Telecom News - רדיו אקו - eco 99fm music - אפליקציה בחינם למוזיקה מותאמת אישית

רדיו אקו - eco 99fm music - אפליקציה בחינם למוזיקה מותאמת אישית

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם למולטימדיה >> רדיו אקו - eco 99fm music - אפליקציה בחינם למוזיקה מותאמת אישית
מאת: מערכת Telecom News
02/11/15,  22:29
מטרת / הייעוד של התוכנה: לאפשר לגולשים ליהנות ממוזיקה. שנערכה עבורם באופן ידני, ללא טעינה או הפרעות, ובחינם.
שם התוכנה: לאנדרואיד: רדיו אקו - radio eco 99fm music. לאייפון: רדיו אקו - eco 99fm music
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה:

האפליקציה בחינם של תחנת הרדיו eco99fm היא אפליקציית מוזיקה חינמית וללא פרסומות, ראשונה מסוגה בישראל, שמאפשרת להאזין לפלייליסטים מותאמים אישית לכל מצב וצורך כתוצאה מתשובה על 2 שאלות- 'איפה תפסנו אותך?' ו'מה בא לך?'.

עפ"י התשובות תעניק האפליקציה מספר פלייליסטים מוזיקליים שונים ומוכנים להאזנה, שנערכו ידנית על ידי אנשי מקצוע. יש רשימות השמעה למסיבה, לאימונים במכון, ללימודים, לארוחה רומנטית ולעוד עשרות מצבים.

האפליקציה כוללת גם 12 ערוצי מוחזיקה המחולקים עפ"י ז'אנרים וסגנונות, שכוללים מאות פלייליסטים ערוכים וזמינים להאזנה, ובכל יום מתעדכנים הערוצים ומתווספים אליהם סטים חדשים: ספיישלים מוזיקליים לימים מיוחדים, מחוות לאמנים גדולים- ישראליםו בינלאומיים, פלייליסטים, שהורכבו ע"י אמנים מובילים ועוד. יש גם ארכיון ענק של תכניות וקטעים נבחרים מתוך תכנית 'הבוקר' עם טל ברמן ואביעד קיסוס.

השירות החדש הוא ראשון וייחודי בארץ ומיישר קו עם אתרי מוזיקה בינלאומיים כמו Pandora או spotify.


 

אפליקציית רדיו אקו

מסך רדיו אקו

 

מסך רדיו אקו

הערה חשובה: אין לראות בפרסום תוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share