Telecom News - פורום EMC ישראל 2015 כלל כנס "נשים בטכנולוגיה" לקידום נשים בהייטק

פורום EMC ישראל 2015 כלל כנס "נשים בטכנולוגיה" לקידום נשים בהייטק

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> פורום EMC ישראל 2015 כלל כנס "נשים בטכנולוגיה" לקידום נשים בהייטק
 פורום EMC ישראל 2015 כלל השנה כנס "נשים בטכנולוגיה" לקידום נשים בהייטק  
מאת: מערכת Telecom News, 10.11.15, 13:36ארנה ברי
 
ארז צור, מנכ"ל EMC ישראל: "תפקיד מנהל מערכות המידע משתנה לנגד עינינו – למנהיג של חדשנות ארגונית. החיבור עם דל מבחינת השוק והלקוחות ייצור גוף גדול מאוד במונחי התעשייה העולמית וגם יעיל ביותר".

פורום EMC ישראל 2015, אירוע הלקוחות השנתי של החברה, שעוסקת בפיתוח טכנולוגיות המאפשרות לספק IT כשירות, כאשר מחשוב ענן מהווה מרכיב יסודי בגישה זו, התקיים אתמול בתל אביב בהשתתפות כאלף איש מתעשיית ה-IT. הכנס, שכותרתו Redefine.NEXT, התמקד בתחומי הענן, האחסון ואבטחת המידע הארגוני וכלל עשרות הרצאות ותערוכה מקיפה.

במסגרת הפורום, ערכה EMC גם את הכנס "נשים בטכנולוגיה" של פורום המנהיגות הנשית העולמית ב-EMC, שנועד לקדם השתלבות נשים בהייטק בכלל ולעמדות ניהול בכירות בפרט. לכנס הגיעו כ-200 נשים מעולם היזמות והטכנולוגיה, ששמעו חוויות ותובנות מפי יזמיות ומנהלות בכירות בהייטק ובענפי עיסוק אחרים.

ד״ר ארנה ברי, (בתמונה למעלה), סגנית נשיא לחדשנות במרכזי המצוינות, המחקר והפיתוח ב-EMC העולמית ומנכ"לית מרכז המצוינות בישראל, פתחה את כנס "נשים בטכנולוגיה" וציינה כי ״השאיפה צריכה להיות, שנשים בתעשייה תישפטנה על סמך כשרונן ותפקודן המקצועי בלבד. מעבר לצדק חברתי מדובר גם בתועלת כלכלית מוכחת".

ל-EMC נוכחות רחבה מאוד בישראל, שכוללת את הארגון העסקי בפתח תקווה בהובלתו של מנכ"ל EMC ישראל ארז צור, (בתמונה התחתונה),  ואת מרכז המצוינות בהרצליה על שלוחותיו בבאר שבע, גליל-ים ובחיפה, בהובלתה של ד"ר ארנה ברי.  EMC מעסיקה בישראל יותר מאלף עובדים ורכשה עד היום כעשרה סטארטאפים ישראליים, לצד השקעות נוספות שביצעה.

סיימון וולש, (בתמונה משמאל), סמנכ"ל התפעול של EMC באזור EMEA: "52% מחברות פורצ׳ן 500 משנת 2000 כבר לא קיימות סיימון וולשהיום. השינוי, שמחולל את הטכנולוגיה, מגדיר מחדש את כללי המשחק בכל מגזרי השוק ונשאלת השאלה - מי יהיו הארגונים הבאים, שישבשו לחלוטין את השוק ומי יהיו הארגונים הוותיקים, שיידחקו החוצה. לי אין ספק, שהעתיד שייך לארגונים, שיאמצו את הטכנולוגיה הכי טוב והכי מהר.

כללי התחרות החדשים הם: תהיה פרנואיד, אתגר את הנחות היסוד שלך וצא למלחמה על הטאלנט. לישראל יש את טאלנטים מהטובים ביותר בעולם ו-EMC תמשיך להשקיע בישראל באמצעות מרכז המצוינות בהובלת ד״ר ארנה ברי ובאמצעות השקעות ורכישות של חברות טכנולוגיה ישראליות. 

באשר למיזוג של דל ו-EMC, שתי החברות מדורגות יחדיו ב-22 ריבועי קסם של גרטנר, יותר מכל חברה אחרת בעולם. מדובר במיזוג של שתי חברות המשלימות לחלוטין אחת את השנייה ויחד יוצרות ענקית IT מובילה עולמית, שתציע ללקוחות את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק ואין ספק, שתהווה גורם משבש לחיוב״.

ארז צור: ״הטכנולוגיה משתנה במהירות, ארגונים מאמצים את השינוי והתפקיד של EMC הוא לאפשר לארגונים לבצע בהצלחה את הטרנספורמציה לפלטפורמה השלישית.  תפקיד המנמ״ר משתנה לנגד עינינו, עליו להפוך מ'פותר בעיות' למי שמאתגר את הארגון ומנהיג בו תרבות של חדשנות.ארז צור
 
ניכר שהשוק הישראלי מאמץ את הפתרונות ואת הגישה של EMC לאתגרים הטכנולוגיים, כאשר המנוע מאחורי הכול זו האפליקציה. אנו נמשיך להתחזק בשוק הישראלי, להדק את הקשר עם השותפים שלנו ולבסס את מעמדה של EMC בישראל.
 
החיבור עם דל מבחינת השוק והלקוחות ייצור גוף גדול מאוד במונחי התעשייה העולמית וגם יעיל ביותר. היצע המוצרים העשיר, התשתית השירותית והיכולת לתת מענה לאתגרים הטכנולוגיים, שרובם עדיין לפנינו, תהיינה ייחודיות בכל קנה מידה״.

קרדיט צלם: ניב קנטור.

 
פורום EMC
 
 



 
 
Bookmark and Share