Telecom News - חברת סיליקום מכפר סבא רוכשת את ADI Engineering מארה"ב

חברת סיליקום מכפר סבא רוכשת את ADI Engineering מארה"ב

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> חברת סיליקום מכפר סבא רוכשת את ADI Engineering מארה"ב
הרכישה תחזק את הפתרונות של סיליקום בעולמות ה-SDN ,NFV ,IoT, מחשוב ענן וסביבות עבודה וירטואליות. הרכישה, שמבוצעת בתשלום של 10 מיליון דולרים במזומן ובהסדרים נוספים בתלות בביצועים עתידיים, תצא לפועל ברבעון רביעי 2015. 
מאת: מערכת Telecom News, 30.9.15, 20:30

חברת סיליקום מכפר-סבא (המנכ"ל והנשיא: שייקה אורבך), שמפתחת ומייצרת פתרונות מתקדמים לרשתות תקשורת, לאור הצלחותיה היוצאות דופן בשוק מוצרי רשתות התקשורת, רכשה בדצמבר 2014 את חברת FIBERBLAZE מדנמרק, חברה שעוסקת בתכנון ובניה של פתרונות מאיצי אפליקציות עבור תעשיות התקשורת והפיננסים.

מתברר, שסיליקום לא נחה לרגע, והיום דיווחה לבורסות (נאסד"ק ותל-אביב) על רכישת חברת ADI Engineering האמריקאית ב-10 מיליון דולרים במזומן והיתרה בהתקיים תנאים התלויים בביצועים עתידיים. הרכישה אושרה ע"י הנהלות שתי החברות והיא תצא לפועל ברבעון רביעי 2015. משרד עורכי הדין יגאל ארנון ליווה את סיליקום בעסקה. 

הרכישה של ADI Engineering, שעוסקת בתחומים של SDN, NFV, IoT, מחשוב ענן ופתרונות וירטואליזציה, תחזק עוד יותר את מעמדה של סיליקום בתחומים הכי חמים הללו, בעולם רשתות התקשורת.

הפתרונות והמוצרים של ADI Engineering מבוססים (בין היתר) על פלטפורמות חומרה של אינטל, כמו רוב המוצרים של סיליקום. כך, שהשילוב בין קווי המוצרים יספק במהירות שווקים חדשים לסיליקום. המיקוד בפתרונות ענן עם יישום פתרונות SDN/NFV הוא השוק המרכזי הנמצא היום ומחר בצמיחה בעולם התקשורת. הרכישה הזו תספק לשוק פתרונות חדשים העונים על הצרכים הגואים של היקפי המידע האדירים הזורמים ברשתות התקשורת, בכל מקום. 
SILICOM LOGO



 
 
Bookmark and Share