Telecom News - התמודדות משותפת לארה"ב וישראל מפני מתקפת סייבר על תשתיות מים

התמודדות משותפת לארה"ב וישראל מפני מתקפת סייבר על תשתיות מים

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> התמודדות משותפת לארה"ב וישראל מפני מתקפת סייבר על תשתיות מים
התמודדות משותפת לארה"ב וישראל מפני מתקפת סייבר על תשתיות מים קריטיות
מאת: מערכת Telecom News, 14.10.15, 14:58חתימת שת"פ

הסכם השת"פ הייחודי במטרה לזהות איומים וסיכונים עתידיים לתשתיות מים וביוב קריטיות מהווה אופק חדש לסייבר הישראלי.

ההתמודדות הביטחונית מפני מתקפת סייבר על תשתיות מים וביוב קריטיות, עולה מדרגה: תאגיד המים של ניו יורק חתם על הסכם שת"פ עם תאגיד המים של ירושלים - הגיחון, לעבודה משותפת מפני איומי הסייבר לנוכח האיומים הגוברים.

חברת הגיחון חתמה הבוקר בתערוכת Watec Israel 2015 בת"א, על הסכם שת"פ ייחודי עם תאגיד המים של ניו-יורק ה-NYC-DEP.

ע"פ ההסכם, שגובש בעזרתה של נילי שלו ממשלחת הסחר בצפון אמריקה, תוקם קבוצת עבודה משותפת לגיחון ולתאגיד המים של ניו יורק, שמטרתה לזהות איומים וסיכונים עתידיים לתשתיות מים וביוב קריטיות. עוד נקבע בהסכם, שהחברות תשמשנה כאתרי ניסוי לפיתוח טכנולוגיות ופתרונות.

זהר ינון, מנכ"ל הגיחון: "הסכם מסייע בשדרוג והתאמה מתמשכת של תחום הסייבר המשתנה בתדירות גבוהה ביותר ויאפשר לרשות המים לקבוע את אמות המידה בתחום הסייבר בהתבסס על הפעילות של הגיחון. הגיחון סולל את הדרך עבור חברות סייבר ישראליות לשוק התשתיות האמריקאי, שהוא הגדול והמתקדם בעולם".

סטיב לוויץ, סגן יו"ר תאגיד המים מניו יורק: "השת"פ המתגבש משקף את ההכרח של רגולטורים וחברות תשתית להפנים את האיום ולהתאים את פעילותן להתפתחויות המגמות המדאיגות של תקיפות סייבר ההולכות ונעשות יותר ויותר מתוחכמות".

Watec Israel היא אחת מתערוכות המים הבינלאומיות המובילות בעולם. התערוכה והכנס מביאים לישראל ראשי מדינות ומקבלי החלטות בדרגים הגבוהים ביותר ומהווים חלון ראווה לטכנולוגיה הישראלית והבינלאומית בתחום.

בתמונה למעלה: זהר ינון וסטיב לוויץ בחתימת ההסכם.
 
שת"פ



 



 
 
Bookmark and Share