Telecom News - הסטארטאפ הישראלי Pyramid Analytic גייס 30 מיליון דולרים

הסטארטאפ הישראלי Pyramid Analytic גייס 30 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי Pyramid Analytic גייס 30 מיליון דולרים
הסטארטאפ הישראלי Pyramid Analytic גייס 30 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 19:10, 20.10.15עמרי קוהל

ביולי 2015 חתם הסטארטאפ על הסכם עם Microsoft, שכולל שת"פ מסחרי לאספקת פתרונות אנליטיקה ושת"פ בתחום הפיתוח והאינטגרציה הטכנולוגית במסגרתו הוא הפך לשותף מועדף של מיקרוסופט בהפצת מערכות .BI
 
הסטארטאפ Pyramid Analytics, יצרן פלטפורמות בינה עסקית מתקדמת (BI) לתאגידים, שמעסיק כ-100 עובדים בעולם במרכזי המכירות שלו בארה"ב, אנגליה והולנד ושמרכז הפיתוח שלו נמצא בישראל ומונה כ-70 איש, הודיע על השלמת סבב גיוס של 30 מיליון דולרים בהובלת קרן ויולה פרייבט אקוויטי, (שהוקמה ב-2008 ומנוהלת ע"י הראל בית-און, יונתן קולבר, סמי תותח ואייל שירן), ובהשתתפות קרן סקויה, שהשקיעה בסטארטאפ ב-2013 . את ההשקעה הנוכחית הוביל הראל בית-און, שהצטרף לדירקטוריון Pyramid Analytics.
 
Pyramid Analytics נוסד ב-2009  ע"י עמרי קוהל המנכ"ל (בתמונה למעלה), אבי פרץ והרברט הוכטמן. הסטארטאפ מפתח מערכות תוכנה מתקדמות לניתוח חכם של מידע בקנה מידה גדול ובצורה מודולרית וקלה עבור ארגונים גדולים וענקיים בעיקר בעולמות האנטרפרייז. הגיוס הנוכחי יאפשר להגדיל את מספר העובדים ולהרחיב את הפעילות בזירה הבינלאומית.
 
ביולי השנה, חתם הסטארטאפ על הסכם אסטרטגי עם Microsoft, שכולל שיתוף פעולה מסחרי לאספקת פתרונות אנליטיקה ושיתוף פעולה בתחום הפיתוח והאינטגרציה הטכנולוגית במסגרתו הוא הפך לשותף אקסקלוסיבי ומועדף של מיקרוסופט בהפצת מערכות BI, וככזה, המשתמשים הארגוניים של מיקרוסופט יכולים להתקין את מערכות Pyramid Analytics בלחיצת כפתור הישר ממערכת ה-BI של מיקרוסופט.
 
עמרי קוהל: "ההסכם עם ויולה מבטא את האמון ב-Pyramid Analytic ובפוטנציאל העסקי של החברה. באמצעות הגיוס תוכל  Pyramid Analytics להתרחב לשווקים חדשים, ליצור שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות נוספות ולהגדיל את נתח השוק בזירה הבינלאומית. זאת, לצד צמיחה אורגנית והגדלת כוח האדם במרכז הפיתוח בארץ".
 
הראל בית-און: "הפיתרון של פירמיד אנליטיקס מביא חדשנות אמיתית לשוק עצום שהולך וגדל, בהובלת צוות הנהלה גלובלי עם ניסיון מרשים בתחום ה-BI. החברה מוערכת כפורצת דרך בתחום ה-BI לארגונים ע"י אנליסטים מובילים ועובדת עם למעלה מ-50 לקוחות מבין הפורצ'ן 1000. אנו שמחים לחבור לחברה ולקרן סקויה ולהיות שותפים להפיכתה למובילת השוק בו היא פועלת".
 
קרדיט תמונה עליונה: דניאל בר און.
 

גיוס
 
 
 



 
 
Bookmark and Share