Telecom News - שת"פ בין Unlimited ו-MedOne יוזיל עלויות ניהול ואחסון מידע דיגיטלי

שת"פ בין Unlimited ו-MedOne יוזיל עלויות ניהול ואחסון מידע דיגיטלי

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> שת"פ בין Unlimited ו-MedOne יוזיל עלויות ניהול ואחסון מידע דיגיטלי
שת"פ בין Unlimited ו-MedOne יוזיל עלויות ניהול ואחסון מידע דיגיטלי
מאת: מערכת Telecom News, 21.10.15, 14:13דני לאובר
 
השת"פ בין החברות יאפשר לחברות גדולות, שמשתמשות בשירותי MedOne, תשתית רחבת פס בסיבים האופטיים של אנלימיטד ואף הוזלה בעלויות לצרכן הפרטי.
 
אנלימיטד מגבירה את פעילותה בשוק העסקי והשלימה לאחרונה את חיבור רשת הסיבים האופטיים ל-MedOne, חברת הדאטה סנטר הגדולה בארץ. שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר ללקוחות של MedOne, ביניהם גם בנקים, חברות ביטוח, משרדי ממשלה וחברות גלובליות להוזיל את עלויות ניהול ואחסון המידע הדיגיטלי שלהם. בעקבות החיסכון הצפוי, חלק מהחברות תוכלנה להוזיל את עלויותיהן לצרכן הפרטי. 
 
עד עתה חברות, שהזדקקו לשירותי MedOne, נאלצו לבחור בין 2 חברות התקשורת הקיימות (בזק והוט). כעת, עם חיבורה של אנלימיטד ייהנו הלקוחות מחיבור במחירים נמוכים בפערים משמעותיים לעומת המתחרים.
 
בנוסף לחיסכון בעלויות, החיבור בין החברות יאפשר תשתית איכותית רחבת פס בסיבים אופטיים לחברות גדולות, עבור מערכי ה-DR  -Disaster Recovery וההמשכיות העסקית - BCP שלהן, כגיבוי במקרה של קריסת הרשת ומסד הנתונים,  וקישור לפתרונות הענן של MedOne. המשמעות היא קיצור דרמטי בחזרה לפעילות מלאה ותקינה במקרה של קריסת הרשת ומסד הנתונים.
 
דני לאובר, (בתמונה למעלה), מנכ"ל אנלימיטד: "חיבורUnlimited  ל-MedOne הוא צעד נוסף בתנופת הפריסה של החברה ויאפשר לחברות וארגונים להתחבר לתשתית הסיבים האופטיים של אנלימיטד וליהנות מתקשורת סימטרית ואיכותית ובמחיר נמוך לעומת החלופות שעמדו בפניהן עד עתה".רוני שדה
 
רוני שדה, (בתמונה משמאל), מנכ"ל MedOne: "כל החברות המרכזיות והגדולות בישראל עובדות איתנו. החיבור לאנלימיטד יאפשר ללקוחות מגוון רחב יותר של אפשרויות רוחב פס, עלויות, מהירויות ואיכויות תחרותיים יותר. יכולתנו לספק ללקוחות את כל אפשרויות התקשורת המובילות בשוק, מחזקת את MedOne, והופכת את הפתרון שלנו לאידיאלי עבור כל ארגון".
 



סיבים
 



 
 
Bookmark and Share