Telecom News - חבילות תקשורת לעסקים של בינת-עסקים בתשתית Unlimited

חבילות תקשורת לעסקים של בינת-עסקים בתשתית Unlimited

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> חבילות תקשורת לעסקים של בינת-עסקים בתשתית Unlimited
חבילות תקשורת לעסקים של בינת-עסקים בתשתית Unlimited   
מאת: מיכאל פנחס, 5.10.15, 20:10מיכאל פנחס
 
בניגוד לאי הוודאות לגבי פריסת Unlimited במגזר הביתי, במגזר העסקי החלה בינת-עסקים לספק חבילות של פתרונות תקשורת וטלפוניה עסקית על תשתית Unlimited.
 
התחרות בשוק הקווי העסקי, שהייתה די מצומצמת בשנים האחרונות עם מחירים בשמיים, קיבלה מפנה עם כניסתה של Unlimited (מיזם הסיבים IBC). במקביל, בינת-עסקים, חברת בת בקבוצת רד-בינת, החלה לשווק את ה-Data Center החדש של קבוצת רד-בינת בירושלים, שמייחד אותו המעבר לשירותים וירטואליים מלאים בענן, עם פורטל שירות מקיף בו יכול העסק להזמין (ולבטל) כל שירות בקליק של עכבר.
 
אמנם Triple C הייתה ראשונה בתחום זה (עם פורטל שירות מלא בשירותי ענן), די במקביל לכמה מתחרים קטנים, אך בינת מספקת שירות מלא "קצה לקצה", כולל התקנות ותמיכה לכל סוגי התקשורת והשירותים בחצר הלקוח, מה שחסר אצל מתחרותיה, שאין להן פריסה פיזית בשטח של טכנאי שירות לתמיכה 24X7 ואין להן תשתית פיזית משלהן ברחבי הארץ, לשירותי אינטרנט עסקי.
 
קבוצת בינת היא לא רק אינטגרטור גדול, אלא גם ספק תקשורת עם רישיונות מתאימים, כולל רישיון לשירותי תקשורת פנים ארצית נייחת. בעלי בינת (חברת נכסי זיסאפל, מקבוצת רד, בבעלות עיקרית של יהודה זיסאפל), שותפים במיזם IBC, שמוכר בשם המותג Unlimited. כך, שהלקוח של שירותי בינת יכול לבחור בין תשתית הפס הרחב של Unlimited לבין תשתית הפס הרחב של בינת, שכוללת תשתית אופטית (מבוססת סיבים), שמכונה על ידה בשם: NGB - Next Generation Business. דהיינו: הלקוח יכול גם לעבור בקלות בין תשתיות לפי בחירתו (במקומות בהם יש תשתיות גם של בינת וגם של Unlimited), מה שלא קיים אצל שום ספק שירות קווי אחר בישראל.
 
בינת מציעה לעסקים קטנים עד בינוניים חבילות שירות, שהלקוח יכול לבחור בעצמו, בפורטל השירות בצורה מאוד קלה, ברורה ונוחה.
 
כמה דוגמאות לחבילות:
א. חבילה Basic: 5 שלוחות מנוהלות עם טלפונים מתקדמים לבחירה, חיבור תשתית + ספק על תשתית Unlimited של 40\3 מגה סל"ש וניהול מרחוק ע"י מומחי בינת, ב-312 ₪ לחודש.
ב. חבילת Advanced: 5 שלוחות מנוהלות עם טלפונים מתקדמים לבחירה, חיבור תשתית + ספק על תשתית Unlimited של 40\3 מגה סל"ש וניהול מקומי (בחצר הלקוח) כולל הדרכה ושירות ע"י מומחי בינת, ב-323 ₪ לחודש.
ג. חבילת Premium: 5 שלוחות מנוהלות עם טלפונים מתקדמים לבחירה, חיבור תשתית + ספק על תשתית Unlimited של 40\3 מגה סל"ש וניהול מרחוק ע"י מומחי בינת, ב-344 ₪ לחודש.
ד. חבילת Basic: 5 שלוחות מנוהלות עם טלפונים מתקדמים לבחירה, חיבור תשתית + ספק על תשתית Biz-Net של בינת של 40\4 מגה סל"ש וניהול מרחוק ע"י מומחי בינת, ב-455 ₪ לחודש.
 
ההבדלים בין החבילות הם:
1. האם התשתית היא של Unlimited או של בינת (Biz-Net).
2. סוג טלפוני ,IP שהלקוח יכול לבחור. המבחר נע בין טלפונים יותר זולים מבית Yealink (או Snom), לטלפונים מבית סיסקו (היקרים יותר).
 
כל החבילות מספקות ללקוחות שירות בענן החדש של בינת וכוללות מגוון תוכנות המתאימות לצרכים של כל עסק ויש בהן יכולת להרחיב את כמות העמדות הטלפוניות בעסק ללא הגבלה ע"י בחירה של כמות השלוחות הנדרשת (וטלפוניIP  לפי בחירת הלקוח) בפורטל השירות של בינת. התשלום הוא חודשי קבוע עם מחיר מובטח ל-3 שנים מול התחייבות ל-3 שנים מצד הלקוח.
 
הלקוח יכול להוסיף לרכישה רכיבים ושירותים נוספים בענן ובכלל זה:
א. Fax2Mail בעלות של 5 ₪ לחודש לעמדה.
ב. נקודת רשת חמה מנוהלת (Non POE) ב-5.90 ₪ לחודש לכל נקודה, ועם POE ב-9 ₪ לחודש לכל נקודה.
ג. שירות Click2Call ב-6 ₪ לחודש.
ד. שירות One Number - Find Me ב-6 ₪ לחודש.
ה. טלפוני IP נוספים במחירי שכירה חודשית. דוגמאות: Yealink T19P ב-15 ₪ לחודש, Snom 710 ב-25 ₪ לחודש ועוד.
 
בנוסף, יש בפורטל השירות מגוון רחב של שירותים בענן, החל משירותי גיבוי, דרך שירותי אבטחה, שירותי Office 365, שרתים וירטואליים, שירותי Contact Center בענן, מגוון שירותי וידיאו, מגוון שירותי תמיכה ברמות שונות וכלה בחדר ועידה וירטואלי, מערכות ראש אלחוטיות, שלוחות אנלוגיות ואיחוד הודעות.
 
מכאן, שבינת-עסקים מציעה מגוון רחב ביותר של שירותים ותשתיות, מה שאין למתחרותיה. אולם, הדרך הנכונה היא לבחור מה שמתאים לצרכי העסק, ומה שייעלה הכי פחות כסף (TCO), עם שרידות מיטבית ורמת שירות (SLA) מיטבית. זו לא החלטה פשוטה, קלה או מהירה. לכן, מומלץ לא להיחפז, להתייעץ במומחים המכירים את תנאי השוק בישראל בתחום זה, בטרם קבלת החלטה באיזו מערכת לבחור.
 
מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, אוקטובר 2015.
מחבר המדריך לחיסכון בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים

 
אנלימיטד
 
 
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share