Telecom News - סטארטאפ הסייבר Cytegic שבראשו כרמי גילון גייס עוד 3 מיליון דולרים

סטארטאפ הסייבר Cytegic שבראשו כרמי גילון גייס עוד 3 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> סטארטאפ הסייבר Cytegic שבראשו כרמי גילון גייס עוד 3 מיליון דולרים
סטארטאפ הסייבר Cytegic שבראשו כרמי גילון ראש השב"כ לשעבר גייס עוד 3 מיליון דולרים 
מאת: מערכת  Telecom News,  19:12 , 21.10.15גיוס

הפתרונות של Cytegic מאפשרים למנכ"לים וחברי דירקטוריון להבין מה מידת מוכנות הסייבר של החברה ומהם האיומים הרלוונטיים ולהיות מעורבים בניהול הסיכונים והמענה על הצרכים הדחופים. לאחרונה הרחיבה החברה את היקף פעילותה בארה"ב.
 
סטארטאפ הסייבר הישראלי Cytegic, שפיתח פתרונות ייחודיים לניהול הגנת המידע בארגונים, הודיע היום על השלמת סבב גיוס שני ממשקיעיו הפרטיים, והבטיה לעצמו סכום של 3 מיליון דולרים. החברה הודיעה, שהמשאבים ישמשו להרחבת הפעילות שלה בחוף המזרחי של ארה"ב והמשך תהליכי בחינה והטמעה של הפתרונות שלה בקרב שורה של גופים רב-לאומיים. Cytegic, שבראשה עומד ראש השב"כ לשעבר כרמי גילון, נוסדה בתל אביב ב-2012 ע"י שי זנדני וד"ר אלון קפלן, והיא גייסה עד כה סכום של 6 מיליון דולרים ממשקיעים פרטיים בלבד. בין המשקיעים גם כרמי גילון.
 
הפתרונות של  Cytegicמעניקים לנושאי תפקידים בכירים – מנכ"לים וחברי דירקטוריון – כלים ראשונים מסוגם לפיקוח וקבלת החלטות מושכלת על אבטחת המידע בארגונם, ואמצעים להבין אילו נושאים דורשים את תשומת ליבם ואת משאבי הארגון. כך הם יכולים לגשר בין הצרכים של הממונים על אבטחת המידע לבין החלטות ניהוליות ועסקיות של הארגון.

ממשק ברור ונגיש מאפשר למנהלים הבכירים להבין מהי מידת בשלות הגנות הסייבר של הארגון, מהם האיומים הרלוונטיים ומגמות הסיכון העתידיות ואיך תשפענה החלטותיהם על המוכנות למתקפת סייבר. רגולטורים בעולם החלו לאחרונה להטיל על מנהלים ודירקטוריונים אחריות גם לניהול סיכוני הסייבר של הארגונים ובעתיד הם יחוייבו להיות מעורבים בהחלטות בנושאים אלה.
 
החברה הודעה גם, שעל רקע המשך צבירת המומנטום שלה בשוק האמריקני, שמתבטא בשורה של הסכמים לבחינה והטמעה של הפתרונות שלה בגופים פיננסיים מובילים, בכוונתה להרחיב את היקף פעילותה בחוף המזרחי של ארה"ב. לשם כך פתחה החברה משרדים קבועים בניו ג'רזי, העבירה את פעילות המנכ"ל לארה"ב וגייסה את ג'וש מוריס, עבור המכירות בשוק האמריקאי. הוא שימש עד כה בתפקידים בכירים בחברות BAE Systems וסימנטק.
 
כשברקע גיוסים משמעותיים של חברות סייבר ישראליות מקרנות בינלאומיות, החליטה Cytegic בשלב זה לפנות שוב למשקיעיה המקוריים וכמה משקיעים חדשים, כדי לגייס מהם סכום נוסף, שיופנה רובו ככולו להמשך פיתוח המוצרים והשוק, בניית התשתית העסקית ותהליכי צמיחה מהירים. בחברה ציינו, שהעדיפו לגייס את הסכום ממשקיעים רבים, שמחזיקים באחוזים בודדים בחברה, בטרם יפנו החוצה לסבב גיוס מלא ראשון.
 
מחקר של מכון פונמון מצא, שעלות ממוצעת של התקפת סייבר על חברה אמריקנית השנה נאמדת בכ-15 מיליון דולרים, סכום הגבוה ב-19% לעומת העלות אשתקד. כדי להתמודד עם סביבת איומים דינמית ושיטות תקיפה ההולכות ומשתכללות, נאלצים ארגונים להוציא סכומים גדולים כדי לעמוד בקצב ולשמור על מוכנות בכל עת. הכלים של Cytegic מאפשרים להעריך את היקף האיום על הארגון, לכמת את המשאבים הנחוצים להגנת הארגון ולאמוד את מידת הרלוונטיות של הפתרונות השונים לאיומים הפוטנציאליים.
 
 
שי זנדני, מנכ"ל Cytegic: "מנהלי אבטחת מידע בארגונים מתקשים לתרגם עבור מקבלי ההחלטות הבכירים את מכלול האיומים להם חשוף הארגון, את הצרכים המקצועיים שלהם ואת הערך שבפתרונות הדרושים. בבואם לבקש משאבים כדי לאבטח את נכסי המידע של הארגון, חסרים להם הכלים להצדיק את ההוצאות הכרוכות בכך. הכלים, שפיתחנו, מאפשרים לתווך בין הדרג המקצועי לדרג הניהולי הבכיר ומספקים להם כלים ואמצעים להבין מהם נושאי אבטחת המידע הדורשים את תשומת ליבם ומשאבי הארגון, איך לבחון את יעילותם ואיך הם ישפיעו על בשלות ההגנה של הארגון".
 
כרמי גילון, יו"ר Cytegic: "מנהלים בכירים מתקשים לקבל החלטות קריטיות בנוגע לתקציב הגנת הסייבר של חברותיהם, בשעה שהאחריות לנהל את סיכוני הארגון, לרבות סיכוני סייבר, מוטלת עליהם באופן אישי. בחברה זיהו את הפער הזה ופיתחו מערכת המציגה למנכ"ל או ליו"ר, על גבי מסך אחד, את האיומים על החברה שלו, את המוכנות שלה למתקפת סייבר, ואת המשמעות התקציבית והתפעולית  של החלטות אבטחה שונות. הרגולציה בעולם מתקדמת בהתאם לעיקרון הזה. כך, שמנהלים בעתיד לא יוכלו עוד להטיל את אחריות הגנת הסייבר על הכפופים להם".

אבטחת סייבר



 
 
Bookmark and Share