Telecom News - הסטארטאפ הישראלי emaze מאתגר את Power Point של מיקרוסופט

הסטארטאפ הישראלי emaze מאתגר את Power Point של מיקרוסופט

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ הישראלי emaze מאתגר את Power Point של מיקרוסופט
הסטארטאפ הישראלי emaze מאתגר את Power Point של מיקרוסופט
מאת: חיים חביב, 15.10.15, 19:45emaze

הסטארטאפ השיק כלי אוטומציה מתקדם המאפשר להפוך כל מצגת פאוור-פוינט למצגת מעוצבת ומותאמת תוכן ולהרכיב מהיסוד מצגת חדשה מבוססת על מגוון עצום של תבניות (טמפלטים).

כל מי שנדרש להציג מול קהל כבר למד את ערכה של מצגת מרתקת, שתרשים את הצופים ותעביר את המסר בצורה יעילה, ובכל זאת, התבניות הקיימות ב-Power Point אינן מצליחות לספק מענה מושך, ועלות העסקתו של מעצב מצגות מקצוען עלולה לעלות אלפי ש"ח.

הסטארטאפ הישראלי emaze הציג הבוקר בת"א פתרון אוטומטי, אינטואיטיבי וקל תפעול - כלי Automaze, שמאפשר למשתמש מהשורה 'להפיח חיים' במצגת Power Point משעממת ולהפוך אותה למרתקת ומעוצבת כמעט בתוך שניות.

המערכת מבוססת על אלגוריתמים מתקדמים של BigData  ו-Machine Learning, סורקת תכנים ותמונות במצגת קיימת ומציעה מגוון רחב של תבניות מעוצבות מוכנות ומותאמות אישית לתוכן ולטעמו של המשתמש.

הגרסה הבסיסית מוצעת למשתמשים חינם בתמורה לוויתור על זכויותיו במצגת והפיכתה לפומבית. כך, מצטרפת המצגת לבסיס נתונים גדול, שהולך ומתרחב כל העת, ומאפשר ליישום ללמוד כל העת ולהציע תבניות חדשות ואפקטים מרתקים. קיימת גם גרסת פרימיום בתשלום חודשי המבטיחה את חיסיון המצגת.נ יתן לשדרג בתשלום 9 דולרים לחודש או מנוי עסקי תמורת 14 דולרים בחודש.

פלטפורמת ה-Automaze מאפשרת הוספת פיצ'רים שונים, קטעי וידאו, מעברים סוחפים, עיצובי תלת-מימד ואלמנטים נוספים וכך להוביל את המשתתפים דרך מסע ויזואלי ייחודי. המצגות ניתנות לשיתוף בקלות ברשתות החברתיות ומציעות כלי שיווקי לכל דבר. ניתן לקבל ניתוחים שונים לגבי היקף הצפיות במצגת ברשת, מאין הגיעו ופילוחים שונים בהתאם לצורכי המשתמש.מוטי ניסני

מוטי ניסני, (בתמונה משמאל), מייסד ומנכ"ל :emaze "כולנו נדרשים להציג מול קהל - סטודנטים, משקיעים, לקוחות פוטנציאליים ועוד ומבלים שעות וימים בעיצוב המצגת, שתעביר את המסר ותעשה את הרושם הנכון. אך במצב הקיים נוצר פער בין התבניות הדלות, ש-Power Point מציעה לבין התוכן, שאנו יוצרים ו-emaze מגשרת על הפער הזה עם פלטפורמה המאפשרת לכל אחד תוך שניות לבחור ולעצב מחדש את המצגת".

הסטארטאפ emaze פועל במסגרת חממת The Time, יו"ר החברה הוא הפרסומאי אילן שילוח והיא מעסיקה כיום 11 עובדים.
 



 
 
Bookmark and Share