Telecom News - חברת אקטיביו יצאה בקמפיין לגיוס של 30 עובדים

חברת אקטיביו יצאה בקמפיין לגיוס של 30 עובדים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> חברת אקטיביו יצאה בקמפיין לגיוס של 30 עובדים
חברת אקטיביו יצאה בקמפיין לגיוס של 30 עובדים
מאת: מערכת Telecom News, 10.11.15, 12:28דרור הר

הגיוס הוא בדגש על מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, מפתחי Java, ETL, ודוחות BI, אנליסטים לתחומי שיווק וניתוח סיכוני אשראי, ניהול קמפיינים ו-BI ומיישמי BI פיננסי, Campaign Management וBW-.
 
חברת אקטיביו (Actiview), שמתמחה בהטמעה וייעוץ בתחומי ה-BI, Information Management ו-Analytics, הודיעה על השקה של קמפיין חדש לגיוס של 30 עובדים, שייקלטו בחברה במהלך השנה הקרובה. בכוונת אקטיביו, שלראשונה חצתה את הרף של 100 עובדים המועסקים בחברה, לגייס עובדים בעלי ניסיון או אוריינטציה לתחומי ה-BI, ובדגש על: מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, מפתחי ETL, מפתחי דוחות BI, מפתחי Java, אנליסטים לתחומי שיווק, ניהול קמפיינים ו-BI, אנליסטים לניתוח סיכוני אשראי, מיישמי BI פיננסי, מיישמי Campaign Management, ומיישמי BW.

דרור הר, (בתמונה), מנכ"ל אקטיביו: "החברה נמצאת בעיצומו של תהליך גדילה מואץ, שתחילתו ב-2010, כאשר החברה מנתה כ-20 עובדים, במהלכו גדל מספר העובדים בחברה פי 5, וחצה לאחרונה את הרף של 100 עובדים המועסקים בה. הצפי שלנו הוא, שהגידול במספר העובדים לא ייעצר, וימשיך לעמוד על שיעור דו ספרתי גם בשנים הבאות.

הצמיחה המהירה בחברה היא תוצאה של מימוש תכנית אסטרטגית, שנועדה להפוך את אקטיביו לספקית של פתרונות BI מקצה לקצה, ואחת מספקיות ה-BI הגדולות בשוק הישראלי. מנועי הצמיחה שלנו נובעים מגידול בפעילות הקלאסית של תחומי ה-BI וה-Data Management, הגדלת הפעילות של החברה בחו"ל, ומגידול מתמשך בתחומי הפעילות החדשים, דוגמת אנליטיקה, מערכות לניהול השיווק בעולם הדיגיטלי, ביג דאטה ומערכות BI פיננסי". 

למשלוח קו"ח: jobs@actiview.co.il
גיוס



 
 
Bookmark and Share