Telecom News - קרב המוחות של PayPal חוזר לארץ: נמשך הרישום ל-BattleHack TLV 2015

קרב המוחות של PayPal חוזר לארץ: נמשך הרישום ל-BattleHack TLV 2015

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> קרב המוחות של PayPal חוזר לארץ: נמשך הרישום ל-BattleHack TLV 2015
קרב המוחות של PayPal  חוזר לישראל: נמשך הרישום ל-BattleHack TLV 2015
מאת: מערכת Telecom News, 1.10.15, 13:44פייפאל
 
מאות מפתחי אפליקציות נרשמו ל-BattleHack שיתקיים בת"א. הפרס: כרטיס כניסה לגמר העולמי בארה"ב והתמודדות על מקום ראשון ופרס של 100,000 דולרים. ב-2014 זכה בגמר העולמי צוות מישראל.
 
BattleHack TLV 2015, קרב המוחות השנתי של PayPal ו-Braintree, חוזר לתל אביב זו השנה השלישית ברציפות. האירוע יתקיים בין התאריכים 8-9 באוקטובר 2015 ברידינג 3 בנמל תל אביב. במרתון, שיימשך 24 שעות ברציפות ללא שינה, ישתתפו מאות מפתחים, האקרים ומומחי מערכות מידע, שיתחרו על המקום הראשון, שיזכה בטיסה ושהייה בגמר העולמי, שיתקיים בנובמבר 2015 בעמק הסיליקון בארה"ב. הפרס לזוכים במקום השני הוא XBOX One 500GB ובמקום השלישי הפרס הוא ADAFRUIT ARDX V1.3 KIT.
 
תחרות ה-BattleHack של PayPal ו-Braintree מאפשרת למתכנתים צעירים מרחבי העולם לפתח אפליקציות חדשות, שתיתנה מענה לנושאים חברתיים תוך שימוש בפלטפורמת התשלומים של PayPal ו-Braintree, ולהתחרות עם ההאקרים והמפתחים הטובים בעולם. הצוות, שינצח בתחרות המקומית בתל אביב, יתמודד בגמר העולמי, שיתקיים בין התאריכים 14-15 בנובמבר 2015 במטה החברה בסן חוזה. הזוכים במקום הראשון בגמר העולמי יזכו בפרס כספי בשווי 100,000 דולרים.

BattleHack היא סדרת תחרויות Hackathon המאורגנת ע"י PayPal וBraintree-.  המתחרים נדרשים לפתור בעיה מקומית באמצעות קידוד. הזוכים במקום הראשון בכל תחרות מקומית מקבלים את הזכות להתחרות בגמר העולמי ולהתמודד על פרס בסך 100,000 דולרים. ב-2 המחזורים הקודמים של ה-BattleHack השתתפו יותר מ-5,000 מתמודדים. הזוכים הציגו רעיונות פורצי דרך ומשכו תשומת לב רבה במגזר הפרטי והציבורי כאחד.

ב-2014 זכה במקום הראשון בגמר העולמי הצוות הישראלי, שכלל את המפתחים שי משעלי ופבל קמינסקי, שפיתחו את האפליקציה המנצחת AirHop, שמאפשרת ביצוע שיחות והודעות SMS ללא צורך בכרטיס SIM ע"י לקיחת "טרמפ "(Hop) על רשתות תקשורת של מכשירים הנמצאים בסביבה בתמורה לתשלום ב-PayPal.
 
ב-2013 הצוות הישראלי, שכלל את דני לשם, יואב עמית, מאיה מרום ויניב בן זקן,  זכה במקום השני בגמר העולמי עם האפליקציה RunPal., שמעודדת את המשתמשים לעמוד בתכנית הריצה, שייעדו לעצמם. האפליקציה מתבססת על ממשק הפיתוח של PayPal ובעלת ממשק עם אפליקציית RunKeeper המחשבת את זמן הריצה ומספקת גרפים נוספים וממשק ה-SMS של Twilio.
 
האפליקציות, שתפותחנה במהלך התחרות, תיבחנה עפ"י קריטריונים של איכות הקוד והאינטגרציה של ה-API ולא על פי קריטריונים של ישימות הרעיון העסקי.
 
המרתון בתל אביב ינעל את השלב הראשון של ה- ,BattleHackשהתקיים במהלך החודשים האחרונים בערים בעולם, ביניהן:  ניו יורק, טוקיו, ברלין, טורונטו, לונדון ושטוקהולם.
 
ג'ון לאן, מנהל גלובלי בכיר, PayPal ו-Braintree_Dev: "ה- BattleHack של PayPal ו-Braintree נועד לסייע למפתחים מקומיים להפוך את רעיונותיהם לכסף. מעבר לחדשנות, אנו מאפשרים לחברות הדור הבא, שיכולות לחולל שינוי ולהצליח, כגון: Uber ו-Airbnb, להמשיך ולהתפתח לאתגרים ומחוזות חדשים.

בשונה ממרתוני Hackathon אחרים, אנו ב-PayPal איננו מעוניינים ברעיון העסקי העומד מאחורי הפיתוחים או בנתח מהחברות של המשתתפים בתחרות, אלא, אנו בוחנים כל אפליקציה עפ"י קריטריונים של איכות הקוד והאינטגרציה של ה-APIs.

אנו קוראים לכישרונות הגדולים בסצנת המפתחים המקומית בישראל לקחת חלק בתחרות גם השנה ולהציג את כישוריהם ויכולותיהם".

להרשמה: https://2015.battlehack.org/tel_aviv

עדכון 11.10.15

מבין 25 הצוותים, שהתמודדו, זכה צוות SAVR של שחר ברששת, אלירן דנן והילה יונתן,  שפיתח אפליקציית אנדרואיד למניעת תאונות דרכים. היא מופעלת בעת הנהיגה, וקונסת את הנהג על התנהגו מסוכנת (כמו משלוח SMS) ומעבירה את הקנסות לתרומות למטרות חברתיות או לחשבון חסכון של אדם קרוב. הצוות יתמודד בתחרות העולמית.

במקום שני זכה צוות, שפיתח אפליקציה בשם Engage ליצירת מעורבות רגשית בפרסום כולל שימוש בקודי QR. 

במקום שלישי זכה צוות, שפיתח אפליקציית אנדרואיד בשם Pacefier למעקב הורים אחר דפוסי הנהיגה של ילדיהם. היא מתחשבת במהירות הרכב ובשינויים בה ומעניקה כסף בגין כישורי נהיגה טובים, שניתן להעבירו כתרומה או לחשבון הילד.

 

האקתון פייפאל
 
 
.

משלוח SMS 
 



 
 
Bookmark and Share