Telecom News - חג הרווקים הסיני: chinabuy תציע עד 80% הנחה על סמארטפונים וגאדג'טים

חג הרווקים הסיני: chinabuy תציע עד 80% הנחה על סמארטפונים וגאדג'טים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> חג הרווקים הסיני: chinabuy תציע עד 80% הנחה על סמארטפונים וגאדג'טים
חג הרווקים הסיני: אתר chinabuy יציע עד 80% הנחה על סמארטפונים וגאדג'טים
מאת: מערכת Telecom News, 1.11.15, 14:09סמארטפון בזול
 
חג הרווקים והקניות הסיני Singles day, שחל ב-11.11.15, מגיע לארץ. אתר chinabuy יציע עד 80% הנחה על מגוון מוצרים, ומוצרים יוקרתיים ימכרו ביום זה במחיר מצחיק של 10 דולרים.
 
חג הרווקים והקניות הסיני Singles day, שחל ב-11.11.15, מגיע לארץ. ב-11.11 אתר chinabuy יציע עד 80% הנחה על מגוון מוצרים, מסלולר וגאדג'טים טכנולוגיים ועד סלונים ופינות אוכל. כמו כן, מוצרים יוקרתיים ימכרו ביום זה בלבד במחיר מצחיק של 10 דולרים. בנוסף, תינתנה הנחות ייעודיות ללקוחות ויזה כאל.

עדכון 8.11.15: כמו  כן, אם מזמינים 5 מוצרים ויותר מקבלים 10% הנחה על כל ההזמנה. קוד הקופון הוא: SinglesDay למימוש ביום הסינגלס דיי בלבד.

עדכון 9.11.15: גם המכשיר החדש OnePlus X יכלל המבצע חג הרווקים.

 
מה זה Singles day?
בסין, נושא הרווקות הוא נושא כאוב מאוד ומעסיק את רוב הצעירים. בגלל שיש הרבה יותר גברים מנשים, הרווקים מתקשים למצוא בת זוג מתאימה. לפני כ-20 שנה החלה להתפתח מסורת סביב התאריך ה-11.11 ועפ"י האמונה התפלה - כל מי שחוגג כמו שצריך ביום הרווקים יזכה לזיווג עד ה-11.12.
 
מי שיבקר בסין ביום זה יגלה מדינה שוקקת ,עם מסיבות ריקודים וקריוקי ענקיות, קרנבלים בכל מקום ובעיקר חגיגת קניות מטורפת.
 
לפני כמה שנים, החליט ענק הקניות הסיני טאו-באו (האי-ביי הסיני) "לנכס" לעצמו את התאריך ולהפוך את היום הזה ליום של קניות און ליין עם הנחות מטורפות. בשנה החולפת עמד היקף הרכישות בטאו-באו בסין בלבד על 9.3 מיליארד דולרים ביום אחד.
 
בשנה שעברה אתר chinabuy ישראל החליט להביא את ה-Singles day לארץ והיקף הרכישות היה פי 300 מיום רגיל. השנה מעריכים בחברה, שמספר זה יוכפל. האתר, שהוא מקבוצת chinabuy group העולמית, הוקם ב-2012. יש בו למעלה ממיליון פריטים מכל גווני הקשת הצרכנית וכאמור ניתן דרכו לרכוש מוצרים המגיעים היישר ממפעלי הייצור בסין לצד מוצרים של ענקי הקניות הגדולים בסין. יש הפעלת בקרת איכות למוצרים, מענה ושירות 24/7 בעברית, משלוח חינם ואפשרות להחזרת מוצרים.
 
 קישור לרכישות במבצעים לחג הרווקים והקניות הסיני – כאן.
 
Chinabuy Logo



 
 
Bookmark and Share