חוויית השימוש באתר מתחילה בממשק משתמש – עד כמה הממשק הזה נעים לעין, יעיל, אינטואיטיבי ומובן.

אולם, כול זה דורש בדרך כלל גרפיקה כבדה וזו מובילה לזמני טעינה איטיים. התוצאה היא, שרבים מהגולשים נוטשים את האתר אליו הגיעו, עוד לפני שהדף סיים את טעינתו, וזה נתון קריטי להצלחה העסקית ולנפוצות של אתר מסחר מקוון.

הפתרון הינו הטמעה של טכנולוגיות בתחום של האצת האינטרנט, בדגש על כאלו לדחיסה ואופטימיזציה של גלישה לאתרים בעלי מימד ויזואלי רחב ואימוץ של פרוטוקול האינטרנט החדש HTTP2, שהושק מוקדם יותר השנה".
 
אינטרנט



 
 
Bookmark and Share