Telecom News - שבוע היזמות יצא לדרך בבורסה בת"א שמזמינה את היזמים לאקזיט בבורסה

שבוע היזמות יצא לדרך בבורסה בת"א שמזמינה את היזמים לאקזיט בבורסה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> שבוע היזמות יצא לדרך בבורסה בת"א שמזמינה את היזמים לאקזיט בבורסה
שבוע היזמות יצא לדרך עם המסחר במניות בבורסה בת"א שמזמינה את היזמים לאקזיט בבורסה
מאת: מערכת Telecom News, 15.11.15, 17:55שבוע היזמות בבורסה
 
הבוקר נפתח המסחר בבורסה ע"י הנהלת "רשת היזמות הגלובלי", לרגל ציון פתיחת "שבוע יזמות הגלובלי", שמתקיים בו זמנית ב-160 מדינות ברחבי העולם ובישראל בכ-450 אירועים ליזמים ולמפתחים.
 
השבוע מתקיימים בכל רחבי הארץ כ-450 אירועים של "שבוע היזמות". לאור הצלחת האירוע בשנה שעברה (2014), ולאור שינויי החקיקה הנמצאים על שולחנה של הכנסת (במסגרת חוק ההסדרים במשק ל-2016), שנועדו להקל על סטרטאפים לבצע אקזיט בבורסה בת"א, החליטה  הנהלת הבורסה לאמץ את קהילת הסטארטאפים באמצעות ארגון GEW (ר"ת: Global (Entrepreneurship Week , ולעודד את היזמים לשקול לבצע אקזיט בבורסה.
 
אלה מטלון, יו"ר רשת היזמות העולמית בישראל: "שבוע היזמות הוקם כפרויקט של סטודנטים באנגליה, תחת הכותרת "Make Your Mark" ,במטרה לפתוח לאנשים צעירים דלת לחלום, ליציאה משדרת התעסוקה המסורתית לחיים של הגשמה עצמית.
 
בישראל אין לנו מחסור ביזמות. פעילותינו מתרכזת בעידוד היזמות בפריפריה החברתית. כשאנחנו מעמידים יזמים על הבר בתל אביב, קם מישהו בדימונה, קמה מישהי בנצרת, והם מביאים לשם יזמים ויזמות למפגש על הבר, לשמוע ולחוות את העשייה היזמית.
 
המקום הזה, הבורסה לניירות ערך בתל אביב, היא נקודת ציון בחייהם של יזמים רבים, המשך ולא סוף, התחלה חדשה של צמיחה. אני מקווה שחלק מהיזמים שעוררנו מבני ברק, מאלעד, מכפר קאסם, מבית ג'אן ומרהט, יגיעו לכאן עם החברות שלהם ויוסיפו כוח לכלכלה המקומית".
 
חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה: "הבורסה שמה לה למטרה לקדם ולחשוף חברות קטנות ובינוניות וביניהן את חברות ההייטק, תוך יצירת תשתית לגיוס הון עבורן באמצעות הבורסה. יזמי הייטק כבר הוכיחו כי יזמות היא כוח המאפשר ניידות חברתית וצמיחה כלכלית ללא קשר למוצא או לסביבה. אני מאד שמחה לציין את פתיחת שבוע היזמות העולמי בבורסה בתל אביב, כי אין צעד סמלי יותר מזה".
 
בתמונה למעלה, מימין לשמאל:
מיקי שיינבך, חבר וועדת הביקורת "רשת היזמות העולמית", אפטרדוקס; נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר וחבר הוועד המנהל של "רשת היזמות העולמית"; אלה מטלון, יו"ר "רשת היזמות העולמית" ומנכ"לית העמותה "פורוםMIT  ליזמות"; אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה; יגאל רותם, סגן יו"ר "רשת היזמות העולמית" וחני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה.

תכנית ההרצאות בברים בת"א- כאן.

בתמונה: צוות "שבוע היזמות הגלובלי" ישראל - GEW, שלישי משמאל: גיל שורקה, רכז לאומי.
צוות "שבוע היזמות" ישראל - GEW



 
 
Bookmark and Share