Telecom News - הסטארטאפ הישראלי סיגנלס גרופ Signals Group גייס 15 מיליון דולרים

הסטארטאפ הישראלי סיגנלס גרופ Signals Group גייס 15 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי סיגנלס גרופ Signals Group גייס 15 מיליון דולרים
הסטארטאפ הישראלי סיגנלס גרופ Signals Group גייס 15 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 27.10.15, 18:38גיל שדה

סיגנלס מספק פלטפורמה לתמיכה בקבלת החלטות עסקיות בתהליך פיתוח מוצרים לחברות Fortune 500. ההשקעה תיועד להרחבת פעילותה של החברה בעולם.

הסטארטאפ סיגנלס גרופ - Signals Group, שמפתח פלטפורמה לניתוח מידע להפקת מודיעין ותובנות עסקיות הקשורות לפיתוח מוצרים לחברות Fortune 500 , הודיע על השלמת סבב גיוס שני של 15 מיליון דולרים. את הסבב הובילה קרן ההון סיכון סקויה קפיטל, והשתתפה המשקיעה הקיימת בחברה - TPY קפיטל. בעקבות ההשקעה יצטרף שמיל לוי, שותף מנהל בסקויה קפיטל ישראל, למועצת המנהלים של סיגנלס.
 
לסיגנלס יכולת לתמוך בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיים בארגונים, באמצעות הפיכת Big-Data לתובנות עסקיות ברות ביצוע. הדבר נעשה באמצעות פלטפורמת מודיעין עסקי מבוססת תוכנה, שפותחה ע"י סיגנלס, שהופכת מקורות מידע חיצוני ומידע לא-מובנה בנוגע לצרכנים, שווקים וטכנולוגיות, לתובנות ברורות המצביעות כיצד יש לפתח מוצרים ומותגים.
 
חברת ההזנק סיגנלס נוסדה ב-2009 ע"י 2 קציני מודיעין לשעבר: גיל שדה מייסד שותף ומנכ"ל החברה וקובי גרשוני מייסד שותף קובי גרשוניוסמנכ"ל המחקר בחברה. הם הקימו את החברה על בסיס מתודות מודיעין המסייעות לחקור ולמצוא קשרים במידע חיצוני, לחבר אותות ולהפיק במהירות תובנות בעלות ערך מוסף רב. על בסיס שיטות אלו התמקד הסטארטאפ בפיתוח טכנולוגיה לאוטומציה של תהליך המודיעין, ובכך הוא אינו רק מתחרה במתודות המחקר המסורתיות, אלה גם מקדים אותן.
 
לקוחות סיגנלס, אנשי מוצר ושיווק בארגונים, מקבלים גישה לתובנות במטרה לזהות הזדמנויות עסקיות במהירות, משלב אפיון השוק הראשוני ותכונותיו הרצויות של המוצר, דרך חדשנות בטכנולוגיה ובחומרים ועד לבנייה יעילה של תכנית השקת המוצר וניטור תפקודו בשוק לאחר ההשקה. גישה מעצבת-שוק זו יכולה לספק לחברות את היתרונות התחרותיים הנדרשים ולאפשר להם לקבל החלטות באופן מהיר וחכם יותר.
 
החברה מסייעת לחברות לפתח מוצרים במגוון רחב של תעשיות, בכללן מדעי החיים, התרופות, המכשור הרפואי, מוצרי הצריכה, המזון והמשקאות. ההשקעה החדשה תיועד להגדלת פעילות סיגנלס בארה"ב, אותה מוביל קובי גרשוני, ולהרחבת פורטפוליו מוצרי ניתוח המידע כדי לשרת מגוון רחב יותר של לקוחות.
 
גיל שדה: "קיים פוטנציאל עצום בהפקת תובנות אסטרטגיות ממקורות Big-Data חיצוניים, לנוכח העובדה, שמרבית כלי ניתוח המידע הקיימים מתמקדים במידע פנים ארגוני ומופעלים בידי אנשים לא עסקיים ולא מסחריים. החברה מאתגרת את התפיסה המסורתית, שתובנות איכותיות להחלטות עסקיות אסטרטגיות יכולות להגיע רק מחברות ייעוץ ומחקר. מטרתנו היא לרתום את כוחו של ה-Big-Data ממקורות חיצוניים כדי להפיק תובנות עסקיות וברות ביצוע עבור מובילים עסקיים במהירות רבה ובצורה מתמשכת. התמיכה מסקויה תסייע לנו להמשיך ולגייס את מיטב המוחות ב-Big Data וטכנולוגיות סמנטיות כדי לפתח פורטפוליו רחב יותר של יכולות ניתוח מידע עבור דרג ההנהלה".
 
שמיל לוי: "קיימת הזדמנות שוק ברורה לנצל תובנות המופקות מ-Big-Data כדי להעשיר אמצעי מודיעין עסקי ולשפר את איכות תהליכי קבלת החלטות אסטרטגיים. חברת סיגנלס מספקת את היכולת, המומחיות והטכנולוגיה הנדרשות להפיכת חזון זה למציאות".
 
גיא ימין, יו"ר סיגנלס מ-TPY קפיטל, שהובילה את סבב הגיוס הראשון של החברה: "אנו שמחים על הצטרפותה של סקויה קפיטל לסיגנלס בדרכה לסייע למנהלים לקבל החלטות טוב יותר ומהר יותר.  לצד ניסיונה של סקויה בהאצת והצמחת חברות תוכנה ארגונית, תסייע ההשקעה להגיע לחברות רבות יותר באמצעות פורטופוליו מוצרים ללא תחרות".
 
גיוס
 
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share