Telecom News - עוד קנס בלתי חוקי (הפעם על הוט) של מנכ"ל שלא מבין את תפקידו

עוד קנס בלתי חוקי (הפעם על הוט) של מנכ"ל שלא מבין את תפקידו

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> עוד קנס בלתי חוקי (הפעם על הוט) של מנכ"ל שלא מבין את תפקידו
מנכ"ל משרד התקשורת מטיל עיצום כספי בסך 73,730 ש"ח על חברת הוט מובייל בטענה, שהחברה הקצתה מספרים זהים בקידומות 053 ו-057 בניגוד להוראות המשרד. הבנתם את זה? לא רק שלא הבנתי, זה מהלך נוסף ובלתי חוקי של מנכ"ל המתעסק בזוטות ונכשל במאקרו, נכשל בדברים הגדולים והכי חשובים.
מאת: אבי וייס, 29.10.15, 12:00
שלמה פילבר

אך בשבוע החולף נחשפנו לחוסר ההבנה הבסיסי של מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר, בתמונה), שגם לא יודע חשבון וגם לא יודע מה הוא עושה (או יותר נכון: אמור לעשות) בתפקידו: האם הוא רגולטור, מגן הצרכנים והציבור, או שהוא רק שלפן חסר מעצורים, שיורה אוסף של שטויות ומספרים דמיוניים, שמאכילים אותו אנשים בעלי אינטרסים מאוד צרים. 

היום שלמה פילבר "מכה שנית". הפעם בהוט. מצ"ב במלואה הודעתו, שמטעמי בושה לא אביא אותה כאן כלשונה, כי זה פשוט מביש להביא אוסף כזה מדהים של שטויות, שהצטברו במסמך אחד, תחת שמו של שלמה פילבר

הבעיה היותר חמורה: שלמה פילבר מטיל קנסות בחוסר סמכות חוקית ברורה. למרות שביקשתי כמה פעמים, עד היום לא ראיתי את כתב המינוי של 
"הוועדה המייעצת לעניין נושא העיצומים הכספיים" ולא ראיתי את הפרוטוקולים שלה. על פי חוק, המסמכים הללו אמורים להיות גלויים לציבור. בלי זה, אין שום תוקף חוקי לשום קנס של שלמה פילבר.

זאת, בנוסף לעובדה, שמטילים כאן קנסות על "זוטי דברים". פשוט על שטויות. על כלום, ממש כלום. מדובר בדיווח של הוט מובייל למשרד שנעשה לפני כשנה וחצי (!) על תקלה קטנה שתוקנה לפני כמעט שנתיים ושנגעה לכמה לקוחות עסקיים. לא הייתה שום תלונה ושום לקוח לא נפגע בכיסו. פשוט כלום מכלום (די בדומה לקנסות שהוטלו על בזק בגין שטויות שלא נוגעות בכלל לציבור). בדברים הגדולים, המנכ"ל לא מבין וכושל, פעם אחרי פעם. לכן, הוא מתעסק עם מספרים קטנים, שקלים ואגורות. כנראה, זה רק מה שהוא יודע לעשות. פשוט בושה שיש למשרד ממשלתי מנכ"ל ברמה כזו. 

זה שרוב חברות התקשורת מפחדות ממשרד התקשורת ומוכנות לשלם את הקנסות הטפשיים והלא חוקיים, ששלמה פילבר מטיל, תוך אפלייה חמורה באכיפה, עדיין לא הופך את הקנסות הללו לחוקיים. ממש לא.

אני לא אפסיק להביא כאן את המציאות העגומה לקוראינו. הכאוס הזה חייב להיפסק, וכעת
בושה וכשלון



 
 
Bookmark and Share