Telecom News - הישג ישראלי: הסטארטאפ HearMeOut נבחר ע"י פורד לשילוב במכוניותיה

הישג ישראלי: הסטארטאפ HearMeOut נבחר ע"י פורד לשילוב במכוניותיה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הישג ישראלי: הסטארטאפ HearMeOut נבחר ע"י פורד לשילוב במכוניותיה
הישג ישראלי: הסטארטאפ  HearMeOut  נבחר ע"י פורד לשילוב האפליקציה שלו במכוניותיה
מאת: מערכת Telecom News, 6.10.15, 13:31מורן צ'מסי
 
חברת המכוניות פורד בחרה בסטארטאפ הישראלי HearMeOut ומוסיפה את הרשת החברתית מבוססת האודיו של הסטארטאפ לסביבת AppLink במכוניותיה. האפליקציה זמינה בחינם לאייפונים ולמכשירי אנדרואיד. עדיין ניתן להצטרף לתחרות פורד עם פרסים של 320,000 ₪.
           
פורד הודיעה היום, ש-HearMeOut  - הרשת החברתית מבוססת אודיו, שהושקה בשנה האחרונה, תתמוך בטכנולוגיית SYNC AppLink . הפלטפורמה מאפשרת לאנשים להעלות, לשתף, לפרסם ולהאזין לקטעים קוליים באורך מרבי של 42 שניות דרך מגוון רשתות חברתיות, לרבות פייסבוק, טוויטר והפלטפורמה של HearMeOut עצמה.
 
 HearMeOut משפרת את חווית המדיה החברתית באמצעות מתן אפשרות צריכת תוכן אינטואיטיבית וחסכונית בזמן. גרסה של האפליקציה זמינה בחינם הן עבור מכשירי אנדרואיד והן עבור מכשירי iOS. המשתמשים יכולים לנווט בקלות בתוך הפיד שלהם ולבחור להאזין לפוסטים המעניינים ביותר עפ"י התיאור והקיטלוג שלהם. יתרה מכך, פיצ׳ר ״מצב הנהיגה״ של האפליקציה מספק חווית גילוי תוכן שונה, במיוחד זו המתרחשת כאשר המשתמש לא יכול לשלוט במכשיר שלו (בעת נהיגה, ריצה, בישול וכדומה).
 
עם הצטרפותה של HearMeOut לקהילה העולמית של AppLink , פורד מציעה כעת חוויית מדיה חברתית יחודית, שמותאמת לשימוש בעת הנהיגה. ברגע שיתחברו אל  SYNC AppLinkבאמצעות מכשירי האנדרואיד או ה-iOS  שלהם, יוכלו בעלי רכב פורד בשווקים נבחרים לתקשר עם HearMeOut ללא מגע.
 
AppLink היא טכנולוגיית תוכנה עבורSYNC , מערכת החיבור התוך-רכבית של פורד, שמשולבת ב-5 מיליון כלי רכב של פורד ברחבי העולם. היא מאפשרת לנהגים לבצע שיחות טלפון, לשלוט במוזיקה ולבצע פעולות אחרות ללא מגע, באמצעות פקודות קוליות, שמעניקות לנהגים שליטה קולית באפליקציות סלולריות, ומסייעות להם לשמור את הידיים על ההגה ואת העיניים על הכביש.
 
הודות לשילוב של HearMeOut ב-SYNC AppLink נהגים יוכלו להקליט את מחשבותיהם ולשמוע את הפיד החברתי שלהם בלי לגעת או אפילו להביט בסמארטפון שלהם.
 
סקוט ליונס, מנהל פיתוח עסקי ושותפים בחטיבת כלי רכב ושירותים מחוברים של פורד: ״זה אומר, שהם יוכלו להישאר מחוברים ולהישאר בטוחים  עם ידיים על ההגה ועיניים על הכביש. זו האפליקציה הראשונה המיועדת ל-AppLink, שמגיעה מקהילת הטכנולוגיה הישראלית, זאת, בעת שפורד מגבירה את מאמציה למשוך סטארטאפים ישראלים ולשתף עימם פעולה"
.
מורן צ’מסי, (בתמונה), מייסד ומנכ״ל HearMeOut: ״זה מדהים להיות חלק מהמאמצים החשובים לשלב שימוש במדיה חברתית בעת הנהיגה. עבדנו קשה יחד עם הצוות של פורד כדי להפוך את המוצר שלנו ידידותי לנהגים, ולדעת, שזה הצעד הראשון לקראת מתן אפשרות לכל אחד להישמע - בכל בזמן ובכל מקום״,
 
עוד חברות ישראליות יכולות:
יזמים, סטארטאפים או מפתחים אחרים בעלי רעיונות רלוונטיים, שמעוניינים להיות מעורבים ב-,Driveable  יכולים להצטרף לאתגר המפתחים של SYNC AppLink של פורד הראשון מסוגו שנערך באזור, כפי שדיווחנו – כאן, שיתקיים בתל אביב ב-11-12 באוקטובר, 2015.
 
האתגר בן 24 השעות יאפשר לצוותי פיתוח אפליקציות או מפתחים עצמאיים לעבוד עם צוותי מהנדסים ואנשי עסקים מובילים של פורד, כדי להפוך את הרעיונות שלהם למציאות בין לילה.
 
כלל הפרסים, שיחולקו במסגרת האתגר יסתכמו בסכום של 320,000 ש"ח, ויכללו פורד פיאסטה 2015 חדשה, שירותים רבי ערך מחברת היעוץ המובילה וויזר-מזרס, ערכותSYNC Development TDK  כמו גם כרטיסים ל-.Web Summit 2015
 
אתגר AppLink תל אביב יחל בשעה 9:00 ב-11.10.15 וצוותי הפיתוח מוזמנים להירשם און-ליין – כאן עד ה-7.10.15.


האפליקציה של HearMeOut
 
 
 



 
 
Bookmark and Share