Telecom News - כנס ענק של VMware על רקע השמועות על רכישת חברת האם שלה - EMC

כנס ענק של VMware על רקע השמועות על רכישת חברת האם שלה - EMC

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> כנס ענק של VMware על רקע השמועות על רכישת חברת האם שלה - EMC
חברת הענק VMware מקיימת השבוע בברצלונה (ספרד) כנס ענק עם כ-9,000 מבקרים (מהם כ-250 מישראל) על רקע השמועות על רכישת חברת האם שלה - EMC ע"י חברת דל בסכום הפנטסטי של 50 עד 60 מיליארד דולרים. 
מאת: אבי וייס, 11.10.15, 16:10VMware VMworld 2015

חברת הענק VMware, שהפתרונות שלה מצויים כמעט בכל עסק וארגון בישראל, מקיימת השבוע בברצלונה את הכנס השנתי שלה בשם: VMWORLD 2015 EUROPE, שיהיה כנס ה-IT הגדול ביותר באירופה, עם מעל ל-9,000 מבקרים מהם לפחות 250 איש, שיגיעו במשלחות מישראל.

הכנס יעמוד בצל של השמועות על רכישת חברת האם של VMware - חברת EMC ע"י חברת דל. EMC מחזיקה ב-80% ממניות VMware. כך, שהרוכש, למעשה, מקבל ברכישה את 2 החברות גם יחד. 

המוטו של הכנס הוא: Ready for any: "להיות מוכן לכל משימה" שמשמעו: יכולת התמודדות עם כל משימה בעולם הדינמי בו אנו מצויים: 
Ready with VMware One Cloud, Any Application, Any Device Architecture

דוגמה בולטת, לכיוונים החדשים אותם מובילה VMware, היא פתרון ה-NSX המומחש בסרטון בעברית בתחתית הכתבה. את הכיוון החדש הזה חשפנו כאן לראשונה תחת הכותרת: "ספק שירותי האבטחה הבא שלך נקרא VMware. חשיפת המהפך המדהים בשוק".

המשלחת הישראלית תלווה ע"י שמוליק ענתבי, דירקטור לאזור MEDI ב-VMware, נתי אמסטרדם, מנכ"ל VMware ישראל, אופיר זמיר, מנהל פריסייל אזורי VMware, ומנהלים נוספים ב-VMware ישראל: אפרת בן הרוש, מנהלת שותפים בישראל, שחר בוברובסקי, ארכיטקט בכיר תקשורת ואבטחת מידע לאזור EMEA, אילן ינובסקי, אסטרטג פתרונות עסקיים אזורי, גיל באומל, מנהל מכירות EUC אזורי, וקרני מהרש"ק, מנהלת שיווק אזורית. אבי וייס עורך Telecom News ידווח על הכנס כאורח VMware. 

עדכון 12.10.15: דל אכן רוכשת את EMC אך במחיר 67 מיליארד דולרים.

עדכון 12.10.15דדי פרלמוטר שותף מנהל בקרן אקליפטוס, מיזם להשקעות בחברות הייטק בוגרות בשיתוף תמיר פישמן ורמי הדר מגיב על עסקת הענק בוול סטריט:

"עסקת הענק הינא פועל יוצא של מהלך גדול, שהתחילה 
DELL לפניי כמספר שנים, בהחלטה להפוך מחברה ציבורית לחברה פרטית. כעת כחברה פרטית היא שומרת על חיסיון ואין דו"חות שיוכיחו זאת. אולם ברור, שהחברה מנסה לצאת מתחום ה-PC  והקונסיומר במטרה לעבור ל DATA Center / Cloud. זה חלק נוסף מתהליך גדול של קונסולידציה, שקורה בתעשייה כולה, כאשר חברות רבות עוברות מפוזיציה כספית לטכנולוגית ומהלכה של DELL נראה בדיוק בכיוון הזה".

עדכון 13.10.15 מהיום הראשון של הכנס על הסבר הרכישה הגדולה ביותר בהיסטוריה של עולם ה-IT: "
קארל אשנבך, נשיא VMware: "אנו נישאר חברה ציבורית ומחויבת ללקוחותיה" - כאן

סרטון קליל המסביר מה זה NSX (הפקה: ליז רוזנבלט):



 
 
Bookmark and Share