Telecom News - הסכם ל-DSPG הישראלית עם ענקית ציוד הרשתות האמריקאית TP-LINK

הסכם ל-DSPG הישראלית עם ענקית ציוד הרשתות האמריקאית TP-LINK

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> הסכם ל-DSPG הישראלית עם ענקית ציוד הרשתות האמריקאית TP-LINK
הסכם ל-DSPG הישראלית עם ענקית ציוד הרשתות האמריקאית TP-LINK
מאת: חיים חביב, 20.10.15, 18:35 TP-LINK
                                
שבבים של החברה ליישומי הבית החכם ישולבו בנתב הביתי החדש של TP-LINK ויאפשרו יישומי IoT לצד טלפוניה באיכות HD

DSPG, שמפתחת ומשווקת שבבי מולטימדיה למערכות תקשורת אלחוטיות בשילוב תוכנה ויכולות עיבוד במגוון טכנולוגיות, כאשר השבבים משלבים יישומי קול, אודיו, וידאו והעברת נתונים במגוון מוצרים, בהם מכשירי סלולר והתקנים לבישים, מסכי מולטימדיה מקושרים לאינטרנט, מערכות אוטומציה ואבטחה ביתיות, טלפונים אלחוטיים, מערכות VoIP ונתבי תקשורת ביתיים חכמים, הודיעה היום, ששבב ה-ULE/DECT, שפיתחה, ישולב בנתב התקשורת הביתי החדש של TP-LINK האמריקאית, מיצרניות נתבי תקשורת ואביזרים אלחוטיים הגדולות בעולם.  
  
השבב של DSPG מאפשר יישומי בית חכם ו-IoT בתדרי טלפוניה אלחוטית לצד טלפוניה באיכות HD. זאת, תוך צריכת הספק נמוכה מאד המבטיחה חיי סוללה ארוכים. 

אנדי צ'ן, סגן-נשיא יחידת הרשתות של TP-LINK: "שילוב השבב של DSPG מחזק את מעמדה של TP-LINK בשוק. אנו צופים ביקוש חזק לטכנולוגיית DECT וחבילות התוכנה והחומרה של DSPG תאפשרנה לנו לענות במהירות על צרכי השוק".

עופר אליקים, מנכ"ל DSPG הישראלית: "TP-LINK היא מותג עולמי מוביל בתחום הרשתות האלחוטיות ואנו שמחים לשתף עמה פעולה בתחום נתבי התקשורת הביתיים. שילוב השבב שלנו בנתבים החדשים והמתקדמים ישפיע לטובה על פעילותנו העסקית".
 



 
 
Bookmark and Share