Telecom News - חגיגת הסטארטאפים לפינטק הגדולה של ישראל ב-Citi Lab בת"א

חגיגת הסטארטאפים לפינטק הגדולה של ישראל ב-Citi Lab בת"א

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> חגיגת הסטארטאפים לפינטק הגדולה של ישראל ב-Citi Lab בת"א
Citi Innovation Lab חגגה הערב (16.11.15) את סיום המחזור של מאיץ הסטארטאפים שלה, עם 10 סטארטאפים בעולם הפינטק ותחומים תומכים בפינטק, בשילוב סטארטאפים פינטק מאקסלרטורים מקבילים בארץ, בנוכחות צמרת Citi Bank. 
מאת: אבי וייס, 16.11.15, 19:45Callahan Citi Bank

ראשונים לדווח. בהשתתפות של למעלה מ-150 אורחים, חשפה Citi Innovation Lab (האקסלרטור של סיטי בנק) בחגיגה תחת השם Citi FinTech EXPO 2015 את עשרת הסטארטאפים המסיימים את המחזור באקסלרטור הייחודי של Citi.

בין האורחים מחו"ל היה דון קלהאן (Don Callahan) המנמ"ר ומנהל התפעול העולמי של Citi (בתמונה), שציין בדבריו ,שהוא הגיע לישראל כדי לתת דגש לעובדה, שמקור החדשנות בעולם הפינטק נמצא כאן בישראל.

לדברי דון, Citi בכלל והוא באופן אישי בפרט, עומדים נפעמים מול שפע היוזמות והרעיונות, שהם רואים בישראל, כשחלק מהרעיונות ומהיוזמות הללו CiTi מעוניינת לאמץ אצלה בבית, כחלק מתפיסת העולם של חדשנות בחברה. לדבריו, החיבור בין היזמים, שאינם מכירים את עולם הבנקאות הגלובלית בחברת ענק דוגמת CiTi ומנטורים שמלווים אותם באקסלרטור, כדי לחבר אותם למערכות הבנקאיות, יוצרים אקוסיסטם מלהיב שיכול להוביל להצלחת המיזמים הללו ולתרומה ממשית לבנק, ללקוחותיו ולתעשיית הבנקאות בעולם. 
 
עשרת הסטארטאפים של האקסלרטור של ciאן שהציגו את הפיתוחים שלהם:
REWIRE, PolyCoin, Epistema, Workapital, Option Samurai, Provenance, Kensee, GetGems, CrediGence, PayZ.

מעניין שהסטארטאפ PolyCoin מפתח בטכנולוגייית הביטקוין - BlockChain והפיתוח הזה עורר התעניינות מצד ראשי Citi, למרות שהוא עוסק ומפתח בנושא ששמו "ביטקוין". 

יודגש, שהחברות שהשתתפו בתוכנית ההאצה של הבנק בישראל, גייסו סכום מרשים של 110 מיליון דולרים תוך שנתיים. באקסלרטור השתתפו עד כה 43 חברות, ב-4 מחזורים. התוכנית נמשכת 4 חודשים והחברות המשתתפות בה מקבלות למעשה את השירות בחינם, ללא כל דרישה באחזקות. 

בין הסטארטאפים האורחים באירוע, מצא חן בעיני המיזם RealFace, שנמצא במתחם WMN בנמל ת"א מיוזמתה של מירב אורן, שמיועד לסטארטאפים המנוהלים ע"י נשים. במתחם Citi בקרית עתידים בת"א היו גם דוכנים של גופים התומכים בסטארטאפים וביניהם דוכן של ארגון, שמקים אקסלרטורים בכל רחבי הארץ בדגש על מטרות חברתיות - כלכליות: Presentense, שמשתף פעולה עם CiTi להקמת אקסלרטורים במיוחד בפריפריה (כולל במגזר הערבי). עד היום, הארגון הזה הקים 31 אקסלרטורים, עם 388 מיזמים, שבהם עבדו 450 יזמים, בליווי של 1,500 מנטורים מתנדבים. ללא ספק Citi הביאה ביוזמתה ליצירת "חגיגת פינטק כחול-לבן" כאן בישראל. 
Citi Bank



 
 
Bookmark and Share