Telecom News - E2C זכה בארץ בתחרות של Aging 2.0 וגוגל לפיתוח טכנולוגיות לקשישים

E2C זכה בארץ בתחרות של Aging 2.0 וגוגל לפיתוח טכנולוגיות לקשישים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> E2C זכה בארץ בתחרות של Aging 2.0 וגוגל לפיתוח טכנולוגיות לקשישים
E2C זכה בארץ בתחרות הבינלאומית של Aging 2.0 וגוגל לפיתוח טכנולוגיות לקשישים
מאת: מערכת Telecom News, 21.9.15, 21:15אמיר אלון

את התחרות בארץ, בה השתתפו 7 סטארטאפים, שפיתחו פתרונות טכנולוגים לאוכלוסיה המתבגרת, אירגן האקסלרטור TechForGood Rally. הסטארטאפ הזוכה מתמחה בהתאמת סמארטפונים לגיל השלישי.
 
הקמפוס של גוגל בתל אביב התמלא הים באנשים, שבאו להשתתף, לצפות ולסקר את תחרות הסטארטאפים הבינלאומית "30in30in30" של Aging 2.0 , (ארגון בתחום פיתוח טכנולוגיות לגיל השלישי) וחטיבת היזמות של Google. את התחרות בישראל, בה השתתפו 7 סטארטאפים, שפיתחו פתרונות טכנולוגים לאוכלוסיה המתבגרת, אירח ואירגן בישראל האקסלרטור TechForGood Rally.

בתחרות בישראל זכה הסטארטאפ E2C, שמתמחה בהתאמת סמארטפון לבני ובנות הגיל השלישי תוך מתן פיתרון מלא לצרכים הייחודיים של האוכלוסיה המתבגרת, שלא גדלה על ברכי הטכנולוגיה המודרנית. הסמארטפון שמציע הסטארטאפ מתאפיין בפשטות התפעול של שיחות, מסרים כתובים, תמונות ואפליקציות. כ"כ, מגיע הסמארטפון עם אותיות בכתב גדול וברור ומסך המגע שלו מגיב ללחיצות ארוכות יותר מבסמארטפונים רגילים. בנוסף לתצוגה הידידותית, יכול המשתמש, שמתקשה בתפעול, להעזר בתמיכה מרחוק בעת הצורך.

תל אביב היא אחת מתוך 30 ערים המארחות במשך 30 ימים את התחרות, בה מתחרים 30 מיזמים על הזכות לחשוף את הטכנולוגיה שפיתחו, שמיועדת לגיל השלישי, בפני בכירי התעשייה ולהציג את הפיתוח שלהם בתערוכה הגדולה ביותר בתחום – AgeTech Expo, שתתקיים בנובמבר 2015 בסן פרנסיסקו. 

את האירוע הישראלי של התחרות אירח האקסלרטור TechForGood Rally, שמתמחה במיזמים מתחום הסושיאל-טק ובמחזור הקרוב, שיחל באוקטובר 2015, אף יקדיש מסלול מיוחד למיזמים מתחום האייג'ינג, בעקבות ההכרה, שהעלייה המתמדת בתוחלת החיים בעולם המערבי הביאה עמה גם התפתחות מואצת של טכנולוגיות המיועדות לשיפור איכות החיים של בני הגיל השלישי.

הפתרונות אותם מפתחים הסטארטאפים, שמשתתפים בתחרות ובאקסלרטור, נעים בין מערכות להקניית ביטחון ומניעת נפילות, דרך אבחון מוקדם של מחלות, התאמת מכשירים סלולריים לצרכי המשתמשים ועד פלטפורמות להיכרויות וצוואות ומסרים אישיים הנשמרים בכספת דיגיטלית. 

אמיר אלון, מנכ"ל הסטארט-אפ E2C (בתמונה למעלה): "אני שמח על הזכיה בתחרות הבינלאומית, שנערכה היום בארץ, ומקווה לייצג את ישראל בכבוד בשלב האחרון של התחרות, שייערך בסן פרנסיסקו. כבוגר האקסלרטור TechForGood אני מודה לכל הצוות, שליווה אותנו בגיבוש המוצר והאסטרטגיה והכין אותנו היטב לרגע הזה. אנו מקווים לשכפל את ההצלחה לה אנו זוכים בישראל בשוק העולמי בכלל ובשוק האמריקני בפרט".

עומרי בורל, (בתמונעומרי בורלה משמאל), שותפה באקסלרטור TechForGood Rally: "כדי להציע את הפתרונות הנדרשים לאוכלוסיה המתבגרת הגדלה והולכת ברחבי העולם, צריך שיתפתח אקוסיסטם הכולל סטארטאפיסטים צעירים, משקיעים, ומדיה. אנו, כמאיץ, רואים עצמנו כקטליזטור מרכזי להנעת התהליך.

ישראל הולכת להיות מובילה בתחום בזכות הכישרונות והכישורים שיש לנו פה, שיכולים לעשות אימפקט חברתי, שיוביל למציאת פתרונות בדרכים חדשניות, שיגיעו לעולם כולו.

ישראל ידועה כמובילה עולמית בחדשנות טכנולוגית והאקסלרטור TechForGood Rally שם לו למטרה לרתום את היכולות הללו כדי להפוך את ישראל למובילה בחדשנות טכנולוגית, שתייצר פתרונות לסוגיות החברתיות הבוערות בעולם". 

על תכונות סמארטפון של E2C בשיתוף LG - כאן.

ראיון מלא עם אמיר אלון בכתבה: "סמארטפונים לקשישים? יש דבר כזה. עידן חדש בתקשורת לגיל השלישי"  - כאן.


בתמונה: הזוכה אמיר אלון והמארגנים של תחרות הסטארטאפים. קרדיט צילום: שירי קליין נהרי.
הזוכה ומארגני התחרות



 
 
Bookmark and Share