Telecom News - מסטרקארד השיקה פתרון הגנה מפני פריצה מקוונת לבנקים

מסטרקארד השיקה פתרון הגנה מפני פריצה מקוונת לבנקים

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> מסטרקארד השיקה פתרון הגנה מפני פריצה מקוונת לבנקים
מסטרקארד השיקה פתרון הגנה מפני פריצה מקוונת לבנקים
מאת: מערכת Telecom News, 15.10.15, 12:36מסטרקארד
 
מסטרקארד הכריזה היום על השקת Safety Net, כלי עולמי, שיפחית את הפגיעה של פריצות סייבר מקוונות לבנקים וסולקים.
 
מסטרקארד הכריזה היום על השקת Safety Net, כלי עולמי, שיפחית את הפגיעה של פריצות סייבר מקוונות לבנקים וסולקים. הוא מתוכנן לזהות התנהגות יוצאת דופן ומתקפות פוטנציאליות אפילו לפני שהבנק או הסולק מודעים לכך.
 
Safety Net היא שכבה חיצונית של הגנה המשלימה את יכולותיהם של שלל הכלים וההגנות שברשות הבנק המנפיק, ומוסיפה למערכת התשלומים רמה חדשה של הגנה ללא הפרעה. היא מנטרת ערוצים ואזורים שונים ומספקת את הרמה המתאימה ביותר של תמיכה לכל שוק ולכל שותף עסקי, באמצעות שימוש באלגוריתמים מתוחכמים. Safety Net היא עוד כלי מתקדם בתחום הבטיחות והאבטחה, שהחברה מעניקה לו עדיפות.
 
מסטרקארד תצרף את המנפיקים לשירות ההגנה באופן אוטומטי, כדי להבטיח, שהפריסה של כלי האבטחה העדכניים ביותר תהיה נוחה ככל האפשר. Safety Net מכסה את כל העסקאות של החברה והיא כבר משולבת ברשת התשלומים העולמית שלה. כך, שהמנפיקים לא צריכים לבצע שום פעולה כדי להשתתף.
 
כבעלת פרספקטיבה גלובלית על עסקאות תשלומים, החברה מסוגלת לזהות תקריות הונאה הרות אסון בזמן אמת ולנקוט בצעדים ממוקדים, שיספקו בקרות הגנה מטעמו של המנפיק. כך, למשל, המערכת תוכל להעניק בקרות אישור סלקטיביות כדי לחסום עסקה מסוימת בהתבסס על קריטריונים שונים.
 
אג׳אי בהאלה, נשיא פתרונות אבטחה ארגוניים במסטרקארד: ״Safety Net היא התוספת האחרונה למערך של הגנות ברמת הרשת, שזמינות למנפיקים במסגרת מאבקם במתקפות סייבר גדולות. Safety Net מאפשרת לסרוק מיליארדי עסקאות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ולהגן על המנפיקים שלנו מפני תקריות, כמו מתקפות Cash out ושימוש לרעה בחשבונות תשלום״.



 
 
Bookmark and Share