Telecom News - שירות OTT חדש ובעברית (וחינמי) בשם TV2GO עלה לאוויר, גדוש בתכנים

שירות OTT חדש ובעברית (וחינמי) בשם TV2GO עלה לאוויר, גדוש בתכנים

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> שירות OTT חדש ובעברית (וחינמי) בשם TV2GO עלה לאוויר, גדוש בתכנים
שירות OTT חדש וחינמי וללא צורך בממיר הכולל מעל ל-150 ערוצי טלוויזיה וכ-35 אלף סרטים ב-VOD בשם TV2GO עלה לאוויר בגרסה האינרנטית הנייחת שלו. בקרוב תצאנה גרסאות ניידות לסלולר לאנדרואיד ואייפונים. טרם ברור מה המודל העסקי של היוזמה המפתיעה הזו.
מאת: אבי וייס, 10.10.15, 23:00TV2GO

ראשונים לדווח: שירות חדש לשירותי הטלוויזיה על האינטרנט (שאין עדיין רגולציה ברורה על התחום הזה), עלה לאוויר בשם TV2GO, עם אתר פייסבוק בשם דומה. הממשק חדיש וקל לתפעול ואינו דורש כל ממיר.

מדובר בממשק חכם וחדש דמוי שלט ובשפה העברית, שכולל את ערוצי עידן פלוס: ערוץ 2, 1 וערוץ 10 בנוסף ל-150 ערוצים שנערכו במיוחד לקהילה בישראל, למעלה מ-35,000 סרטים וקטעי מוזיקה, 20 ערוצי ילדים, 15 ערוצי ספורט 5 ערוצי סרטים ובידור, 25 ערוצים בשפה הרוסית, ערוצי מוזיקה, ותוכן ייחודי המתחדש כל הזמן. 

כרגע הממשק תומך צפייה ב-PC בלבד. בהמשך החברה תשיק אפליקציה חינם לצפייה על כל מכשירי אנדרואיד, Smart TV, או iOS.

טרם ברור מי עומד מאחורי היוזמה המפתיעה הזו ומה המודל העסקי שלו. את הדומיין רכש דורון רון, שרשם בעת הרכישה שהוא גר ב"הארץ" בתל-אביב. יש דומיין נוסף, שטרם הופעל (כנראה לצרכי הסלולר), בשם http://tv2go.mobi שרשום על שם חיים בנינו מחברת "טעם גן עדן", מרח' קוק 18 נתניה. השמות הללו לא מוכרים לי.

מהתנסות ראשונית שלי בשירות, למרות שמדובר בגרסת הרצה ועדיין לא כל התכנים זמינים, היא פועלת נהדר וובצורה די חלקה וקלה מאוד לתפעול. מומלץ להתנסות. 

עדכון 6.1.17: השירות הפך לשירות בתשלום תחת שם המותג PomelaTV, בעלות של 19 יורו לחצי שנה, או 4.99 יורו לחודש אפשר להתנסות בחודש ראשון בחינם. 
TV2GO Logo
בקרוב אנדרואיד
עדכון 27.10.15: בקרוב תשוחרר גרסה לאנדרואיד.



 
 
Bookmark and Share