Telecom News - איתי הראל ואייל ניב מונו לשותפים-מנהלים בקרן פיטנגו

איתי הראל ואייל ניב מונו לשותפים-מנהלים בקרן פיטנגו

דף הבית >> מינויים >> איתי הראל ואייל ניב מונו לשותפים-מנהלים בקרן פיטנגו
איתי הראל ואייל ניב מונו לשותפים-מנהלים בקרן פיטנגו
מאת: מערכת Telecom News, 25.10.15, 17:02איתי הראל

איתי הראל, שמתמחה בהשקעות בתחום הרפואי, שימש בשנים האחרונות שותף כללי בפיטנגו.  אייל ניב, שמתמחה בהשקעות IT בשלבים מוקדמים, שימש בתפקידו האחרון שותף מנהל בגיזה.

פיטנגו ונצ'ר קפיטל, קרן ההון סיכון הישראלית, שמשקיעה בסטארטאפים טכנולוגיים החל מ-1993 ושסך ההון המנוהל על ידה הוא כ 1.6 מילארד דולרים (עד היום היא השקיעה ב-210 חברות הייטק ישראליות), הרחיבה את בסיס השותפות והודיעה על מינוי 2 שותפים מנהלים נוספים לקרן: איתי הראל, ששימש בשנים האחרונות שותף כללי בפיטנגו, ומתמחה בהשקעות בתחומי מדעי החיים, מכשור רפואי ורפואה דיגיטלית, ואייל ניב, שבתפקידו האחרון שימש שותף מנהל בקרן גיזה ומתמחה בהשקעות IT בשלבים מוקדמים.

איתי הראל, (48), (בתמונה למעלה), ביצע מגוון רחב של השקעות במסגרת תפקידו האחרון כשותף כללי בפיטנגו, ובהן EarlySense (שגייסה לאחרונה הון משחקנים אסטרטגיים כגון סמסונג ו-Mitsui), Inotek (שהשלימה לאחרונה הנפקה ראשונה והנפקה שניה  לציבור בבורסת הנאסד"ק), LifeBond והוביל סיבוב השקעה ראשון בחברת Medisafe.

לאיתי 20 שנים של ניסיון בתעשיית מדעי החיים, בתוך כך בפיתוח עסקי וטכנולוגי ובתפקידי ניהול בכירים בחברות המתמחות בתחומים כגון פארמה, תרופות, מכשור ואבחון רפואי, בארץ ובארה"ב.

בתפקידו האחרון לפני שהצטרף לפיטנגו ב-2006, שימש איתי כמנהל פיתוח תאגידי בחברת נקטר תרפיוטיקס ובמסגרת תפקידו היה אחראי על תכנון אסטרטגי ומיזוגים ורכישות.

איתי הוא בעל תואר ראשון בהנדסה כימית וביוטכנולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני מבית הספר למנהל עסקים מאוניברסיטתMIT  בבוסטון. 

אייל ניב, (42), (בתמונה משמאל), מצטרף לפיטנגו לאחר ששימש בתפקידו האחרון כשותף מנהל בקרן גיזה. לאייל ניסיון רב שנים אייל ניבבהשקעות בתחומי תשתיות IT, תוכנה אירגונית, אינטרנט ומובייל. בין ההשקעות הבולטות בהן היה מעורב בשנים האחרונות, ניתן למנות את ,XtremIO שנרכשה ע"י EMC, ,Pebbles שנרכשה לאחרונה ע"י פייסבוק, ,Oplus שנרכשה ע"י אינטל  ו- ,Cyota שנרכשה ע"י RSA.

לצד התמחותו בהשקעות טכנולוגיה, הוא נמנה על מייסדי 'הסדנא לידע ציבורי'. לפני שהצטרף בשנת 2000 לקרן גיזה, שימש אנליסט פיננסי בחברת הייעוץ הכלכלי גיזה והתמחה בהערכות שווי ומיזוגים ורכישות.

אייל הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומימון תאגידי מאוניברסיטת Witwatersrand שביוהנסבורג, דרא"פ.
 

חמי פרס ורמי קליש, שותפים מייסדים בפיטנגו: "צירופם של איתי ואייל כשותפים-מנהלים בקרן, הוא חלק ממהלך הצמיחה וההתרחבות בפעילות ההשקעה של פיטנגו בשנים האחרונות. אנו שמחים על קידומו של איתי, שהוביל בשנים האחרונות מהלכים רבים בפיטנגו בתחומי המכשור הרפואי והרפואה הדיגיטלית, לצוות השותפים-המנהלים.

אנו מברכים את אייל ניב על הצטרפות לצוות כשותף-מנהל. לאייל יש רקורד מרשים ונסיון עשיר בהשקעות הון סיכון בתחומי הטכנולוגיה, ואנו משוכנעים, שתהיה לו תרומה להמשך פיתוח התכנית האסטרטגית של הקרן, לקידום חברות הפורטפוליו ובביצוע השקעות בחברות בשלבים שונים ובתחומים שונים".

קרדיט צחילום תמונת אייל ניב: פרי מנדלבוים.
קרדיט צילוחם תמונת איתי הראל: יורם רשף.
 

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share