Telecom News - חידוש: מסלול Orange New Smart Lease לרכישת האייפונים החדשים

חידוש: מסלול Orange New Smart Lease לרכישת האייפונים החדשים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> חידוש: מסלול Orange New Smart Lease לרכישת האייפונים החדשים
חידוש מפרטנר: מסלול Orange New Smart Lease לרכישת iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus 
מאתמערכת Telecom News, 6.10.15, 17:30 iPhone 6s
 
נפתחה ההרשמה המוקדמת באתר חברת פרטנר לדגמי iPhone 6S ו- iPhone 6S Plus במספר מסלולי תשלום בשיטת הליסינג. ניתן מהיום להזמין את דגמי ה-iPhone החדשים לקראת ההשקה הרשמית ב- 15.10.15. ההרשמה אינה מותנית בתשלום.

שיטת Orange New Smart Lease מאפשרת לכלל לקוחות הסלולר לרכוש מכשיר אייפון חדש כל שנה, בתשלום חודשי קבוע בשיטת ליסינג. זאת, החל מכ-200 ₪ לחודש למשך 12 חודשים עבור  iPhone 6Sבנפח 16GB ולהתחדש בדגם החדיש ביותר, כל שנה (ללא כפל תשלומים).
 
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית, פרטנר: "מסקרים ולמידת התנהגות השוק עולה, שכ-30% מבעלי מכשירי ה-iPhone משדרגים תוך שנה למכשיר החדש ביותר המשווק ע״י אפל וכ-20% נוספים משדרגים תוך שנה וחצי.

כחברה העוסקת במכירת מכשירים וציוד קצה בארץ מזה מספר רבעונים, פרטנר בנתה מסלול, שיאפשר ללקוחות אלה ליהנות מ-iPhone חדש בהתאם לצרכיהם.

פעילות זו היא המשך ישיר של שיתופי הפעולה עם חברת Apple, שבאה לידי ביטוי, בין היתר, בהקמת 13 חנויות Apple בשיטת 'חנות בתוך חנות' במרכזי השירות של החברה ובהשקת אוזניות המותג beats".

הצעת הליסינג החדשה מאפשרת ללקוחות להתחדש כל שנה בדגם החדש ולחסוך בכפל תשלומים על המכשיר הישן. לקוחות,שיבחרו להשאיר את המכשיר ברשותם בתום 12 חודשים, ישלימו את יתרת התשלום בפריסה ל-12 חודשים נוספים. זאת, בהתאם למחיר העסקה, שנקבע ביום רכישת המכשיר. 
  
מסלול הליסינג של פרטנר כולל את כל דגמי ה-iPhone החדשים, במגוון הנפחים והצבעים והתשלום החודשי ייקבע לפי דגם המכשיר הנבחר וישולם בכרטיס אשראי.
 
החברה תעדכן את הרוכשים במסלול Orange New Smart Lease בחשבונית ובהודעת SMS, שעומדת להסתיים שנת הליסינג ויש באפשרותם לבחור לממש את הזכות לדגם ה-iPhone של הדור הבא. אלה שיממשו את הזכות לדגם הבא, ייהנו מתשלום חודשי קבוע למכשיר ה-iPhone החדש באותו נפח זיכרון בכפוף לתנאי העסקה המלאים.

המכשיר באחריות יצרן במהלך כל השנה הראשונה.
 
פרטנר מעמידה לרשות הלקוחות מסלולי תשלום נוספים: כרטיס אשראי, מזומן, חשבונית חודשית ועד לפריסה של 12-36 תשלומים.

ההרשמה המוקדמת באתר החברה איננה מותנית בתשלום ומאפשרת לשמור את הזכות לרכישת דגמי ה-iPhone החדשים, שישווקו החל מ- 15.10.15. המחירים הרשמיים של הדגמים החדשים יפורסמו לקראת יום ההשקה.  
 
להרשמה באתר החברה – כאן
 
מאפייני המכשירים החדשים של אפל - כאן.
 
באיזה מקום נמצאים הסמארטפונים החדשים של אפל בדירוג הסמארטפונים הטובים בעולם לאוקטובר 2015? 
 
האייפונים החדשים



 
 
Bookmark and Share