Telecom News - הסטארטאפ PayBox שפיתח אפליקציית "וואטסאפ לתשלומים" גייס כמיליון $

הסטארטאפ PayBox שפיתח אפליקציית "וואטסאפ לתשלומים" גייס כמיליון $

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ PayBox שפיתח אפליקציית "וואטסאפ לתשלומים" גייס כמיליון $
הסטארטאפ הישראלי PayBox שפיתח אפליקציית "וואטסאפ לתשלומים" גייס כמיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News  4.11.15, 16:29

הסטארטאפ הוקם ב-2014 במרכז היזמות של המסלול האקדמי המכללה למינהל ופיתח רשת תשלומים חברתית, שנועדה להקל על ביצוע וניהול של תהליכי תשלומים קבוצתיים: חשבון בנק / עו״ש קבוצתי בלחיצת כפתור. מסך PayBox
 
הסטארטאפ הישראלי PayBox שנחשף לראשונה ובבלעדיות באתר זה, הודיע היום על גיוס של כמיליון דולרים בסבב Seed בהובלת הקרן Moneta Seeds ושותפותיה האסטרטגיות. בעקבות ההשקעה יצטרף לדירקטוריון החברה אדורם געש, מטעם Moneta Seeds. מטרת הגיוס היא שיפור המוצר וחווית הלקוח, השקת המוצר בשוק האנגלי והעמקת השוק הישראלי.

הסטארטאפ PayBox הוקם ב-2014 במסגרת מרכז היזמות של המסלול האקדמי המכללה למינהל, ע"י טל גרינברג (CEO), אודי ליברמן (CMO), דוד רחמים (COO) ואמרי הפנר (CTO) (בתמונה למטה). החברה פיתחה רשת תשלומים חברתית, שנועדה להקל על ביצוע וניהול של תהליכי תשלומים קבוצתיים: חשבון בנק / עו״ש קבוצתי בלחיצת כפתור. החברה נוסדה ע״י ה-4 בהיותם סטודנטים למינהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל.

כיצד זה פועל:
מורידים את האפליקציה בחינם PayBox לאנדוראיד ו-PayBox- pay and collect together with friends and groups לאייפון, פותחים קבוצת תשלום חדשה, מזמינים את החברים (מרשימת אנשי הקשר או מהרשתות החברתיות), החברים מצטרפים לקבוצה ומשלמים את חלקם באמצעות כרטיס האשראי האישי שלהם. התהליך כולו מלווה בפיצ׳רים חברתיים ההופכים את התהליך לפשוט ויעיל יותר.

לדוגמא: קיימת שקיפות מלאה בין חברי הקבוצה - כל חברי הקבוצה רואים מי שילם ומי לא שילם, קיימות תזכורות אוטומטיות לביצוע תשלום, צילום קבלות וכו'. בתום התהליך, מנהל הקבוצה רשאי למשוך את כספי הקבוצה שנאספו בצורה של זיכוי אל תוך כרטיס האשראי. כלומר, המשתמש ״מושך״ את הכסף אל תוך כרטיס האשראי שלו ולאחר מכן יכול לבצע את הרכישות המשותפות באמצעות כרטיס האשראי האישי שלו בכל בית עסק.

המשתמשים הישראלים נוהגים לכנות את המוצר ״הוואטסאפ לתשלומים״.

תהליך הסליקה/ ביצוע התשלום נעשה באמצעות לאומי קארד ופרטי האשראי של הלקוחות אינם נשמרים בשרתי החברה ו/או על גבי המכשיר הסלולרי. השימוש מתאפשר לכלל הלקוחות של כל הבנקים וכרטיס האשראי.

שימושים נפוצים במוצר:
החברה רואה בשנה האחרונה שימושים חוזרים ונשנים במוצר לצורכי איסוף כסף קבוצתי עבור: מסיבות רווקים ורווקות, ועדי הורים (גני ילדים, בתי ספר), הוצאות בדירות שותפים, ארוחות משותפות במשרד, כרטיסים להופעות, מתנות משותפות, רכישות של חיילים (חולצות פלוגתיות וכו), הוצאות דלק לנסיעות משותפות וחופשות משותפות.  
           
החברה סלקה/העבירה עד כה למעלה מ 10,000,000 ש"ח של ישראלים, מעל 60,000 טרנזקציות בוצעו ע"י לקוחות, עשרות אלפי משתמשים נרשמו לשירות ועושים שימוש פעיל.

החברה מציגה צמיחה חודשית של 15% בכל חודש. כאשר, עד הגיוס הנוכחי הושקעו 10,000 ש"ח בתקציב שיווק בלבד. כך, שמרבית הצמיחה מגיעה בצורה אורגנית, ויראלית מפה לאוזן. (המטרה של הגיוס היא להאיץ צמיחה זו).

החברה השתתפה בתוכנית האקסלרטור של סיטי בנק בישראל ובתוכנית Mass Challenge  בלונדון, אנגליה.

המוצר זמין כעת בישראל בלבד (לאייפון ולאנדרואיד), ובחורף הקרוב יהיה זמין לשוק האנגלי.
 
PAYBOX
 

 
 



 
 
Bookmark and Share