Telecom News - קארל אשנבך, נשיא VMware: אנו נישאר חברה ציבורית ומחויבת ללקוחותיה

קארל אשנבך, נשיא VMware: אנו נישאר חברה ציבורית ומחויבת ללקוחותיה

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> קארל אשנבך, נשיא VMware: אנו נישאר חברה ציבורית ומחויבת ללקוחותיה
קארל אשנבך, נשיא VMware: אנו נישאר חברה ציבורית ומחויבת ללקוחותיה 
מאת: אבי וייס, 13.10.15, 17:00קארל אשנבך

"השילוב שלנו עם דל ועם חברת האם שלנו EMC יוכל לספק ללקוחות בכל השווקים פתרון אחד שלם ומקיף מקצה לקצה, מרמת החומרה עד רמת הענן, מספק אחד". כך מסביר קארל אשנבך את הרכישה הגדולה בהיסטוריה של עולם ה-IT.
 
האירוע הגדול ביותר שהיה באירופה בעולם ההייטק ב-2015 בברצלונה, ספרד, בהשתתפות של מעל ל-10,000 איש מ-96 מדינות ומעל ל-300 דוכני מציגים, שימש במה לחשיפת עתיד חברת VMware  לאחר הרכישה הענקית של EMC (חברת האם של VMware, שמחזיקה ב-80% ממניותיה) ב-67 מיליארד דולרים. זו הרכישה הגדולה ביותר שהייתה אי פעם בהיסטוריה של עולם ההייטק.
 
קארל אשנבך (בתמונה), נשיא ו-COO (מנהל תפעול ראשי), VMware: "אנו נישאר חברה ציבורית ומחוייבת ללקוחותיה. מייקל דל מאוד מעוניין. שנצליח ונתרחב, כי אנו המנוע, שיביא לו את הכסף, שהוא התחייב אליו ברכישה הממונפת של EMC. אנו חברה הפועלת כמו סטארטאפ ולכן אנו בצמיחה חזקה ואנו צופים, שהצמיחה הזו תתרחב ותעצים.
 
כעת, עם המיזוג עם דל, איתה יש לנו שיתופי פעולה כבר 12 שנה, תהיה לנו נגישות ללקוחות, שהיו רק של דל. לכל הלקוחות הקיימים והעתידיים נוכל להציע כעת פתרונות שלמים, קצה לקצה, שמכילים הכל מספק אחד. השילוב הזה מביא לנו יכולות, שלא היו לנו קודם ומרחיב מאוד את האקוסיסטם שלנו בשוק.
 
תהליך הרכישה יימשך כ-9 חודשים. כך, שתהיינה עוד הכרזות משותפות לקבוצה בהמשך הדרך.
 
כיום, בפני כל מנהל IT עומדים 3 אתגרים מרכזיים:
  1. Cloud Silos: כל ארגון משתמש בכמה עננים במקביל, פרטיים, ציבוריים והיברידיים – מעורבים ומנוהלים. איך הוא יכול לנהל את כל העננים במעטפת ניהול אחת?
  2. Applications Silos: יש אפליקציות חדשות בכל ענן. אולם, האפליקציות הוותיקות, שאינן בעננים, לא נעלמו וגם לא תיעלמנה.
  3. Devices Proliferation: הגישה למאגרי המידע ולאפליקציות נעשית כיום ע"י כלים רבים. נגמר העידן של גישה לשירותי המחשוב של העסק \ הארגון ממחשב שולחני במשרד. כולם רוצים גישה ניידת מכל סמארטפון או טאבלט וכמובן ממחשב נייד.
הפתרון, שאנו מציגים, שמבוסס על One Cloud, נועד לפתור את כל האתרים הללו במכה אחת ולשלב הכל. זה פתרון של Unified Hybrid Cloud.
 
התוצאה: המנהלים והעובדים בארגון רואים מולם רק ענן אחד, לא משנה היכן הוא נמצא ולמי הוא שייך. בין אם זה ענן פרטי, ציבורי מכל סוג או היברידי. נעלם הקו בין פתרונות מקומיים ופתרונות מרוחקים בענן. היכולת לנוע באופן חופשי, מהיר וחלק בין עננים הוא הכוח החדש, שאנו מובילים בשוק.
 
זה מאפשר גם את הגישה של Any Application, בין אם היא ותיקה או חדשה. כל אפליקציה מכל סוג נכנסת לקונטיינר ונשלטת באותה מערכת. הקונטיינר הזה מבוסס על vSphere המריץ VM, מבודד ומאובטח לכל אפליקציה, בגישה חדשה ומאוד יעילה ומהירה (jeVM). זה מה שמאפשר שימוש בכל אפליקציה בכל מכשיר קצה נייח או נייד. המרכז של הפתרון מבוסס על עקרונות טכנולוגיות SDV/NFV.

