Telecom News - לראשונה בארץ: שירות Bcyber בענן - בזק משיקה שירות אבטחת מידע לעסקים

לראשונה בארץ: שירות Bcyber בענן - בזק משיקה שירות אבטחת מידע לעסקים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> לראשונה בארץ: שירות Bcyber בענן - בזק משיקה שירות אבטחת מידע לעסקים
לראשונה בארץ: שירות Bcyber בענן - בזק משיקה שירות ניטור ואבטחת מידע לעסקים
מאת: מערכת Telecom News , 28.10.15, 21:35קובי פז

בזק היא חברת התקשורת הראשונה בארץ, שנכנסת לתחום שירות סייבר לעסקים, שמאפשר לעסק בקרה צמודה אחר מערכות אבטחת המידע שלו. מסקר, שערכה בזק, בקרב בעלי העסקים בארץ, ציינו 66%, שהאיום הגדול ביותר עבור העסק הוא פריצה לשרת הארגוני. 92% מהעסקים מרגישים, שפתרונות אבטחת המידע והגנה על הרשת שברשותם אינם מספקים להם הגנה מלאה ושקט נפשי.
 
בזק השיקה היום את Services Business Cloud, שכולל לראשונה בישראל, שירות חדשני: Bcyber בענן. בזק היא חברת התקשורת הראשונה בארץ, שנכנסת לתחום שירות סייבר לעסקים, שמאפשר לעסק בקרה צמודה אחר מערכות אבטחת המידע שלו. במסגרת השירות מתבצע איסוף וניתוח של איומי אבטחת המידע השונים בעסק, משלוח התראות ממוקדות והעברת דוחות קבועים.

השירות מאפשר השגחה קבועה וחכמה לאכיפת מדיניות האבטחה של החברה, זיהוי מהיר של פרצות ויצירת דו"ח ממוקד לפעולה, סנכרון קבוע מול מאגרי אבטחת מידע עולמיים ותמיכה 24/7, שכוללת את מומחי אבטחת המידע של בזק עסקים ומומחי אבטחת מידע ממיטב היצרנים בעולם.

לצורך מיפוי השירותים העיקריים להם זקוקים העסקים כחלק מחבילת ה- Services Business Cloud, שכוללת בנוסף ל-Bcyber  גם מרכזיית IP בענן, Bcam - שירותי מצלמות בענן לשליטה על העסק מכל מקום, גיבוי בענן לעסקים ושרתים וירטואליים בהתאמה אישית, ערכה בזק באמצעות TNS סקר מקיף בין 200 בתי עסק בינוניים וגדולים בישראל.

מהסקר עולה, שהחשש הגדול ביותר של עסקים כיום הוא מפריצה למערכות הארגון והתקפות על הרשת הארגונית, שיכולות להוביל לאיבוד מידע ארגוני ולאיבוד מידע על לקוחות החברה.

 66% מהעסקים ציינו, שהאיום הגדול ביותר עבור העסק שלהם הוא פריצות לשרת הארגוני של העסק, לעומת:

 11% שציינו פריצה פיזית לעסק כאיום הגדול ביותר,
 9% שחושבים, שנזק פיזי למבנה או למרחב העסק הוא האיום העיקרי,
ו-8% שרואים במעילה של אחד העובדים את האיום המרכזי מבחינתם.

יחד עם זאת, ולמרות שמרבית העסקים רואים בפריצה למערכות הארגון את האיום המרכזי על העסק, מציינים 92% מהעסקים, שפתרונות אבטחת המידע והגנה על הרשת הקיימים ברשותם אינם מספקים להם הגנה מלאה ושקט נפשי, ו- 42% מהעסקים חושבים, שענן פרטי הוא האמצעי הבטוח ביותר לשמירה על מידע.
 
עוד ממצאים מהסקר, בגרפים הבאים:
גרף 1
 גרף 2
 
רגף 3
 קובי פז, (בתמונה), מנהל החטיבה העסקית בבזק: "חבילת ה- Services Business Cloud מביאה ללקוח העסקי בשורה של נגישות, שרידות ואבטחה. לראשונה בישראל יכול הלקוח העסקי ליהנות מחבילת שירותים המאפשרת לו נגישות מרבית, שרידות מלאה ואבטחה ברמה הגבוהה ביותר, תוך שהוא יכול לשלוט ולפקח מכל מקום ובכל זמן אחר הנעשה בעסק שלו, תוך חיסכון בתקציבי הקמה ואחזקה של שירותים דומים המוקמים בתוך העסק".
 
 



 
 
Bookmark and Share