Telecom News - הישג למשרד התקשורת ולשלמה פילבר (המנכ"ל) בבג"ץ מספרי הפרימיום

הישג למשרד התקשורת ולשלמה פילבר (המנכ"ל) בבג"ץ מספרי הפרימיום

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> הישג למשרד התקשורת ולשלמה פילבר (המנכ"ל) בבג"ץ מספרי הפרימיום
בית המשפט העליון בשבתו כבג"ץ סיים את הדיונים לאור תגובת משרד התקשורת וקבע, שהעתירה של דוד בנינו מיצתה את עצמה, שכן דחיית הרפורמה ל-11.10.15 הייתה במקומה. כ"כ, כל הטענות האחרות, שהועלו ע"י דוד בנינו, הוגשו באיחור ולא לפי הפרוצדורה ולכן גם הן נמחקו.
מאת: אבי וייס, 20.10.15, 23:35שלמה פילבר

ראשונים לדווח: שלושת שופטי בית המשפט העליון בשבתו כבג"ץ (ח. מלצר, נ. הנדלר, נ. סולברג) לא השתהו בנושא עתירת דוד בנינו (בג"ץ 5798/15, שחשפנו כאן והתוספת לעתירה שלו, שחשפנו כאן) וקיבלו החלטה מהירה ומאוד ברורה: כל טענות דוד בנינו החדשות נדחות ולמעשה הוא "קיבל את מבוקשו", בדחיית מועד כניסת הרפורמה לתוקפה ל-11.10.15. על משרד התקשורת הוטל לשלם לעותר (דוד בנינו) 2,500 ש"ח הוצאות משפט, בגלל שלמעשה יצא שהוא צדק בעניין קביעת התאריכים (וסנכרון התאריכים) לכניסת הרפורמה של מספרי הפרימיום לתוקפה. ההחלטה במלואה נמצאת כאן למתעניינים.

מדובר בסיום הדרך של הקו, שהוביל שלמה פילבר (מנכ"ל משרד התקשורת) בגיבוי הפרקליטות. כמעט כל הטיעונים, שהוצגו ע"י משרד התקשורת באמצעות הפרקליטות התקבלו ע"י שופטי הבג"ץ, שטיפלו בסוגיה הזו במהירות יוצאת דופן.

השאלה היחידה, שנשארה פתוחה היא: מה יעשה משרד התקשורת עם כל מפירי ההנחיות, שממשיכים לספק שירותי פרימיום לא חוקיים (חשיפה נוספת על תרגיל נוסף לגבייה לא חוקית, נחשוף בקרוב מאוד). טרם ברור איך ינהג משרד התקשורת מול כל אלה, שצפצפו על המשרד (למעט בזק, החברה היחידה, שמילאה את ההוראות כלשונן וחסמה את החיוג לכל המספרים המטעים, שנאסר להשתמש בהם לצרכי שירותי פרימיום).


ניצחון


 



 
 
Bookmark and Share