הפתרון שלנו גם מתאים לצרכים של עולם התקשורת. למשל: עולם הטלקום עובר היום ל-VoLTE, שזה פתרון וירטואלי על רשת ה-LTE. היום אנו מכריזים על 3 פתרונות חדשים לעולם ה-NFV, שמתאימים לעולם התקשורת.
 
אלה לא דברים תיאורטיים. אנו מציגים כאן את חברת טלפוניקה, שהחליטה לרוץ קדימה עם הפתרונות שלנו. טלפוניקה זו חברת תקשורת עם מעל ל-100 מיליון לקוחות שנמצאת כעת במעבר להיות חברה דיגיטלית קצה לקצה ובענן. זה כולל שילוב פתרונות של IoT ו-Big-Data בענן.
 
טלפוניקה מיישמת ממש כעת פתרון NFV בגישת ה-SDN בענן המבוסס עלVMware ב-9 מדינות, שבהן טלפוניקה היא מובילת שוק. זה כולל שילוב של פתרונות חדישים דוגמת Airwatch של VMware לניהול ולאבטחת מכשירי הקצה הניידים בעסקים ובארגונים.
 
אנו גם מציגים כלים חדשים למפתחים, כשסט הכלים המוביל הוא VMware Photon Platform, שמסייע לפתח במהירות ובקלות אפליקציות מסוג: Cloud Native Applications. אני מאמין, שהעתיד הוא בפתרונות .Hybrid Applications

ניתן היום להעביר Data Center שלם למודל של SDDC (ר"ת: Software Defined Data Center) באמצעות הפתרון החדש שלנו EVO SDDC ב-4 שעות בלבד. זה מדהים כל מנהל IT.
 
מבחינת משתמשי הקצה, ניתן לבנות אפליקציות סלולריות על המערכת החדשה, אפליקציות עסקיות ופרטיות מבוססות תשתיות ענן באמצעות מערכות vCloud Air. כל האפליקציות רצות על תשתיות ענן ללא צורך בכל אינטגרציה.
 
למרות שיש היום תופעה נרחב של Shadow IT בארגונים (עבודה בענן ציבורי, שאינו נשלט ע"י מערכות הIT- של הארגון), הפתרון שלנו מאפשר לצמצם את התופעה הזו ולחסל אותה, כי אנו נותנים לעובדים ולמנהלים את אותה סביבת עבודה נוחה וגמישה, שהם מקבלים בענן הציבורי, אולם בכלים המאובטחים של הענן הפרטי. העובדים מקבלים את חופש הבחירה והגמישות כי כל סביבות הענן, ולא חשוב מה הן והיכן הן, נכנסות תחת מעטפת אחת".
 
 ז'אן-פייר ברז'אן-פייר ברולרד VMware EMEAולרד (בתמונה משמאל), סגן נשיא בכיר ומנהל כללי לאזור EMEA חברת VMware: "כמות הלקוחות שלנו ב-EMEA, כולל ישראל, נמצאת בצמיחה מהירה. 95% מההכנסות שלנו מגיעות מהערוצים של השותפים עימם אנו עובדים. המקור לצמיחה: אנו מביאים לשוק פתרונות חדשים ומלהיבים העונים על הצרכים הדינמיים של הארגונים.
 
הצגנו היום פתרון מאוד מוצלח עם טלפוניקה, שמבצעת שינויים מאוד משמעותיים במערכות הליבה שלה. יש עוד חברות תקשורת, שהחלו ליישם את הפתרונות שלנו כדי לנוע קדימה ולהתאים את שירותיהן לדרישות המשתנות של הלקוחות שלהן.

הוספנו עוד DC של VMware בעולם, כולל בגרמניה, בנוסף לDC- הקיים בבריטניה .כך, שיש כיום נגישות יותר טובה לפתרונות הענן שלנו, גם במערכות הענן שלנו וגם במערכות הענן של השותפים שלנו.
 
אנו מתאימים את עצמנו לפסיקה החדשה של ה-EU בעניין שמירת הפרטיות ואנו נוסיף עננים שלנו, שיוקמו ויתופעלו באמצעות ספקים שותפים שלנו במדינות השונות. כך, שיינתן מענה נכון לבעיית שמירת הפרטיות ברמה המדינתית לפי החוקים שיש בכל מדינה".
 
4 ההכרזות החדשות המשמעותיות, שהוכרזו עד כה בברצלונה:
  1. vRealize Automation 7 - מערכת לניהול תשתיות ענן ותשתיות אפליקציות ל-DC בגישת ה-DecOps 
  2. vRealize Business 7 - מערכת לניהול תשתיות ענן לעסקים לניתוח עלויות והיקף שימוש בשירותי העננים.
  3. VMware vCloud NFV – מערכת המכוונת לספקי תקשורת שעוברים לענן.
  4. VMware vCloud Air – מערכת לניהול אפליקציות בענן היברידי.
.
הכותב הוא אורח VMware בכנס VMworld Europe 2015 בברצלונה.
 
הכל בענן



 
 
Bookmark and Share