Telecom News - שירותי ענן בחינם לסטודנטים וחוקרים באוניברסיטאות ובמכללות

שירותי ענן בחינם לסטודנטים וחוקרים באוניברסיטאות ובמכללות

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> שירותי ענן בחינם לסטודנטים וחוקרים באוניברסיטאות ובמכללות
שלושת ענקי שירותי הענן: Google Cloud Platform, מיקרוסופט Azure ו-AWS (ר"ת: Amazon Web Services) מספקים שירותי ענן בהיקף ניכר כמלגה לסטודנטים וחוקרים מהאקדמיה (לרבות מישראל). ניתן להגיש בקשות לשנה האקדמית הקרובה.
מאת: מערכת Telecom News, 28.9.15, 18:00שירותי ענן

שלושת הספקים הגדולים ביותר בעולם לשירותי ענן ציבוריים התגייסו כדי לספק שירותי ענן בחינם (כמלגה) לסטודנטים וחוקרים בכל המוסדות האקדמיים.

התנאים לקבל המלגה בכל ענן שונים, לכן מומלץ (למי שמתקשה למלא את הטפסים ולהבין את דרישות הסף להגשת מועמדות למלגה בכל שירות ענן), להיעזר ב"יחידת שירותי הענן" של מחב"א, או של המוסד האקדמי בו לומדים או חוקרים. 

ההרשמה פתוחה לשלושת שירותי הענן (ניתן להגיש בקשות לכל הספקים, במקביל) כדלהלן:

א. Google Cloud Platform במסגרת Google Research מספקת מלגה בשווי של 5,000 דולרים לשימוש בכל שירותי הענן שלה ובכל הכלים שיש לגוגל בענן. אנשי סגל (חברי סגל קבועים באקדמיה) יכולים לבקש עד 150,000 דולרים מלגה לשירותי הענן של גוגל. פרטים נוספים באתר. מועד הגשה: עד 15 לאוקטובר 2015. 

ב. מיקרוסופט Azure במסגרת Microsoft Azure for Research מספקת מלגה לשנה, לכיסוי הצרכים בענן של המחקר. הרשמה באתר. ההרשמה פתוחה גם למעבדות מחקר עצמאיות של מלכ"רים. ההרשמה היא לשנה הבאה (לשנה זו ההרשמה כבר נסגרה). 

ג. AWS במסגרת AWS Grants for Research and Education מספקת מלגה לשנה לכיסוי הצרכים בענן של המחקר. הרשמה באתר. מועד הגשה: עד 30 לספטמבר 2015 (עוד יומיים) למחזור הקרוב. המועד הבא למי שפספס: 31 בדצמבר 2015. לאמזון גם מלגות למורים בכל מוסד לימודים, למלגה בשווי 50 דולרים עבור כל תלמיד בכיתה. פרטים באתר. יש גם מלגות למרצים באקדמיה עבור המרצה והסטודנטים שלו בכיתה. בתכנית הזו סטודנטים יכולים להגיש בקשה עצמאית למלגה, גם אם המרצה שלהם לא ביקש זאת עבורם (מקבלים מאמזון 100 דולרים עבור סטודנט במוסד אקדמי רשמי ו-35 דולרים לסטודנט בכל מוסד לימודים אחר). 

מומלץ להגיש בקשות, למי שעונה על הקריטריונים להגשה. 
העננים הגי גדולים בעולם



 
 
Bookmark and Share