Telecom News - עובדי גולן טלקום פתחו בשביתת פתע ללא הגבלת זמן

עובדי גולן טלקום פתחו בשביתת פתע ללא הגבלת זמן

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> עובדי גולן טלקום פתחו בשביתת פתע ללא הגבלת זמן
עובדי גולן טלקום פתחו בשביתת פתע ללא הגבלת זמן
מאת: חיים חביב, 16.11.15, 21:51מיכאל גולן

עובדי גולן טלקום פתחו היום אחה"צ בשביתת פתע, ונטשו את נקודות המכירות והשירות של החברה ברחבי הארץ. בהסתדרות הלאומית הדגישו, שהפעם (לא כמו בשביתת הפתע ביום ה' שעבר), מדובר בשביתה ללא הגבלת זמן. עדכון: תגובת גולן טלקום בסוף הכתבה. עדכון: השביתה הסתיימה (18.11.15, בינתיים...)

עובדי גולן טלקום נטשו היום בשעה 16:00 את כל עמדות השירות והמכירה של החברה כמחאה על סירובו של מיכאל גולן (בתמונה) לנהל מולם מו"מ להסכם קיבוצי כפי שהתחייב לעשות (מצ"ב כאן מכתב התחייבותו). מההסתדרות הלאומית, שמייצגת את עובדי גולן טלקום, נמסר כי זוהי שביתה ללא הגבלת זמן. 

כמעט 100% מהשירות הניתן לכ- 850,000 לקוחות גולן טלקום מסופק בדוכני המכירות; מקרי גנבה, קבלת כרטיס סים מחדש, החלפת חבילה, הגדרות אינטרנט, בעיות קליטה ועוד. שירות הלקוחות באמצעות טלפון למוקד יכול להימשך ימים מספר לפחות. בנוסף, נמסר מוועד העובדים, שבעקבות המו"מ למכירת החברה התפטרו בשבועות האחרונים עשרות עובדים וההנהלה אינה מצליחה לגייס עובדים חדשים.

יניב מזרחי , מנהל חטיבת הארגונים בהסתדרות הלאומית: "חבל שמיכאל גולן לא עומד בהתחייבות, שנתן בכתב לעובדים שלו בדיוק לפני שבוע. גולן התחייב להיכנס למשא ומתן אינטנסיבי וכן עד לחתימה על הסכם קיבוצי".

בהסתדרות הלאומית מאשימים את מיכאל גולן, שהוא ממשיך לגרור רגליים במשא ומתן: "חבל שהוא עצמו שוכח את המקום שהוא היה בו בדיוק לפני שבוע, ממש בשיא הדיווחים על העסקה למכירת החברה . אז, התנהג אחרת, שיגר מכתב מחוץ לארץ והתחייב לעובדיו. הערב מתברר, שעולם כמנהגו נוהג בגולן טלקום".

הודיה אוהב שלום, יו"ר ועד העובדים בגולן טלקום (בתמונה משמאל)הודיה אוהב שלום: "קצנו בהבטחות שווא.

העובדים הושיטו יד לשלום והערב אנו מגלים, שאין בכוונת הנהלת החברה לעמוד בהתחייבות, שמיכאל גולן עצמו נתן לנו.

לא ברור לי מדוע חברה, שחרב השביתה עומד לראשה, איננה מתנהגת באחריות כלפי מאות אלפי לקוחותיה בכל רחבי הארץ ולא יושבת למשא ומתן סביב השעון עד שנגיע לפתרון מוסכם".

עדכון: תגובת גולן טלקום:
"אנו מבקשים להעמיד דברים על דיוקם!. מדובר בשביתה מצומצמת בלבד של כ-50 נציגי מכירות בלבד המרוויחים בין 15-25 אלף ש"ח בחודש בממוצע.
שאר צוות העובדים של גולן טלקום המונה כ-300 עובדים ממשיך בשגרת העבודה כרגיל.
צוות המשווקים של גולן טלקום ממשיך אף הוא בעבודה כרגיל.
אנו בתחושה קשה שמדובר בשביתה על רקע אישי בלבד, המוסתת על ידי הנהלת ההסתדרות הלאומית, ללא קשר לגולן טלקום ועובדיה.
לקוחות גולן טלקום מממשיכים לקבל שירות נאמן ואיכותי כרגיל".

עדכון 18.11.15: בהחלטת בית הדין לעבודה חזרו היום עובדי גולן טלקום לעבודה, ובמקביל החל מו"מ עם הבעלים במטרה לנסות ולגבש הסכמות עם העובדים וההסתדרות הלאומית.
 



 
 
Bookmark and Share